Skocz do zawartości

Przegroda w dyfuzorze, czy mozna ja wywalic ?


Sputnick
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Moj tlumik w srodku wyglada tak:

 

http://img373.imageshack.us/my.php?image=wydechchart7ei.jpg

 

Czy moge wywalic ta przegrode (zaznaczona strzalka) z dyfuzora (w nowych sprzetach tak sie chyba robi) i co mi da zrobienie przelotowej rurki w tej czesci za dyfuzorem ?

 

 

 

Pozdrawiam Sputnick

Edytowane przez Sputnick
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty. To nie jest taki dyfuzor jak w japoncach panie kolego. Zostaw tak jak jest, niech chodzi jak chodzil, i nie rob z swoich sprzetow wiochy. A jak wywalisz to nie mysl ze mocy Ci przybedzie, no chyba ze wywalisz i odczujesz moc bo wczesniej miales zapchany wydech nagarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy silnik 2t ma swego rodzaju dyfuzor, miom zdaniem wyrzucenie tej przegrody może i by coś dało gdybyś zrobił coś jeszcze z silnikiem jakieś usprawnienia, ale jak chcesz to próbuj do odważnych świat należy :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie dlaczego ten silnik katalogowo ma tylko 3 konie :| Mierzylem otwarcia okien i wychodza takie jak w opracowaniach Salka. Komora korbowa jest mala i nie ma za bardzo gdzie jej wypelnic. Zostaje wiec wydech i gaznik :crossy:

 

 

 

To nie jest taki dyfuzor jak w japoncach panie kolego

 

W roznych krajach sa rozne prawa fizyki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te majster ty tam masz tlumik z simsonka bo w moim bylym charcie byl tylko 1 bebech i chodzil dobrze

 

To miales wybebeszony tlumik bo moj jest napewno chartowski :icon_mrgreen:

 

 

 

myślał,że Komarki itede są blokowane

 

Nie ma sie co smiac, Jawka jest blokowana :icon_mrgreen:

 

 

 

Widze, ze nic sie nie dowiem z tego forum :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mojej skromnej wiedzy ta przegroda nie ma większego znaczenia dla pracy silnika i jest tam umieszczona konstrukcyjnie, w celu uproszczenia skręcenia tłumika. Dlatego też nie ruszałbym jej. Zbędne są natomiast ostatnie przeloty labiryntowe za dyfuzorem tj. służą jedynie wyciszeniu silnika. Moja rada jest taka żeby w ogóle nie ruszać wydechu bo to i tak nic nieda.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W roznych krajach sa rozne prawa fizyki ?

 

 

Nie o to chodzi. W takich tam pizdzikach typu romet chart czy ogar to czy simson to maja dostosowany wydech do konstrukcji silnika. I to sa silniki nie wyzylowane, oszczedne i dlugodystansowe, te silniki byly produkowane z mysla o przemieszczaniu sie z wioski do wioski lub na zakupy. Ewentualnie dalsze trasy. Wiec ich male obroty silnika, moc i moment sprawia ze tlumnik odgrywa jako role wyciszenia, czesciowo zwieksza moc, ale natomiast jakbys mial porownywac japonskie silniki czy chocby nawet CZ cross, to te silniki kreca bardzo wysoko i maja kilkanascie koni mocy, wiec wydech dla takiego typu silnika jest bardzo wazny, dla tego silnika odpowiednio oblicza sie objetosc dyfuzora wewnatrz, dlugosc drogi spalin itp. Np jak w takiej DT zdejmniej dyfuzor, i bedziesz smigal bez wydechu to momentalnie odczujesz spadek mocy, i wlasnie to jest spowodowane tym ze nie ma dyfuzora, ktory jest bardzo wazny dla silnika. A w takim tam pizdziku zdejmiesz tlumnik i zbytnio nie odczujesz spadku mocy, moze moc wzrosnac jak wczesniej wydech bedziesz mial nagarem zapchany, to wtedy moze troszke pomoc. I denerwuje mnie takie gadanie: Jechalim WSK, zdjelim tlumnik i taka pizd* mial ze na 2 opony na piachu palil :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

 

Wiec juz sam wiesz w czym rzecz :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...