Skocz do zawartości

cbr 600 po regulacji gazników i zaworów(problem)


Performer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W czym może być problem, otóż w obrotach pojawiła się dziura a rolgas zacina się (nie odbija).

Przed serwisem moto od 5 tyś obrotów zaczynało przyspieszać a teraz jest dziura do ok 7 tyś obr i dopiero wtedy dostaje kopa. Moto miało czyszczone i regulowane gazniki oraz wymieniane płytki zaworowe.

Dzięki za odpowiedz. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na rolgaz jest proste lekarstwo - poluzować linkę gazu, to drugie świadczy o tym, że gaźniki nie zostały dobrze wyregulowane

Byłem u mechanika do poprawki i faktycznie rolgaz już się nie blokuje natomiast mechanik ustawiając gazniki korzystał z danych serwisowych, problem w tym , że mój motocykl na tych ustawieniach nie chciał jezdzić.W związku z tym mechanik wyregulował moto po swojemu i cebra chodzi jak szwajcarski zegarek :wink: Pzdr.

 

ps. więc jak to jest z tymi danymi serwisowymi ???????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak, że są swietne do motocykli w 100% seryjnych, bez patentów, w idealnym stanie technicznym. Potem są dobrą wskazówką i punktem odniesienia.

 

Moja cbr jest w idealnym stanie a jedynym patentem jest filtr K&N i być może to jest powodem innych niż fabryczne ustawień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...