Skocz do zawartości

zagwostka


kardan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas hamowania zacisk hamulcowy ugina ramie urzadzenia i powoduje otwarcie dodatkowego zaworu zwiekszajacego amortyzacje w danym teleskopie, urzadzenie ma 4 poziomy nastawu od lekkiego do super twardego.

W momencie uderzenia kola w wyboj podczas hamowania otwiera sie glowny zawor pozwalajacy ugiac sie rurze teleskopu.

 

Adam M.

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he a ja se myslałem troche inaczej w tym temacie, widać człowiek całe życie sie uczy.

hej

No widzisz montujac taki przod czasem warto zasiegnac jezyka bo dlaczego by TRAC-a nie "zagospodarowac'. Tylko nie wiem ale tego systemu juz sie chyba nie montuje. Dlaczego??? :icon_biggrin:

Edytowane przez kardan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

widać ynżynierowie z kraj kwintącego jabola doszli do wniosku że drogi sie poprawiły i nie ma sensu stosować takich głupich rozwiązań :D

tylko jakoś w swych wnikliwych kontemplacjach nie pomyśleli o kraju kwitnącego syfa i dziurach w nim się znajdujących.

heaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

widać ynżynierowie z kraj kwintącego jabola doszli do wniosku że drogi sie poprawiły i nie ma sensu stosować takich głupich rozwiązań :buttrock:

tylko jakoś w swych wnikliwych kontemplacjach nie pomyśleli o kraju kwitnącego syfa i dziurach w nim się znajdujących.

heaj

Hehe a ja glupi myslalem ze to ma zwiazek z technika .Pozdrowka :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:(

ma związek podejrzewam z ekonomią. każde takie rozwiązanie, nawet jeśli niegłupie, zwiększa koszty produkcji. i chyba w tym tkwi zasadniczy problem w dobie dążenia do obniżania kosztów. nie decyduje o zakupie danego motocykla czyli atrakcyjności oferty, użytkownik zazwyczaj go nie zauważa - więc po co dokładać, lepiej obniżyć cenę i tak powalczyć z konkurencją

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem, że skuteczność tego typu układów wcale nie była rewelacyjna do tego jak już wspomnieliście zwiększało to koszty produkcji itd.

 

W sumie gdyby to naprawdę działało i by było tak rewelacyjne jak to opisywano w prospektach reklamowych w tamtych czasach to i nabywcy domagaliby się tego w dniu dzisiejszym co za tym idzie system by ewoluował skuteczność by się poprawiała a koszty produkcji zapewne malały skoro systemy te byłyby powszechne.

 

A tak po tych systemach właściwie nie ma śladu w obecnie produkowanych motocyklach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co na to wlasciciele vf magny.
Hej.

Mam znajomego co do niedawna jezdzil na Magnie. Podobno antynurek sprawuje sie calkiem-calkiem tylko problem jest z ciagla potrzeba dostosowywania go do warunkow. Przyklad - lecimy autostrada - antynurek trawdy, dojezdzamy do miasta - obowiazkowy postoj i zmiana na miekkie. Tak wiec troche roboty w praktyce wychodzi :icon_mrgreen:

Wiecej info - zapytaj Witasa

 

Pozdro

Konik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...