Skocz do zawartości

Pożegnanie z Drag Starem


Maar79
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę że różnica pomiędzy Drag Starem 650 a np VTX 1300 jest kolosalna, raz że mocy jest prawie x 2 to jeszcze wymiary i masa drugiego rąbią dużą różnicę vtx jest zdecydowanie dłuższy i ponad 50 kg cięższy.

Ja moim Dragiem latałem rok i powiem że jak jechałem sam po mieście to było wystarczająco ale w trasie szczególnie w górach z pasażerką, też nie było, źle ale wtedy właśnie zacząłem myśleć o zmianie. Mam nadzieje że podjęta została dobra decyzja. Z moich obserwacji wynika że każdy kto kupuje np. 650 trzyma go rok max dwa lata i zaczyna myśleć o większej maszynie i nie chodzi tu bynajmniej o rozwijanie większych prędkości czy jakiś mega przyśpieszeń ale o ten fantastyczny zapas mocy przy wyprzedzaniu i wtedy kiedy go naprawde potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem Draga 650A teraz mam zamiar kupić wild Stara 1600 ,zobaczymy jak bedzie bo to wielkia maszyna, moja waga nie wielka 71 kg . Czy może ktoś ma doświadczenie z taką maszyna przy nie wielkiej swojej wadze :icon_rolleyes:

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem Draga 650A teraz mam zamiar kupić wild Stara 1600 ,zobaczymy jak bedzie bo to wielkia maszyna, moja waga nie wielka 71 kg . Czy może ktoś ma doświadczenie z taką maszyna przy nie wielkiej swojej wadze :icon_rolleyes:

2 sezony na Virago 750. Teraz przesiadka na VTX 1800 (340kg) przy 80 kg (w porywach) masy własnej. Bez problemów. Moto niższe, niżej środek cieżkości, lepiej sie powozi, na parkingach też nie ma problemu. Gorzej jak trzeba wycofac na miekkim, lub pod lekka górkę. Zawrócic chyba też gorzej - wiekszy promień skretu.

240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seboka nie trzeba byc atletą by smigać cięższą maszyną :) przeciez jej nie pchasz.Waże trochę więcej niz Ty nie dużo więcej .... :banghead: ale jednak więcej a pomykam vulcanem 1500 na którego przesiadlem sie z virażki 535 :( Teraz wiem że żyje :icon_razz: :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..... od roku pomykam 650-ką, masa własna ok.75, jeżdżę bez plecaczka, czasami pełne sakwy. Jak do tej pory jestem bardzo zadowolony. Pewnie, że mocy nigdy za wiele ale to co jest całkowicie mi wystarcza tak, że na razie raczej nie myślę o zmianach. Gdy do tego dojżeję to prawdopodobnie zamienię na 1100. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że różnica pomiędzy Drag Starem 650 a np VTX 1300 jest kolosalna, raz że mocy jest prawie x 2 to jeszcze wymiary i masa drugiego rąbią dużą różnicę vtx jest zdecydowanie dłuższy i ponad 50 kg cięższy.

Ja moim Dragiem latałem rok i powiem że jak jechałem sam po mieście to było wystarczająco ale w trasie szczególnie w górach z pasażerką, też nie było, źle ale wtedy właśnie zacząłem myśleć o zmianie. Mam nadzieje że podjęta została dobra decyzja. Z moich obserwacji wynika że każdy kto kupuje np. 650 trzyma go rok max dwa lata i zaczyna myśleć o większej maszynie i nie chodzi tu bynajmniej o rozwijanie większych prędkości czy jakiś mega przyśpieszeń ale o ten fantastyczny zapas mocy przy wyprzedzaniu i wtedy kiedy go naprawde potrzebujesz.

 

 

No ja ci powiem że miałem okazję pośmigać dragiem 1100 kolegi ,i przy wyprzedzaniu to jest masakra-nie ma czym.Może dlatego że jeżdżę Banditem 1200 ale rozpędzać to to za bardzo się nie rozpędza-myślę że to trochę wina masy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja ci powiem że miałem okazję pośmigać dragiem 1100 kolegi ,i przy wyprzedzaniu to jest masakra-nie ma czym.Może dlatego że jeżdżę Banditem 1200 ale rozpędzać to to za bardzo się nie rozpędza-myślę że to trochę wina masy

 

Chłopie co Ty porównujesz :) . Rzędową turystyczną czwórkę 1200 porównujesz z Cruiserem :banghead: Cruisery maja jeździć grzmieć i błyszczeć na nie bić rekordy przyspieszeń. A to co oferuje silnik 1100 w DragStarze jest w zupełności wystarczające do dynamicznej jazdy i wyprzedzania. Bez taki porównań bo to tak jak być Antka z F16 porównywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uraziłeś :buttrock: bez przesady ... ale z tym, że nie ma czym ... hmmm :biggrin: :buttrock:

a wracając do 650-ki ... siedzę w serwisie yamahy wjeżdża facet na Drag Starze 650 ... płacze i mówi ... panowie pomóżcie mi "to" sprzedać ... trzy miesiące i miał dość ... Więc nie dziwię się temu rozstaniu, o którym mowa w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert ja na siłownie chodzę od 6 lat :biggrin: , choć nóg nie mam tak sprawnych jak kiedyś a to przez kolano , ale mimo to na suwnicy na wypychanie zakładam 120 . Jak na razie nie mam nowego sprzęta , to wiesz że zeszło trochę czasu za sprawą pewnego gościa o którym nie będę wspominał z przyczyn prawnych i niech się wypcha . Na pewno gmole kupie , jak będę miał nowego sprzęta .

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...