TIJO Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam Dzisiaj coś się stało mojej DT ;) w ogóle się nie chce wkręcać , jej max obr to 2tys :) Podejżewam zatarcie , ale jeszcze nie jestem pewny ,może poprawicie mi humor :) i powiecie , że się nie zatarła :bigrazz: Oto filmik , jak DT chodzi teraz ( to jest gaz na max :bigrazz:)http://www.megaupload.com/?d=QHEZITXG prosze o pomoc :) Dodam , ze nei da się ruszyć bo odrazu gaśnie , bo nie może się wkręcić na wyższe obroty , a jak już się uda ruszyć to prędkość max wynosi zawrotne 5km/h :D :biggrin: pozdr. Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez TIJO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Heh ja tez zatarlem MTX:( :) ale u ciebie nie wiem u mnie gdy szczelily pierscienie to wkrecala sie na obroty ale po prostu byla slaba;/jednak slchac jak cos stuka w silniku;/lepiej to rozbierz i zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 a nie ciągnie ci oleju z silnika ? bo dymi dobrze :) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 z tego filmiku widac i słychac że raczej będą pierścienie połamane ale dziwi mnie to że tak słabo się kręci byś musiał miec mocno porysowany tłok lub cylinder i do tego połamane pierścienie i to konkretnie więc lepiej nie odpalaj jej tylko rozbierz i zobacz co jest grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 A może za malo powietrza dostawać ?? I dlatego się nie wkreca ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 nie wtedy by się dławił i gasł napisz czy łatwo go odpalasz z kopki czy musisz z pychu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Hm.................. ja jak zatarlem sende to miala obroty ale ruszyc nie chciala a jak ruszyla to sie molila mozliwe ze ci gdzies go trzyma na lozyskach lub cos nie tak z zaplonem albo pierscienie szlak trafil rozbierz i zobacz jak tam sprawa stoji ja daje na pierscienie lewe poeiwtrze wode w cylindrze zapchany filtr lub zaplon ja teraz sende zrobilem z dibem wszystko od podstaw caly silnik itd i chodi jak noweczka:D nie ten motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 nie wtedy by się dławił i gasł napisz czy łatwo go odpalasz z kopki czy musisz z pychu ?? Kop mi nie działa , więc musze na pycha , ale odpala tak jak zwykle , nie widze różnicy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Ja mam problem jak dt rano jest zimna niechce odpalac :) odbala dopiero na pych i to ciezko a potem już dobrze jak jest ciepła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 możliwe że będzie coś z łożyskami lub wałem bo tak gdybyś miał połamane pierścienie to by nie miała mocy ale się wkręcała tak jak wcześniej piałem nie odpalaj jej już tylko rozłóż i sprawdzaj najlepiej zacznij od cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Mi jak w jawce popękały pierścienie to się wkręcała ,ale przerywała troche.. Mocy 0 .. Na dwójce po prostej nie chciała lecieć a wcześniej to spokojnie 3 pod lekkie górki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Sciągnij cylinder i zobacz co tam sie dzieje toc to godzina roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Ja mam problem jak dt rano jest zimna niechce odpalac :) odbala dopiero na pych i to ciezko a potem już dobrze jak jest ciepłaU Ciebie to może być zle dobrana siweca i ( lub) zle wyregulowany gaźnik lub poprostu zle ja odpalasz.Odpalanie zimnego motorka wygląda tak ze zaciągasz ssanie ( nieraz trzeba trzymac) i kopiesz nie dotykając gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Oj Tijo, Tijo, mówiłem!! Silnik po remoncie a Ty bawisz się w zwijanie lacia i powerslidy...Nie ma się co dziwić ;]. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ściągnij głowice a się przekonasz czy wina jest cylinder lub tłok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.