grzber Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Koledzy, czy macie jekieś doświadczenia w tej kwestii? Śmigam na wolnych wydechach od prawie roku, teraz zbliża się czas przeglądu więc wolę zapytać co mnie czeka.Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Czeka Cie przegląd techniczny i jeśli pan diagnosta uzna za stosowne kolejny przegląd po założeniu tłumików spełniających Polskie Normy :) Przepisy wyraźnie określają jaka może być dopuszczalna głośność układu wydechowego. Tutaj znajdziesz szczegóły: http://www.wypadek.pl/prawo/normy/dane/pn92s04051.htmTak naprawdę jednak często panowie diagności przymykają oko na przelotowy tłumik i nie robią cyrków o ile oczywiście ryk silnika nie powoduje pekania szyb w oknach stacji diagnostycznej :bigrazz:PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzber Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Dzięki za szybką odpowiedź.Czy ktoś zna stację w okolicy Katowic gdzie pracują diagności z wadą słuchu? :) Pozdrowienia :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulus Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 (edytowane) niektórzy chca tylko zobaczyc numery ramy czy sie zgadza i nawet nie sprawdzaja czy swiata masz dobre i czy nie masz lysych opon a co dopiero mowic o sprawdzaniu ryku z tlumika... zreguly tego nie robia... olewaja to.. tak pozatym wlasnie przeczytalem w tlumaczeniach od swojego moto ze wydaje dzwiek w wartosci 90dB wiec o 7 wiekszy niz przewiduje norma i nie powinienem miec zrobionego przegladu... a mam:D to POLSKA w koncu :) Edytowane 29 Marca 2006 przez Kulus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Inna sprawa to ile punktow diagnostycznych ma pomieszczenia przeznaczone do badania poziomu halasu silnika? Z diagnostami jest roznie, niektorzy maja troszke nienormalne pomysly. Na poprzednim badaniu trafilem na takiego, ktory wymyslil sobie, ze mam mu hamowac na rolkach przeznaczonych do badania sily hamowania samochodow. Oczywiscie problem byl nie we wjechaniu na te rolki (czy tez moze raczej metalowa nakladke) czy skutecznosci moich hamulcow - ale w tym, ze po prawej stronie mialem niezakryty tunel. Gdybym zechcial sie podeprzec prawa noga jak nic wpierd***lbym sie tam prosto z motocyklem :) . A co do opon to niewielu diagnostow wie jak maja one wygladac w motocyklu. Zawsze mozna powiedziec, ze to taki sportowy typ - prawie jak slicki, ale super trzymaja w kazdych warunkach :bigrazz: . Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanishing Point Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Witam,troche zboczę z tematu stacji kontrolnych. Czy mogą mi robić problemy na przejściach granicznych z powodu głośnych wydechów? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggmarquez Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Witam,troche zboczę z tematu stacji kontrolnych. Czy mogą mi robić problemy na przejściach granicznych z powodu głośnych wydechów? Pozdrawiam Przejścia graniczne - nigdy nie miałem problemu. Początkowo bałem się przy wyjazdach zagranicznych, ale chłopaki w Europie też śmigają na sportowych tłumikach, wiec prawdopodobieństwo kłopotów jest zapewe podobne jak w Polsce, czyli niewielkie. Diagnostyka - w większości przypadków polega na obejrzeniu nieodpalonego moto z dwóch stron przez uprawnionego diagnostę, wysłuchaniu jak fajnie / niebezpiecznie / niewygodnie jeździ się motocyklem i podbiciu papierów. A jeśli tak się nie stanie, to zawsze można jechać na inną stację diagnostyczną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 A co do opon to niewielu diagnostow wie jak maja one wygladac w motocyklu. Zawsze mozna powiedziec, ze to taki sportowy typ - prawie jak slicki, ale super trzymaja w kazdych warunkach :icon_mrgreen: . Fajnie macie. U nas w razie kontroli policja potrafi od razu ( o ile nie maja ze soba przyzadu do pomiaru dB ) wystawic skierowanie do TüV' u gdzie gratisowo zrobia pomiar ( jezeli jest wyzszy od dozwolonego, to ponosisz koszty ). Co do opon to jest lepiej niz kiedys ( wolno bylo zakladac tylko te ktore byly w papierach (z regoly dwie marki).Dzisiaj wolno zakladac wszystko co produkuja ale jest obowiazek wozenia atestu producenta w ktorym opona jesd dopuszczona do uzytku w danym modelu. Nie musze dodawac ze obydwie opony musza byc nie dosc ze tej samej marki to rowniez tego samego modelu. :notworthy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Dzięki za szybką odpowiedź.Czy ktoś zna stację w okolicy Katowic gdzie pracują diagności z wadą słuchu? :lalag: Pozdrowienia :notworthy: Polecam stacje diagnostyczna w Tychach (znajduje sie pomiedzy dworcem PKP a ZEGiem)Jezdze tam od 4 lat i nigdy nie robili zadnych problemow :D a nie wszedzie juz tak jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.