zajc Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Jak sie nie da jak da :icon_mrgreen: Ja na slimakach na A2 pozamykalem przod, co prawda zeszlifowalo kawal podnozka i pol podeszwy z butow,ale dalo rade :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyman Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Nie wiem czy jeździłeś kiedyś na krętych dorga z koleinami. Oczywiście, jak jeżdżę na takowych, to stosuję zasadę że w koleinie trzymam się z tej strony nierówności koleiny z której kąt między pochylonym motocyklem a płaszczyzną styku jest blizszy 90 stopniom. Nie zawsze jednak da się tak książkowo wjeżdzać w zakręty, bo różne rzeczy na drodze się dzieją.O co mi głównie chodzi?? Myślę, że na idealnie prostej nawierzchni przodu zamknąć się nie da, ale w polskich warunkach, lokalnie ta dodatkowa powierzchnia na oponie niejednego przed glebą uchroniła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 no i o to chodzilo -> tor :icon_biggrin: podnozkami obcieram, na kolano bede sie uczyl -> na razie mam skory bez slizgow, ale namierzam kombi. troche kolano wystawialem, tylek przesuwalem, ale za blisko do gleby noga bez ochraniacza :buttrock: przod obnizylem przez wysuniecie lag w polkach do gory - trwa to 5 minut :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 no i o to chodzilo -> tor :buttrock: podnozkami obcieram, na kolano bede sie uczyl -> na razie mam skory bez slizgow, ale namierzam kombi. troche kolano wystawialem, tylek przesuwalem, ale za blisko do gleby noga bez ochraniacza :flesje: przod obnizylem przez wysuniecie lag w polkach do gory - trwa to 5 minut :buttrock: Na torze, gdzie nie masz psychicznej blokady, że coś się może stać nieprzewidzianego (bo na ulicy to piasek, dziura, maluch itp...) pozamyka się opony bez problemów. Zamykają tam w CBR1000 F, GS500, więc i VFR zamknie. A opony są tak cwanie skonstruowane, że wydaje się że tył wydał wszystko (zamknięty) a przód ma jeszcze 1 - 0,5 cm. Jedziesz na tor, i przód się "sam" zamyka... :icon_biggrin: Oczywiście nie po pierwszych dwóch okrążeniach... :icon_mrgreen: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Ja to jednak będe musiał jechać na ten tor jak najszybciej :icon_biggrin: Dziś sobie trochę polatałem po ślimaczkach i w sumie tak przez przypadek wyszło - http://img181.imageshack.us/img181/6904/gumka11fg.jpg (przód). Chciałem w końcu rozdziewiczyć slidery na kolanie, ale się nie udało, musi psycha jeszcze za słaba :icon_mrgreen: Niech się w końcu zaczną treningi! Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weasel Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 (edytowane) na ten sezon przygotowalem moto w wersji:- obnizony przod o 25mm- podniesiony tyl o 70mmz racji tego zamykanie opony tylnej wychodzi mi dosc sprawnie - lepiej czuje moto, moto o wiele przyjemniej i glebiej kladzie sie w winkle. przednia opona ma jeszcze zapas, ktory mnie wnerwia :biggrin: obie gumy to michelin pilot sport, rozmiarami zalecane przez fabryke - czyli komplet. i co teraz? psychicznie i fizycznie czuje sie na silach polozyc jeszcze maszyne, ale jak patrze na zamkniety tyl, to sie zastanawiam, czy mi dupka nie poslizgnie sie. tyl zamknalem rowniez w zeszlym sezonie na gumie 180 (macadam) i na 170 (jakis dunlop) i w obu przypadkach przod jeszcze mial zapas. zamknal ktos przod??No wreszcie jakiś konkreciarz :icon_razz: :icon_razz: :) :)A czy ktoś zamyka przód w ogóle? :clap: Wątpię. A na forum usłyszysz tylko że jesteś nieodpowiedzialny ;) Nie wiem czy jeździłeś kiedyś na krętych dorga z koleinami. Oczywiście, jak jeżdżę na takowych, to stosuję zasadę że w koleinie trzymam się z tej strony nierówności koleiny z której kąt między pochylonym motocyklem a płaszczyzną styku jest blizszy 90 stopniom. Nie zawsze jednak da się tak książkowo wjeżdzać w zakręty, bo różne rzeczy na drodze się dzieją.O co mi głównie chodzi?? Myślę, że na idealnie prostej nawierzchni przodu zamknąć się nie da, ale w polskich warunkach, lokalnie ta dodatkowa powierzchnia na oponie niejednego przed glebą uchroniła.A świstak siedzi... Edytowane 1 Maja 2006 przez weasel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek320 Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 moje rady sa takie : tylna mozna zamknac na postoju niektorzy to widzieli a przedniej sie nie da r1 na torze nie dala rady a na miescie tylko samobojcy na sile probuja daj sobie spokój sa lepsze problemy. a slajdery mozna przytrzec na parkingu na lechu tylko trzeba sobie sim loka zdjec w glowie. pozdro dla wszystkich z takimi problememi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.