zysio Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 tak dibo senda i rx sie nie nadaja w taki teren a ty dt chcesz uuu. predzej mtx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Wogole nie wiem jezlei ty masz 15 lat i nie miales przynajmniej wczesniej jakiej japońskiej,wloskiej 50 to nie pakuj sie W YZ albo CR 125 bo mozesz sobie zrobic krzywde :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 MIałem Włoszczyzne a dokładnie skuter Dibo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 jak juz o sendzie mowa ,to na skutery.net w tescie jest cos takiego : 1. Gaźnik Polini 21mm, wydech Metrakit Thrower, cylinder Polini Evo 72ccm aluminium. Motor jest bardzo elastyczny, na niskich obrotach motorower jedzie w miarę spokojnie, lecz gdy zacznie się wkręcać jest ciężki do opanowania.- v-max 121km/h- przyspieszenie 0-50km/h ok. 4s- przyspieszenie 0-80km/h ok. 6s- przyspieszenie 0-121km/h ok. 9s serio to ma takie odejscie na takim zestawie tunignowym ? juz chyba bylo o tym na forum ale nie moglem tematu znalezc wiec pytam. Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Niom z tym bym sie zastanawial ja do mojej sendy zalozylem cylinder malossi 80 cm i motor nie zachowoje sie jak motorower jest szybki i zrywny chociaz mam go na seryjnym gaźniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 (edytowane) jak juz o sendzie mowa ,to na skutery.net w tescie jest cos takiego : 1. Gaźnik Polini 21mm, wydech Metrakit Thrower, cylinder Polini Evo 72ccm aluminium. Motor jest bardzo elastyczny, na niskich obrotach motorower jedzie w miarę spokojnie, lecz gdy zacznie się wkręcać jest ciężki do opanowania.- v-max 121km/h- przyspieszenie 0-50km/h ok. 4s- przyspieszenie 0-80km/h ok. 6s- przyspieszenie 0-121km/h ok. 9s serio to ma takie odejscie na takim zestawie tunignowym ? juz chyba bylo o tym na forum ale nie moglem tematu znalezc wiec pytam. co za ciul to napisał ;) senda 9sek do 120 ??? buahaha Edytowane 3 Maja 2006 przez enduromaster transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Z tym od 0-121 w 9 sek to ktos przegiol pale chciaz swojego czasu kolegi TZr miala 8sek do 100km\h i byla wiele bardziej ztuningwoana;]W kazdym bądz razie Senda R po tuningu to istna Petarda :icon_mrgreen: :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Nie zaczynam przygodu z moto jeździłem juz troche ale tylko na motocyklach typu WSK MZ i inne badźiewia typu skutery wszelkiej maśći..Nie no proszę Cię tylko nie porównuj WSK-i do jakichś piź***ków. Moja dla przykładu została poddana lekkim usprawnieniom i w tej chwili ma koło 10 km. Na dodatek zmieniłem przełożenie na nadające się bardziej w teren. Gwarantuję Ci że taka WSK w rękach dobrego kierowcy potrafi objechać nie jedno mało pojemnościowe enduro. (sam byłem tego świadkiem) Oczywiście nikomu nie polecam (no chyba że nie stać go na nic lepszego), ale czas skończyć ze stereotypem wiejsko tuningowej WSK-i. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 ale male enduro w rekach dobrego kierowcy to dla wski 125 istny koniec Z tym od 0-121 w 9 sek to ktos przegiol pale chciaz swojego czasu kolegi TZr miala 8sek do 100km\h i byla wiele bardziej ztuningwoana;]W kazdym bądz razie Senda R po tuningu to istna Petarda Dibo chcialem dodac ze moja ma tylko cylinder i przelotowke a jeszcze nia mam gaźnika i puchy oraz sprzegla i mam seryjne przelozenia wiec sie nie moge doczekac jak to zmienie wszystko:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 ale male enduro w rekach dobrego kierowcy to dla wski 125 istny koniecZależy o jakiej wuesce mówisz :D Bywają takie, które WSK-i nie przypominają, choć silnik i ramę mają seryjną. No nic, nie będę tu nikogo przekonywał. Ale stać ja na o wiele więcej niż Wam się może wydawać :D Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 ja jestem swiadkiem ze z wsk125 mozna wycisnac 30KM :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 ja jestem swiadkiem ze z wsk125 mozna wycisnac 30KM :D Tylko jak to wpływa na żywotnośc silnika??? wyciągnałbyś z niej i dużo wiecej.. tylko po co?? skoro to sie rozpadnie...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) Dokładnie. A pozatem to zapraszam tu www.polmot.prv.pl. Mam nadzieje że udowodnią Ci ze żadne 30 km nie jest możliwe, chyba że to juz nie silnik WSK-i. Pozdrawiam. Edytowane 7 Maja 2006 przez Lesnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 hm pier...... bzdury bo w tych starych sendach zawieszenie jest showa i w rx tez wiec roznica moze wachaczy i nie porownoj mojego do dt 125 bo mi hcodzi o 80 a tzr to scigacz wiec wiadomo ze szyciej pojedzie od mojego a po 2 moj jest mocniejszy i nie porownoje go do zadnej etz czy czegos innego a w terenie daje sovbie rady rowniez tak samo jak twoj mtx a jezeli chodzi o gory to mtx i dt odpada w rx i sedach sa ups :biggrin: Ja doskonale wiem o tym ze z etka spuchne chociaz ze 150,? :cool: A sende nie chwale dlatego ze chce ja sprzedac bo rowniez dobrze moga sobie ja smigac a zawiech nie pada po jednym skoku.....:clap:jestes zajebiscie smieszny . Ta twoja RX to musialo byc ladne pascie... lol . Rx ma lepsza na zawieche od derbi i bylo o tym wiele razy mowione na forum . Czolowka to najpierw HM a po nim RX . I nie mow mi tu ze w rxie pada zawiecha po jednym skoku bo poprostu sie osmieszasz , jakos ja moja skacze juz 2 sezon i z zawiecha wszystko ok , predzej szprychy puscily lol . To ze kupiles pascie , nie znaczy ze mozesz psuc opinie rx'a , na nastepny raz uwazaj na co kase wydajesz. :icon_exclaim: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Tak to prawda na kartingach takei silniki są na 1-2 wyscigi:)Co do RX moze i ma lepszą zawieche ale podejrzewam ze z seryjną RX,seryjna senda ma przyspieche dala by sobie rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi