Skocz do zawartości

Ciśnienie w oponach.


Marcin Neo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O kur**** nie zdawałem sobie sprawy jak ważne jest ciśnienie w oponach.

Mam symboliczny starz jedynie 1900km.

Ale po kolei

 

W listopadzie stałem się szczęśliwy posiadaczem skutera.

Fabryczna nówka wszystko grało

Mniej więcej po 1200km po puszczeniu kierownicy wpadała w shimi.... <chyba jakoś tak to sie pisze>

Uznałem że tak musi być i zakończyłem sprawę.

Minęła zima trzeba poszaleć. Wczoraj pojechałem do wulkanizatora żeby sprawdzić i do pompować po zimie koła.

I co się okazało

Kierycha nie wpada już w shimi :P :cool: :banghead:

Hura :icon_razz:

 

Sprawdzicie i wy swoje ciśnienie!!!!

 

 

 

Ps. Co jaki czas kontrolujecie poziom ciśnienia w oponach?

Edytowane przez Marcin Neo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ps. Co jaki czas kontrolujecie poziom ciśnienia w oponach?

 

co jakiś czas :P

 

 

po zimie pierwszym miejscem w które się udałem to była stacja benzynowa coby napompować oponki. z mojej uliczki wyjechałem zypełnie niechcąco driftem :cool: a na pierwszym zakręcie przy 40 czułem jak się przesówam... miałem coś koło 1 i 1,5 atmosfery :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno oponke założyłem nową i goscio mi powiedział ze jesli cisnienie bedzietroszke mniejesze to bedzie lepiej sie 3mał drogi i ze względu na poslkie drogi bedzie sie lepiej jeździć... niby fachowiec ale chciałbym usłyszeć wasze zdanie na ten temat

pozdro :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a na pierwszym zakręcie przy 40 czułem jak się przesówam... miałem coś koło 1 i 1,5 atmosfery :icon_rolleyes:

miałem podobna sytuację, jak wyjechałem z garażu, tyle tylko że miałem niecałą atmosferę w każdym z kół :icon_rolleyes: - wiedziałem o tym że mam mało wiatru w oponkach. Próbowałem napompowac pompką ale chyba była do d... - nie dało się -> dlatego pierwszy kurs -> stacja PKN Orlen ze sprężarką. :banghead: powolutku ...

Edytowane przez rommi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jaknie miałem powietrza w oponach, to motocykl niechciał mi sie skladac w zakręty. I strasznie dziwnie sie prowadził, okazało się że przebiłem opone więc musialem wpaśc do wulkanizatora. Jak śmigam w terenie troszke powietrza spuszczam bo wtedy opony lepiej się trzymają a na piasku tak nie kopią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero zaczelem latać Moto ,mam pytanie jakie ciśnienie powinnem mieć w GS 500. Z góry dziekuje .

 

ja mam :

przód 1,18

tył 2,24

katalogowe wartosci są ciut wyższe ale jak zmieniali mi oponke to powiedzieli że lepiej po naszych wspaniałych drogach jeździ sie na lekko niższym cisnieniu ze wzgledu na to ze katalogi są przewidziane np na niemieckie autostrady :icon_rolleyes:

 

polecam poczytanie

http://www.scigacz.pl/Suzuki,GS500,826.html

http://www.gs500e.republika.pl/

 

mam również serwisówke ale niemoge jej otworzyc, jakiś dziwny format.jak daj znac na priv, moze Tobie sie uda jąotworzyć :icon_rolleyes:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz troche za malego cisnienia z przodu??

 

Wg tego cu tu napisano http://www.gs500e.republika.pl/ masz polowe zalecanej wartosci :icon_rolleyes:

 

sory bład w piśmie- mam 1,81 :icon_rolleyes: ale to i tak troszkie mało. jade zaraz na cpn dopompować do 2.0 :bigrazz:

mierzyłem to pistoletem który mam w domu ale Ojciec mówi ze moze byc uszkodzony lekko wiec niewiem na 100%. porównam z tamtym i sprawdze :banghead:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nio po zimie to najwazniejsze zeby sprawdzić!!! Pamietam w rsce zastanawiało mnie dlaczego kiera tak cięzko chodzi a tu sie okazało że za małe ciśnienie w oponach....A jak stan waszych opon? ja kupiłem kompelt uzywanych bo nie mam kasy na nowe i musze wymienić bo te już łyse na tylniej to mi materiał wyszedł :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam :

przód 1,18

tył 2,24

katalogowe wartosci są ciut wyższe ale jak zmieniali mi oponke to powiedzieli że lepiej po naszych wspaniałych drogach jeździ sie na lekko niższym cisnieniu ze wzgledu na to ze katalogi są przewidziane np na niemieckie autostrady :banghead:

Ups :bigrazz: to chyba przesadzilem, katalogowo 2,4 przód i 2,9 tył :icon_rolleyes: po serwisie zobaczymy czy za dużo :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ups :D to chyba przesadzilem, katalogowo 2,4 przód i 2,9 tył :icon_rolleyes: po serwisie zobaczymy czy za dużo :banghead:

juz niewiem czym sie sugerować bo kompresor na stacji pokazał mi na tyle 2.8 a przód dodmuchałem do 2.0

Jutro pojade na wulkanizacje nich mi sprawdzi ciśnienie bo tam to raczej będą mieli dobry sprzęt pomiarowy :icon_rolleyes:

Klaudiusz ja niewiem czy to faktycznie prawda z tym ciśnieniem, jedynie powtzarzam to co mi powiedział i tym sie sugeruje.Mechanik w sklepie YAMAHA więc mam nadzieje ze wie co robi :crossy:

pozdro :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...