Skocz do zawartości

su27

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    rude
  • Skąd
    Gdynia

Osiągnięcia su27

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. A jak to jest z pozycją embrionalną w SV? Czy da się wytrzymać trasę 200-300km czy lepiej nie próbować?
  2. Bo mnie nie stać na używany :wink: Boje się, że trafię na szmelc a nawet jak już coś dobrego kupię to i tak trzeba będzie w niego włożyć więcej niż w nowy. Rozważam xj-tke ale jak już ją kupię to nie starczy na dobry kask, ubiór i kuferek. Straszny dylemat :) Jak Diversion to tylko takie :)
  3. Jak mi jeszcze powiesz gdzie to będę dźwięczny. Jak powiesz, że w trójmieście to stawiam flaszkę :wink: Jak rozpoznać wersję zdławioną GS500? Gdzieś tu widziałem wątek na ten temat ale bez wyrażnej odpowiedzi. Jakieś konkretne wskazówki?
  4. http://www.tcpsa.com/suzuki/gs500.htm Takie cudo do GS500 można gdzies dostać w Polsce? su27
  5. Mój problem polega na tym, że nie chcę kupować XJ600S za 27 tys, wolałbym XJ400S Diversion za 18 tys :wink: Mam 175cm wzrostu i wybór sprowadza się do motoru o względnie niskim siodle - na ER-5 na przykład już nie czuję się komfortowo.
  6. Czy ktoś ma doświadczenia dotyczące dłuższych wypraw (300-500km) tym motorem? Czy można do niego dostać jakieś szyby, stelaże? Jak jest z wygodą przy dłuższych podróżach? I taka dygresja. Żaden z producentów nie ma w swojej ofercie jakiegoś nieczoperowatego motocykla turystycznego (coś ala xj z owiewką) w klasie 350 - 500 ccm w cenie do 20 tys. Przecież to ogromna nisza - nie każdy potrzebuje zaraz 1000 ccm. Nie zależy im na zyskach? su27
×
×
  • Dodaj nową pozycję...