ketchupvfr Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 w moich crash'ach, łeb śruby wchodzi do połowy długości crash'a, więc ewentualny szlif nie dotyczy śruby, powoduje to także że sam crash jest bardziej elastyczny (pod warunkiem zastosoowania do jego wykoniania tworzyw sztucznych oczywiście), co moim zdaniem jest ważne przy pierwszym zetknięciu z glebą, nie trzeba się wtedy martwić o twardość śruby, tylko założyć tej samej twardości co była wcześniej, crash to nie gmol :icon_twisted: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1810 Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 dlatego robie wytoczenia w polowie crasha co sprawia ze przy zetknieciu z gleba bedzie sie troche wyginal ale nie lamal .... :icon_twisted: zobaczymy jak to bedzie.. ps . apropo dobrania sruby --- orginalne sruby w moto nie maja podanej twardosci i ciezko to stwerdzic i dobrac identyczna ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ps . apropo dobrania sruby --- orginalne sruby w moto nie maja podanej twardosci i ciezko to stwerdzic i dobrac identyczna nie prawda , każda śriba ma cechę, przynajmniej w Hondzie :icon_twisted: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Maja 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Ja mam w Duce pady wykonane przez marcca z teflonu, do tego z w każdym jest aliminiowa tuleja - z jednej strony w ramę wchodzi na kilka milimetrów, a z drugiej strony na ok. 2 cm w crasha z teflonu. Ciekawe rozwiązanie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Tyle odpowiedzi a żadna nie na temat. Ponawiam pytanie : ODPOWIEDNIE NA CRASH PADY TWARDOŚI ŚRUB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 najlepiej 8.8(np. imbusy) 5.8 nie wiem, ale 10.9 napewno będą pękać, a 8.8 się gnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 no ja mialem chyba 5,8 i po lekkim upadku nieproporcjonalnie sie wygiely i nie wiem czy sa za miekkie czy poprostu tak sie sruba gnie i crash pad lekko wygiety trze po asfalcie. Boje sie zarzucic 8,8 bo jak wyrwie uchwyty w ramie to juz 2 raz nie chce mi sie silnika wkladac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 nie wiem jaka powinna byc twardosc ale jutro zobacze swoje sruby w oryginalnych srubach wallrava :icon_rolleyes: moim zdaniem wlasnie tak powinno byc zeby sruba sie zgiela / zlamala w przyadku mocnego uderzenia o jakas przeszkode a nie wyrwala "uchwyty" w ramie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 W crashach Puiga jest oryginalnie 8.8 Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 NOwak no i co ?? a dlaczego na imbusy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.