Skocz do zawartości

Ile idą wasze gieesy.


Rekomendowane odpowiedzi

Synku, daj se siana! :) Bo g.. mało wiesz o Balcerowiczu i fredim. Akurat w kwestii GSów to od frediego mógłbyś sie wieeeele nauczyć.

 

A pytanie zadałeś tak, że naprawde nie chce się odpowiadać.

Zmusze się jednak i:

 

Od 94 roku - regulowane napiecie wstepne sprężyn zawieszenia przedniego

 

A potem w 2-tysięcznych latach w wersji F (z owiewkami) to ta chłodnica oleju (za słabe chłodzenie właśnie przez te owiewki

Poza tym - kosmetyka: troche pozmieniane plastiki i takie duperele

 

A mój GS ciągnął prawie 180 licznikowe

 

No dobra poonani dam sobie siana ale jak obiecasz że ty też sobie dasz. Jak już się przesiądziesz z twojego małego pierdopęda na GS-a to się poczujesz jak byś siedział na rakiecie. Radzę ci żeby twój młodzieńczy zapał troszkę ochłoną albo odrazu szukaj R1 GSX-R1000 albo innego super plastika :crossy:. Dane techniczne GS-a mogłeś znaleźć na dowolnej stronie internetowej - wystarczyło by tylko wpisać w wyszukiwarkę.

 

W kwestji formalnej lista modyfikacji w GS-ie obejmuje:

1990 - wzmocniona sprężyna napinacza rozrządu, regulacja dźwigni hamulca ręcznego, nowy kranik, wyższa i szersza kierownica

1991 - poprawiono tylni amortyzator

1992 - doszła regulacja przednich teleskopów

1994 - poszerzono wieloklin zębatki zdawczej

2001 - zmiana wyglądu

2004 - doszła wersja F z chłodnicą oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, przez 10 lat jezdzil zdlawiony do 25 KW , w tym roku postanowilem odblokowac - zostal przeprowadzony caly porzadny serwis zimowy.

 

Dodam ze goły bandit 600 zostal w tyle na Vmaxie.

ło matko :bigrazz:

daj namiary gdzie go tak oddławiłeś! :)

 

albo ściemniasz albo bandit był zdławiony. Biorąc jednak pod uwage prędkość max. osiągniętą przez Ciebie na GS <"grubo ponad 200"> raczej ŚCIEMNIASZ. :crossy: albo TY albo Twój licznik albo liczniki zx9 i yzf. No ale wtedy to jaką prędkość max. na liczniku musiała osiągać zx9? Tego dowiemy sie w następnym odcinku :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra poonani dam sobie siana ale jak obiecasz że ty też sobie dasz. Jak już się przesiądziesz z twojego małego pierdopęda na GS-a to się poczujesz jak byś siedział na rakiecie. Radzę ci żeby twój młodzieńczy zapał troszkę ochłoną albo odrazu szukaj R1 GSX-R1000 albo innego super plastika :). Dane techniczne GS-a mogłeś znaleźć na dowolnej stronie internetowej - wystarczyło by tylko wpisać w wyszukiwarkę.

 

W kwestji formalnej lista modyfikacji w GS-ie obejmuje:

1990 - wzmocniona sprężyna napinacza rozrządu, regulacja dźwigni hamulca ręcznego, nowy kranik, wyższa i szersza kierownica

1991 - poprawiono tylni amortyzator

1992 - doszła regulacja przednich teleskopów

1994 - poszerzono wieloklin zębatki zdawczej

2001 - zmiana wyglądu

2004 - doszła wersja F z chłodnicą oleju

 

 

chciałem po prostu znać opinie posiadaczy na ten temat, a poza tym to przerabiałem już myśl o zx6r, ale nie mam charakteru aby zapanować nad rządzami szybkości także na razie prawdopodobnie gs ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem po prostu znać opinie posiadaczy na ten temat

Wystarczyło zajrzeć do starszych tematów dotyczących GSa. Było ich od chu. na forum.

11 stron na temat vmax GSa

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=23733&hl=

Tak na szybko to:

Na GSie powyżej 120-130 cudów się nie spodziewaj. Do tej prędkości jest ok.

Edytowane przez Boniek

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolegi GS 500 z 1994 roku jedzie 190 km/h sprawdzone z kilkoma motocyklami, w miescie odstawia nowe zx6 i R1 ale to dlatego ze kierowcy tych pojazdów to leszcze co se kupili takie pierwsze moto.Wiec czasem nie moc i predkosc motocykla sa wazne tylko to czy umie się tym jezdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem po prostu znać opinie posiadaczy na ten temat, a poza tym to przerabiałem już myśl o zx6r, ale nie mam charakteru aby zapanować nad rządzami szybkości także na razie prawdopodobnie gs ;]

 

No co ty stary, jak masz charakter to bierz zx6r. GS to takie gówno, że w ogóle nie poczujesz różnicy po przesiadce z Piaggio ZIP'a. Dlaczego? Bo:

 

Jest wolny. Leci tylko "grubo ponad 200 km/h", co prawda "goły bandit 600 zostal w tyle na Vmaxie", ale tu od razu odpowiedź dla micza125. Jak widzisz, nie ma co pakować się w B6, bo nawet GS go objeżdża. Dawaj od razu B12, a tak w ogóle to słyszałem, że Suzuki monitoruje to forum i specjalnie dla twardzieli, którzy na nim siędzą, wypuszcza B52. Ale to dopiero plotki, a moto jest jeszcze w fazie testów - na Bliskim Wschodzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młodymz - powiem ci tyle gucio wiesz a najwiecej sie odzywasz.

Chcecie miec forum , a jak ktos wam pisze prawde to piszecie ze to bajki.

 

Dobra nie pisze nic na tym forum bo nie warto - a tamten post postaram sie usunac. Zyjcie sobie w waszych przekonaniach... (ale nie wszyskie rozumy pozjadaliscie).

Edytowane przez Petereq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem tu nowy, więc na początek to sie przywitam... SIEMA!

Poczytałem troche o gs'ach i postanowiłem sie zalogowac na forum...

Na gs'a przesiadłem sie z Jawulaca ts350 w październiku '05, zrobiłem jakieś 1,5tys km...

Jak dobrze wkręcisz to dobrze jedzie do 140, pozniej jak sie uprzesz to możesz podróżować 160, tyle tez jechałem moim gs... na całej go jeszcze nie kręciłem ale nie spodziewam się żeby szedło coś ponad fabryke... chyba że to ta seria superbike co idzie ponad 200... ale szczerze w to wątpię. Dużym plusem gs'a są dośc niskie koszty serwisu... to tylko 2 garki 2 gazniki i 4 zawory, poza tym przyzwoite spalanie i duża zwrotność... w prowadzeniu jest banalnie prosty

 

POZDRAWIAM!!!

Do zobaczenia na trasie...!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swojego rozhustalem do 165 ale dalej juz nie chcial. moze to przez brak owiewki i moja szerokosc . jakos mi sie nie chce wierzyc ze gs pojechalby ponad 200.. co prawda moj znajomy twierdzil ze jezdzil nieco ponad190 ale jak pojechalismy razem to mu tak nie szla jego gs-ka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra nie pisze nic na tym forum bo nie warto - a tamten post postaram sie usunac. Zyjcie sobie w waszych przekonaniach... (ale nie wszyskie rozumy pozjadaliscie).

Nie zachowuj się jak dziecko. Ktoś ośmielił się nie zgodzić z tym co napisałeś i uciekasz od razu?

Sam chyba przyznasz, że to co napisałeś było trochę naciągane. W pojedynku 2 zdrowych motocykli GS vs GSF zawsze górą powinien być ten drugi jeśli chodzi o vmax.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co ty stary, jak masz charakter to bierz zx6r. GS to takie gówno, że w ogóle nie poczujesz różnicy po przesiadce z Piaggio ZIP'a. Dlaczego? Bo:

 

Jest wolny. Leci tylko "grubo ponad 200 km/h", co prawda "goły bandit 600 zostal w tyle na Vmaxie", ale tu od razu odpowiedź dla micza125. Jak widzisz, nie ma co pakować się w B6, bo nawet GS go objeżdża. Dawaj od razu B12, a tak w ogóle to słyszałem, że Suzuki monitoruje to forum i specjalnie dla twardzieli, którzy na nim siędzą, wypuszcza B52. Ale to dopiero plotki, a moto jest jeszcze w fazie testów - na Bliskim Wschodzie...

 

idź se puknij chłopie bo nerwowy jesteś, nie powinno cie wcale interesowac na czym zdobywałem doświadczenie z motocyklami. Wiem że myślisz wg. ot takiego stereotypu "tatuś kupił skuter tatuś kupi ściga" otóż nie bo na ten cholerny skuter musiałem zarobić sam tak samo jak na ta gske tudzież zx6r i wali mnie to co o tym myślisz co wybiorę. Jeżdzę skuterem ze względu dlatego że nie mam/miałem uprawnień na coś większego a moto jest mi potrzebne do przemieszczania sie po mieście. Jeździłem już na innych sprzętach z biegami i wiekszymi pojemnościami i jakoś żyje także weź przestań mnie uważać za jakiegoś snoba, gnojka który kupuje sciga bo ładnie wygląda.

 

Pozdro

Przem

Edytowane przez poonani
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...