IceMan Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Może być jakiś uniwersalny ? np. taki jak na stacjach benzynowych sprzedają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 w sumie to ni ewidzialem jeszcze jakis specjalnych filtrow do paliwa... jak dla mnie to juz w takich wszelki syf zostaje, chyba ze bardzo przezorny jestes to zaloz dwa na raz i tyle... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Filtry paliwa są zazwyczaj uniwersalne - no bo co to za różnica? Montujesz to przecież na przewodzie paliwowym (a w niektórych motocyklach bezpośrednio z bakiem jest wbudowany). Różnią się one chyba tylko wyglądem - na stronach z częściami do skuterków można kupić nawet podświetlane :lol:. Co kto lubi :icon_razz:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 ystarczy maluchowski za 3zł, ja z braku miejsca mam motocyklowy malutki - kosztował 5 zł. Koszt niewielki a pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał K1100rs Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 No nie jest to prawdą, iż byle jaki filtr we wszystkich motocyklach się sprawdzi. Jeżeli motocykl posiada pompe paliwową to filtr paliwa jest do niej przystosowany, zarówno pod względem objętośi, jak i łatwości przepływu. Oczywiście jeżeli jest taka sytuacja to serwisówka otym na pewno wspomina. Oprócz oryginałów są tańsze zamienniki ale nie oznacza to, że można wsadzić tam filtr kupiony na stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 chyba ze bardzo przezorny jestes to zaloz dwa na raz i tyle...A może 5 naraz, tylko potem się nie zastanawiaj czemu paliwo nie dochodzi do gaźnika(ów)! Swojądrogą czy ktoś orientuje się jak sprawa wygląda w dwusuwach ze smarowaniem mieszankowym? Czy olej aby nie zostaje po części na filtrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 mialem ten sam dylemat, czy olej nie zostaje... pogadalem w sklepie motorowerowym na ten temat, sprzedawcy jednoznacznie mowili ze nie ma on zadnego wplywu na taka ilosc oleju. zreszta przejechalem jakies 1,5-2 tys km na filtrze maluchowskim w Jawce 50 i jakos nie zauwazylem oleju we filtrze...:icon_razz: pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Polecam filterek z miedzianą gąbką w środku. Wszystki nawet te najmniejsze zabrudzenia zostają. Niestety mi przy zdejmowaniu gaźnika pękła końcówka tego filtra, kupiłe nowy, ale już nie było takich. Ten co kupiłem to była tandeta - w środku sitko, sklejony z dwuch części - ogólnie baardzo niska jakość wykonania. Sprawdziło sie to w praktyce, ponieważ po przejechaniu paru kilometrów filterek sie rozpołowił w miejscu gdzie był sklejony klejem :icon_razz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.