customer Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 (edytowane) Jak w temacie... macie jakieś pomysły co z tym zrobić? Ja wymyśliłem że nawiercę na większy numer np M18 , wstawie tulejkę a w niej wywiercę i nagwintuję M14*1,25... ale narzędzia niestety drogie.. Ktoś wie czy tokarz to zrobi? I ile mógłby za to wziąć? Edytowane 30 Marca 2006 przez customer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Popytaj w warsztatach o wkładki gwintowane do regeneracji gwintów (np Wurth`a). Dominik z Forum możliwe że Ci to robi, jeli nie pewnie będzie wiedział kto to wykona na terenie Poznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 czeee Ja wymyśliłem że nawiercę na większy numer np M18 , a w tym wywiercę i nagwintuję M14*1,25...Nie rozumiem tego fragmentu :icon_razz: Nawiercisz na 18 a potem w tym nagwintujesz na 14 ? Jakim cudem ? Ja to widze tak .1 oddajesz to do tokarza ktory rozwierca otwór i gwintuje go 2. dorabia tulejke np z brązu z ciasno pasowanym gwintem zewnetrznym (a wewnetrzny normalny M14x1.25)3 wkreca tulejke na gorąco (jak chcesz byc pewny na 100% to mozesz wkrecic na jakis klej do gwintów )4. rozwalcowuje tulejke od strony komory spalania i The End :flesje: A Tobie zostaje tylko zaplacic za usługe :banghead: (taka usługa w przypadku Junaczej glowicy to koszt 50 zl ) pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 30 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Dzięki herflik, właśnie o to samo mi chodziło ale troche na skróty to napisałem;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Odbierając głowicę od majstra po takiej naprawie, warto mieć ze sobą świecę zapłonową zeby sprawdzić czy pasowanie jest właściwe. Czasami majster zapomni poprawić ostatnim gwintownikiem tulejkę po wkręceniu i ostygnięciu głowicy. Wtedy tulejka ulega spęczeniu i świeca nie daje się wkręcać palcami, i konieczne jest przegwintowanie wykańczakiem jeszcze raz. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 W agmocie (www.agmot.prv.pl) dostępne są gotowe tulejki redukcyjne M14*1,25/M18*1,5(może 1,75).Co do jakości sie nie wypowiadam bo nie sprawdzałem, jednak cena to coś koło 8 zł więc można spróbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 31 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 A mógłbys mi powiedzieć jak tego szukać? Ni emogę znaleźć!! Dzięki zgóry! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 poszukaj w dziale jawka tam to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Znalazłem dziś zakład ślusarski pod Poznaniem, w Luboniu, zajmują się głównie głowicami i częściami silnikowymi, dałem to i zobaczymy co z tego wyniknie. Dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 ja w simaku mialem tulejke ale to jest gowniane, lepiej kupic glowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 no odebrałem i ... pojeździłem 100 km ...i .... jakoś nierówno silnik zaczął chodzić, przyjechałem do domu, sprawdziłem sprężanie i się okazało że w tym wymienionym prawie ciśnienia nie ma.... a fachowiec 40 zł skasował, jutro idepo zwrot kasy!!! Co za fuszerka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Z tego co wiem zą zestawy naprawcze , które maja gwint wewneczny i zewneczny .Trzeba przegwintowac na wiekszy gwint i wkrecic to ustrojstwo . Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 a ja mam pytanko do jakie moto ? bo aby Cie ta naprawa nie kosztowala wiecej niz nowy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 facet oddał mi kasę ale głowica już na wyrzutkę, bo otwór za duży.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzier Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Cześć! ja ogólnie tulejej nie polecam :) W swojej cz cross 380 taka tulejeczke montowałem i niestety po całodziennym lataniu tulejka wykręcała się razem ze świecą mimo że próbowaliśmy ja zaklepywać itp, itd nic to nie dawało! W wyczynie zdecydowanie nie polecam!!!!!!!!! Dałem głowicę do wyspawania i zrobił mi majster nowy gwint i ma być teraz oki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.