kardan Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Moze ktos wie na jakiej zasadzie dziala system antynurkujacy TRAC montowany w hondzie magnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 (edytowane) Podczas hamowania zacisk hamulcowy ugina ramie urzadzenia i powoduje otwarcie dodatkowego zaworu zwiekszajacego amortyzacje w danym teleskopie, urzadzenie ma 4 poziomy nastawu od lekkiego do super twardego.W momencie uderzenia kola w wyboj podczas hamowania otwiera sie glowny zawor pozwalajacy ugiac sie rurze teleskopu. Adam M. Edytowane 23 Kwietnia 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 he a ja se myslałem troche inaczej w tym temacie, widać człowiek całe życie sie uczy.hej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 (edytowane) he a ja se myslałem troche inaczej w tym temacie, widać człowiek całe życie sie uczy.hejNo widzisz montujac taki przod czasem warto zasiegnac jezyka bo dlaczego by TRAC-a nie "zagospodarowac'. Tylko nie wiem ale tego systemu juz sie chyba nie montuje. Dlaczego??? :icon_biggrin: Edytowane 24 Kwietnia 2006 przez kardan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 hehewidać ynżynierowie z kraj kwintącego jabola doszli do wniosku że drogi sie poprawiły i nie ma sensu stosować takich głupich rozwiązań :Dtylko jakoś w swych wnikliwych kontemplacjach nie pomyśleli o kraju kwitnącego syfa i dziurach w nim się znajdujących.heaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 hehewidać ynżynierowie z kraj kwintącego jabola doszli do wniosku że drogi sie poprawiły i nie ma sensu stosować takich głupich rozwiązań :buttrock:tylko jakoś w swych wnikliwych kontemplacjach nie pomyśleli o kraju kwitnącego syfa i dziurach w nim się znajdujących.heajHehe a ja glupi myslalem ze to ma zwiazek z technika .Pozdrowka :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 :(ma związek podejrzewam z ekonomią. każde takie rozwiązanie, nawet jeśli niegłupie, zwiększa koszty produkcji. i chyba w tym tkwi zasadniczy problem w dobie dążenia do obniżania kosztów. nie decyduje o zakupie danego motocykla czyli atrakcyjności oferty, użytkownik zazwyczaj go nie zauważa - więc po co dokładać, lepiej obniżyć cenę i tak powalczyć z konkurencjąjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Ja słyszałem, że skuteczność tego typu układów wcale nie była rewelacyjna do tego jak już wspomnieliście zwiększało to koszty produkcji itd. W sumie gdyby to naprawdę działało i by było tak rewelacyjne jak to opisywano w prospektach reklamowych w tamtych czasach to i nabywcy domagaliby się tego w dniu dzisiejszym co za tym idzie system by ewoluował skuteczność by się poprawiała a koszty produkcji zapewne malały skoro systemy te byłyby powszechne. A tak po tych systemach właściwie nie ma śladu w obecnie produkowanych motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 A co na to wlasciciele vf magny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 A co na to wlasciciele vf magny.Hej.Mam znajomego co do niedawna jezdzil na Magnie. Podobno antynurek sprawuje sie calkiem-calkiem tylko problem jest z ciagla potrzeba dostosowywania go do warunkow. Przyklad - lecimy autostrada - antynurek trawdy, dojezdzamy do miasta - obowiazkowy postoj i zmiana na miekkie. Tak wiec troche roboty w praktyce wychodzi :icon_mrgreen: Wiecej info - zapytaj Witasa PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.