pozdro600 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 siemanko!wybieram sie z maju na szkolenie grandys duo w poznaniu.w mojej krotkiej karierze nawinalem jakies 4500km.teraz w bandicie mam zalozone Dunlopy Arrowmaxy gt501.przod nowka, tyl - jakies 70%.czy te opony beda wystarczajaco dobre na tor?czy tez trzeba koniecznie przyinwestowac w cos bardziej sportowego?zastanawialem sie juz nad np sportmax d207. co o tym sadzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 D207 to po pierwsze stary model, po drugie są 3 rodzaje:- zwykłe - przeznaczone na drogę;- RR - race replica - pośrednie między szosą, a torem oraz- GP - czyli opona miękka do amatorskiej jazdy po torze. Na Twoim miejscu kupiłbym jakieś Pirelli SuperCorsy (czyli odpowiedniki GP) w zmęczonym stanie za jakieś grosze na allegro tak, że dadzą radę podczas jednej sesji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 nie no ja jade na caly weekend czyli ma byc jakies 5h jazdy.nie wiem czy takie padaki to wytrzymaja?ja myslalem ze d207 to jakis posredni model miedzy supersportowymi d208 a jakimis sportowo turystycznymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 A jaki rozmiar jest w B4? IMO poszukaj jakichkolwiek miękkich, sportowych opon w odpowiednim rozmiarze - na pierwszym treningu pewnie i tak nie dojdziesz do ich kresu :D Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 150/70/17 tyl110/70/17 przod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Nie wiem jak z dostępnością opon w takim rozmiarze - może być ciężko. A D208 to następca D207, zatem ich przeznaczenie jest takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Moim zdaniem spokojnie wystarczą Ci te opony które masz, na torze będziesz bardziej jeździł na bokach niż na środku opony, a na krawędziach bieżnik masz pewnie 100%. Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 mam jeszcze jedno pytanko!jesli normalnie powinienem miec z tylu kapcia 150/70/17, a zalozylbym 150/60/17 to czy wplyneloby to negatywnie na prowadzenie?jesli tak to w jaki sposob?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 wez pod uwage takze opone o szerokosci 160 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 mam jeszcze jedno pytanko!jesli normalnie powinienem miec z tylu kapcia 150/70/17, a zalozylbym 150/60/17 to czy wplyneloby to negatywnie na prowadzenie?jesli tak to w jaki sposob?? Nie specjalnie. Ale nie przejmuj się oponami. Na torze latają chłopaki na GS500 - i to często prosto z ulicy i dają radę. Jedziesz się uczyć i bawić a nie bić rekordy. Ewentualnie jak nie czujesz się z tym zbyt pewnie, w przyszłym tygodniu na Bemowie ma być gościo z oponami - poszukaj u niego jakiegoś kompletu np. 120/70 i 160/70 (taki łatwiej znajdziesz) opon bardziej sportowych... Jest szansa na Z1 Metzelara, a na przód nawet fajnego Pilo Powera możesz trafić. Sam tak zbieram opony na tor - tylko szukaj nie opon po torze, ale po ulicy (znaczy środek zjechany, ale nawet nie pozamykane). Opony gościo może zmienić Ci na miejscu, albo w poznaniu chłopaki Ci zmienią (30 zł za koło - dajesz moto i wszystko Ci robią). Aczkolwiek Twój węższy rozmiar byłby najlepszy (łatwiej się skręca - 1 cm, ale zawsze!) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 dzieki,Maniek!juz szykuje furke moja do wyjazdu od miesiaca:)zostaly tylko klocki przod do wymiany na carbone lorainne i tylny amor(kupilem od cbr 600f2):)no i jeszcze opony.jakby co to moge miec dunlopy nowki gdzies 20%tansze od ceny sklepowej.gosc polecal te nowe Qualifiery. a przykladowe ceny to:arrowmax tyl 150/70/17 450zl, przod 110/70/17 350zl. aha jak chcesz opony to gosc z forum/gielda czesci ma gumy nowki gdzies po cztery paki do twojego gixxera.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.