Kamill Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Witam.Mam taki problem???.Mam Suzuki Ts 80 XK z 1991 roku.<fajne moto>.Mam "zjechany" frez na kopniaku.Tzn na tym wałku co kopniak sie nasówa,i ten frez jest tak zjechany ze az gładki.Mozna powiedziec ze go w ogóle niema,Moze wiecie jak to zrobic.Z góry dzięki :icon_rolleyes: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Wiemy jak najbardziej - kupic nowy walek z dobrym frezem, albo znalezc uzywany z dobrym frezem w firmach hndlujacych uzywanymi czesciami. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamill Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Wiemy jak najbardziej - kupic nowy walek z dobrym frezem, albo znalezc uzywany z dobrym frezem w firmach hndlujacych uzywanymi czesciami. Adam M. ok.Ale ja chciałbym to jakoś naprawic.kupie w ostatecznościPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Również polecam kupić nowy! Nawet nei wiesz jaka to radocha mieć nowy wałek i kopniak :icon_rolleyes:A co do naprawy: Z której strony jest kopniak? Wałek zmiany biegów idze przez środek wałka kopniaka? Jeśli tak to zostają tylko burackie rozwiązania których każdy szanujący się motocyklista unika :icon_rolleyes:Jeśli Przez ten wałek nie przechodzi drugi, od zmiany biegów i jeśli kopniak ma dobry frez (w co wątpię) to możesz uciąć zjechaną końcówkę i przyspawać elegancko końcówkę dobraną od czegoś innego z takim samym frezem. Ale jestem niemal pewny że kopniak też jest do wymiany więc po prostu zrób to! Adam M. dobrze radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamill Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Również polecam kupić nowy! Nawet nei wiesz jaka to radocha mieć nowy wałek i kopniak :icon_rolleyes:A co do naprawy: Z której strony jest kopniak? Wałek zmiany biegów idze przez środek wałka kopniaka? Jeśli tak to zostają tylko burackie rozwiązania których każdy szanujący się motocyklista unika :icon_rolleyes:Jeśli Przez ten wałek nie przechodzi drugi, od zmiany biegów i jeśli kopniak ma dobry frez (w co wątpię) to możesz uciąć zjechaną końcówkę i przyspawać elegancko końcówkę dobraną od czegoś innego z takim samym frezem. Ale jestem niemal pewny że kopniak też jest do wymiany więc po prostu zrób to! Adam M. dobrze radzi. Kopniak jest po Prawej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Jeżeli kupowac to tylko wałek + kopka (oba elementy mają zjechane frezy) Ja bym sprubował zrobić motyw na klin (jak w jawce), tylko żeby wałek kopki przewiercić to nie jest hop siup, bardzo twardy materiał nie mam pojencia kto to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Możesz tez zrobić sposobem wynalażcy tjunera wiejkiego blacharza, czyli podłożyć niędzy kopkę a wałek blaszkę z pyszki, ale pomaga tylko jeżeli jeszcze są jakieś śledy frezów a nie całkiem gładki wałek. Lepiej kup używke w dobrym stanie. Bo blaszka się obrobi w najmniej spodziewanym momęcie i będzie musiał zapalać na pych. :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.