Jerry Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Hmmm co do aerodynamiki i wzrostu mocy jest lepszy patent. Polecam STRINGI naprawde dają rade :wink: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Tak też tak uważam że stringi nie tylko zwiększają aerodynaminę i moc ale także powodują niezłe podniecenie jak dodaje się gazu, niebywałe uczucie dupe sciąga do tylu a tu dyskretny sznyreczek trzyma zad na miejscu hehe :wink: Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stary Sierżant Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 (edytowane) Widzę,że mamy do czynienia ze specjalistą stringowym. A jeśli sznureczek wpije Ci się zbyt głęboko ??? Cieniutko zaśpiewasz , he he he . PS. Nawet gdybyście wyprasowali tablice żelazkiem , to i tak ma to zerowe zmniejszenie aerodynamiki .Tablica wystaje ledwo kilka centymetrów poza obrys błotnika , a strumień powietrza opływający motocykl w najszerszym miejscu zamyka się potem w miejscu najwęższym , czyli ZA tablicą. Obejrzyjcie wykresy F - 16 w tunelu aerodynamicznym - widać wyrażnie. No chyba że w moto macie silnik rakietowy , he he he . PSPS. Mikołaj istnieje - kiedyś na A-4 przekroczył saniami dopuszczalną prędkość i jeden z reniferów nie miał odblasku pod ogonkiem - dostał za 300 bo były Swięta. Trzeba uszanować jakoś staruszka , he he he . Edytowane 8 Maja 2006 przez Stary Sierżant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Widzę,że mamy do czynienia ze specjalistą stringowym. A jeśli sznureczek wpije Ci się zbyt głęboko ??? Cieniutko zaśpiewasz , he he he . PS. Nawet gdybyście wyprasowali tablice żelazkiem , to i tak ma to zerowe zmniejszenie aerodynamiki .Tablica wystaje ledwo kilka centymetrów poza obrys błotnika , a strumień powietrza opływający motocykl w najszerszym miejscu zamyka się potem w miejscu najwęższym , czyli ZA tablicą. Obejrzyjcie wykresy F - 16 w tunelu aerodynamicznym - widać wyrażnie. No chyba że w moto macie silnik rakietowy , he he he . i wszystko zniszczyles, moze jeszcze powiesz ze mikołaj nie istnieje :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGriff Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Ja mam lekko zagiętą, po co każdy ma widzieć moją rejestracje, są niestety osoby co zgłaszają tych co ponoć i nie ponoć szaleją na motocyklach na policje.Wsumie raz kumpel mi podgiął i tak już zostało :wink: jeszcze troche sie poździerała od spodu jak mnie pociągło na kole i wygląda całkiem całkiem :) .Ale przy kolejnym moto postaram sie ją zachować w idealnym stanie, bo tablica też cześć moto i powinna być zadbana :cool: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Podobno z zagiętą tablica łatwiej utrzymać równowagę na jednym kole to jest nowa teoria opracowana przez suzuki yamahe i kawasaki, a nawet honda dolączyła sie do tych badań. Tablica działa jak statecznik to 100% prawda!!! :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Widzę,że mamy do czynienia ze specjalistą stringowym. A jeśli sznureczek wpije Ci się zbyt głęboko ??? Cieniutko zaśpiewasz , he he he . PS. Nawet gdybyście wyprasowali tablice żelazkiem , to i tak ma to zerowe zmniejszenie aerodynamiki .Tablica wystaje ledwo kilka centymetrów poza obrys błotnika , a strumień powietrza opływający motocykl w najszerszym miejscu zamyka się potem w miejscu najwęższym , czyli ZA tablicą. Obejrzyjcie wykresy F - 16 w tunelu aerodynamicznym - widać wyrażnie. No chyba że w moto macie silnik rakietowy , he he he . PSPS. Mikołaj istnieje - kiedyś na A-4 przekroczył saniami dopuszczalną prędkość i jeden z reniferów nie miał odblasku pod ogonkiem - dostał za 300 bo były Swięta. Trzeba uszanować jakoś staruszka , he he he . Ehhh Sierżancie wykresy to może i są prawdziwe ale praw fizyki nie zmienisz :buttrock: A po drugie najszerszym miejscem motocykla (tego bez kosza) są kolana jeźdźca :crossy: przyznam się, że nie widziałem aż tak szerokich tablic. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stary Sierżant Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 I na tych kolanach właśnie rozszerza się strumien powietrza.Następnie zamyka się ZA tablicą. Więc wychodzi na to , że trzeba chyba obciąć kolana - wtedy będzie mniejszy opór powietrza.Myślimy dokładnie o tym samym.W efekcie tablica w żaden znaczacy sposób oporu nie zwiększy - no chyba ze ktos ma maaaaax tablicę.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Dzis widzialem fajny motyw z tablica rejestracyjna w motocyklu. Tablica byla "wypolerowana" na blysk. Biale litery na bialym tle. Zostaly tylko wytloczenia po cyfrach i literach. :buttrock: Nawet z bliska na zaparkowanej maszynie trzeba bylo sie skupic aby odczytac rejestracje. Ciekawe jak wlasciciel sie tlumaczy w czasie kontroli? Pewnie, ze czesto myje motocykl stosujac wybielacz swojej babci :crossy: . Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 U mnie jakbym zgiął tablicę to by była bardziej czytelna bo oświetlana jest z góry :buttrock:. A motyw z wytartą tablicą nie taki zły, ale bez przesady. Trochę czytelna musi być. Mnie najbardziej rozbawił skuterek Peugeot SpeedFight 206 WRC z podgiętą tablicą. Pewnie 160 km/h mu leci i się boi mandatu :crossy:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGriff Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 U mnie jakbym zgiął tablicę to by była bardziej czytelna bo oświetlana jest z góry ;). A motyw z wytartą tablicą nie taki zły, ale bez przesady. Trochę czytelna musi być. Mnie najbardziej rozbawił skuterek Peugeot SpeedFight 206 WRC z podgiętą tablicą. Pewnie 160 km/h mu leci i się boi mandatu :eek:. tak speedfightem też można narobić sobie bardzo kosztownych kłopotów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Tablice zagina się po to żeby były łatwiesze do odczytanie z kamer monitorujących np. skrzyżowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.