su27 Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Czy ktoś ma doświadczenia dotyczące dłuższych wypraw (300-500km) tym motorem? Czy można do niego dostać jakieś szyby, stelaże? Jak jest z wygodą przy dłuższych podróżach? I taka dygresja. Żaden z producentów nie ma w swojej ofercie jakiegoś nieczoperowatego motocykla turystycznego (coś ala xj z owiewką) w klasie 350 - 500 ccm w cenie do 20 tys. Przecież to ogromna nisza - nie każdy potrzebuje zaraz 1000 ccm. Nie zależy im na zyskach? su27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Co do GN250 to nie powyprzedasz samochodów w trasiei jest strasznie niski. Za to cichy, jak miałbym nim jechać to 80-90km/h. Naprawdę 100km/h jest nim trudniej osiągnąć niż moją MZ250. Co to turystycznych motocykli to do każdego nakeda można kupić kufry i owiewkę. To poprostu głupota ludzi robiących kalalog Motocyle Świata 2002 i 2003 że XJ600N wstawili do Classic, a XJ 600S do Turystyków, mimo iż jest to ten sam motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
su27 Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Mój problem polega na tym, że nie chcę kupować XJ600S za 27 tys, wolałbym XJ400S Diversion za 18 tys :wink: Mam 175cm wzrostu i wybór sprowadza się do motoru o względnie niskim siodle - na ER-5 na przykład już nie czuję się komfortowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 A moze gs 500, nowy kosztuje 19900 a moze zostaly jeszcze jakies z 2002 taniej, mocy ma wystarczajaco, szybe zawsze mozna dolozyc , polecam firme MGG , a na bagaz podpiac kufry i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
su27 Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 http://www.tcpsa.com/suzuki/gs500.htm Takie cudo do GS500 można gdzies dostać w Polsce? su27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 A moze gs 500, nowy kosztuje 19900 A ja mam jescze lepszą ofertę Susuki GS 500 , cena 4000 Euro :arrow: niestety w Niemczech :idea: niech no tylko wejdziemy do Unii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 mozna, tyle bo ta z Twojego zdjecia to normalna GS 500 z owiewkami five stars.Za takie owiewki musisz sobie doliczyc z 3 tysiaki.Uzywane moze dostaniesz za 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
su27 Opublikowano 26 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2003 mozna, tyle bo ta z Twojego zdjecia to normalna GS 500 z owiewkami five stars.Za takie owiewki musisz sobie doliczyc z 3 tysiaki.Uzywane moze dostaniesz za 1000 Jak mi jeszcze powiesz gdzie to będę dźwięczny. Jak powiesz, że w trójmieście to stawiam flaszkę :wink: Jak rozpoznać wersję zdławioną GS500? Gdzieś tu widziałem wątek na ten temat ale bez wyrażnej odpowiedzi. Jakieś konkretne wskazówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tubapl Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2003 witam! ja mialem wersję zdławioną(tylko chwile :wink: ) do 34 koni.Dlawienie to polegało na zwężeniu kanałów dolotowych z gażnika do cylindra.Producent poprostu zastosował kanały o bardzo małej średnicy.Mi w serwisie powiekszyli serdnice tych kanałów do rozsadnych granic i rożnica kolosalnaw mocy,dynamice i vmax.Odnosnie owiewek to raz nawet na allegro byl komplet uzywanych na 300 pln!teraz zaluje ze nie kupilem :cry: Jezeli chodzo o dłuższe wypady to generalnie jest ok,trzeba tylko uwazac by nie przegrzac moto,bo dosc mocno sie nagrzewa silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Ale po co chesz kupić nowe moto ? Ja kupiłem fajnego GS`a za 6400. Moto jest naprawdę w dobrym stanie, zapierdziela jak mały samolocik. mało pali o ogólnie fajne jest. W trasie utrzymanie 120 do 130 nie stanowi problemu. Trzeba tylko redukować biegi do sprawnego wyprzedzania, bo na 6 nie ma mocy już. Możesz założyć szybę i masz fajny mału sprzęt do turystyki. Raz zrobiłem nim w 1 dzień 270 km i jakos nie było źle, V max licznikowo na 5 biegu około 180 - 190 km/h. Najfajniejsza prędkośc podróżna to 110 do 140 nawet. Kup jakiś nowszy model (ja mam 93 rok) - myślę żę za 8000 distaniesz około 1996 rocznika z przebiegiem około 15 tys. To żaden przebieg, bo te małe Suzi wytrzymują podobno i 100 tys. Pozdrawiam, Paweł PS. A jak masz tyle kasy co piszesz, to kup za 15 tys XJ600 Diversion, wstaw wyższą szybę MRA i masz moto na lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
su27 Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Ale po co chesz kupić nowe moto ?Bo mnie nie stać na używany :wink:Boje się, że trafię na szmelc a nawet jak już coś dobrego kupię to i tak trzeba będzie w niego włożyć więcej niż w nowy.A jak masz tyle kasy co piszesz, to kup za 15 tys XJ600 DiversionRozważam xj-tke ale jak już ją kupię to nie starczy na dobry kask, ubiór i kuferek.Straszny dylemat :) Jak Diversion to tylko takie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Niestety nie jestem wstanie Ci powiedziec gdzie kupic te owiewki m nie szukalem tego nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Nie panikuj, nie stresuj sie itp. Mozna kupić używane moto z przebiegiem około 5000 km, sprawdzone itp. Nie kupuj GS`a bo Ci sie znudzi i dostaniesz na nim w plecy przy sprzedaży, kumpek tak zrobił, jeździł nim 2500 km i sprzedał. Kupił za to Suzuki GSX600F o dwa lata starszy, 8000 przebiegu i wreszcie jest zadowolony. Jak chcesz koniecznie nowy, to weź troche w kredycie i kup XJ600 nową ! To jest jednak 4 gary i więcej mocy. Nie znudzi Ci się tak szybko, jest lepsza w trasy. A jak chcesz GS`a to kup za 8000 tak jak pisałem - znajdziesz w naprawde fajnym stanie. Poczytaj nasze forum, pogrzeb w starych postach (nawet tych na 10 stronie), nauczysz się sporo. Oblukaj kilkadziesiąt motocykli z ogłoszeń a zaczniesz widzieć różnice. Masz za duzo kasy ? To daj mi 2000 zł, a Ci znajde za 15 tys takei moto, że Ci szczęka opadnie i na pewno będziesz zadowolony. Razem Cie to będzie kosztowało 17 :wink: . OK, żatuję, ale pomyśl o tym co powiedziałem. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Pawel co masz na mysli mowiącNie kupuj GS`a bo Ci sie znudzi ?Ja sie przymierzam do kupna pierwszego motocykla i wlasnie sie zastanawialem nad "gienkiem",chociarz marzy mi się honda ntv 650 albo vfr750. A odnosnie dostaniesz na nim w plecy przy sprzedaży, kumpek tak zrobił, jeździł nim 2500 km i sprzedał. Kupił za to Suzuki GSX600F o dwa lata starszyto mam pytanie,bo slyszalem ze ktos sprzedaje gs '94r za 3 tysiaki ale ze 100 tyś przebiegu.moze kupic taki na sezon, półtora,pojezdzić i sprzedać też tanio? No chyba,że ktoś z Was ma do sprzedania w igła-stanie gs 500e albo coś podobnego za 5-6 tyś zł.albo hondę ntv 650.jestem poważnie zainteresowany. pozdrawiam,na rajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2003 Znudzi się - TAK ! Muszisz być na to przygotowany. Jak robiłem pierwsze jazdy na GS500 to myślałem, że to niewiadomo co. Po miesiącu (niecałym) okazało się, że na trasie jednak brakuje. Oststni pojeździłem trochę kumpla Suzi GSX600F (82 KM) i CO ? Kicha ! Fajnie, ale nie było juże tego zatykania w płucach jaki na początku na GS`ie. Musisz się na to przygotować. Mnie dalej GS bawi jak mu nieźle odkręcę, bo tak naprawdę jest to zrywny sprzet, ale nie ma już tego szoku. Poroblem się zaczyna jak to mówi gościu śmigający na R1, bo już ciężko o (wyraźnie) szybszą maszynę. Jeśli chodzi o GS`a jako pierwszą poważną maszynę, to teraz, po zrobieniu prawie 4000 km w tym sezonie baaaaaaaaaardzo polecam. naprawdę fajny, przyjazny motocykl. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.