Sputnick Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam! Moj tlumik w srodku wyglada tak: http://img373.imageshack.us/my.php?image=wydechchart7ei.jpg Czy moge wywalic ta przegrode (zaznaczona strzalka) z dyfuzora (w nowych sprzetach tak sie chyba robi) i co mi da zrobienie przelotowej rurki w tej czesci za dyfuzorem ? Pozdrawiam Sputnick Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez Sputnick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 ja ostatnio wywaliłem wszystko co bylo a moto chodzi jak chodziło.... ( w simsonie) :crossy: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 bedzie glosniejszy, moze troche mocy da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Co ty. To nie jest taki dyfuzor jak w japoncach panie kolego. Zostaw tak jak jest, niech chodzi jak chodzil, i nie rob z swoich sprzetow wiochy. A jak wywalisz to nie mysl ze mocy Ci przybedzie, no chyba ze wywalisz i odczujesz moc bo wczesniej miales zapchany wydech nagarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 każdy silnik 2t ma swego rodzaju dyfuzor, miom zdaniem wyrzucenie tej przegrody może i by coś dało gdybyś zrobił coś jeszcze z silnikiem jakieś usprawnienia, ale jak chcesz to próbuj do odważnych świat należy :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zastanawia mnie dlaczego ten silnik katalogowo ma tylko 3 konie :| Mierzylem otwarcia okien i wychodza takie jak w opracowaniach Salka. Komora korbowa jest mala i nie ma za bardzo gdzie jej wypelnic. Zostaje wiec wydech i gaznik :crossy: To nie jest taki dyfuzor jak w japoncach panie kolego W roznych krajach sa rozne prawa fizyki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Nie odczujesz różnicy..Kolega usłyszał o odblokowywaniu DT'tek itp. i myślał,że Komarki itede są blokowane :crossy::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 te majster ty tam masz tlumik z simsonka bo w moim bylym charcie byl tylko 1 bebech i chodzil dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 te majster ty tam masz tlumik z simsonka bo w moim bylym charcie byl tylko 1 bebech i chodzil dobrze To miales wybebeszony tlumik bo moj jest napewno chartowski :icon_mrgreen: myślał,że Komarki itede są blokowane Nie ma sie co smiac, Jawka jest blokowana :icon_mrgreen: Widze, ze nic sie nie dowiem z tego forum :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Według mojej skromnej wiedzy ta przegroda nie ma większego znaczenia dla pracy silnika i jest tam umieszczona konstrukcyjnie, w celu uproszczenia skręcenia tłumika. Dlatego też nie ruszałbym jej. Zbędne są natomiast ostatnie przeloty labiryntowe za dyfuzorem tj. służą jedynie wyciszeniu silnika. Moja rada jest taka żeby w ogóle nie ruszać wydechu bo to i tak nic nieda. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 W roznych krajach sa rozne prawa fizyki ? Nie o to chodzi. W takich tam pizdzikach typu romet chart czy ogar to czy simson to maja dostosowany wydech do konstrukcji silnika. I to sa silniki nie wyzylowane, oszczedne i dlugodystansowe, te silniki byly produkowane z mysla o przemieszczaniu sie z wioski do wioski lub na zakupy. Ewentualnie dalsze trasy. Wiec ich male obroty silnika, moc i moment sprawia ze tlumnik odgrywa jako role wyciszenia, czesciowo zwieksza moc, ale natomiast jakbys mial porownywac japonskie silniki czy chocby nawet CZ cross, to te silniki kreca bardzo wysoko i maja kilkanascie koni mocy, wiec wydech dla takiego typu silnika jest bardzo wazny, dla tego silnika odpowiednio oblicza sie objetosc dyfuzora wewnatrz, dlugosc drogi spalin itp. Np jak w takiej DT zdejmniej dyfuzor, i bedziesz smigal bez wydechu to momentalnie odczujesz spadek mocy, i wlasnie to jest spowodowane tym ze nie ma dyfuzora, ktory jest bardzo wazny dla silnika. A w takim tam pizdziku zdejmiesz tlumnik i zbytnio nie odczujesz spadku mocy, moze moc wzrosnac jak wczesniej wydech bedziesz mial nagarem zapchany, to wtedy moze troszke pomoc. I denerwuje mnie takie gadanie: Jechalim WSK, zdjelim tlumnik i taka pizd* mial ze na 2 opony na piachu palil :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Wiec juz sam wiesz w czym rzecz :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 nie wiem rob co chcesz ja w romecie tlumika prawie nie mialem i zadnych pozytywnych ani negatywnych skutkow przez 2tys km, moze nastepny wlasciciel odczul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.