Bosston Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Witam. Prawdopodobnie bede musial poddac szlifowi mojego MTX'a. Czytalem w innych tematach, ze szlif 50ccm kosztuje ok. 30 zl, tylko czy do tego dochodza jakies pierscienie itp. bo z tego co wiem to wtedy trzeba troche wieksze, a czasami nowy tlok razem z pierscieniami. Z gory dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Szlif to koszt 30, 40 a nawet 50 zł - wszystko zależy od fachowca.Szlif zawsze wiąże się z wymianą tłoka, pierścieni, sworznia tłokowego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 jesli robisz szlif to nowy tlok i pierscienie musza byc. cena tak jak napisal powyzej PROC.jesli chcesz same pierscienie, cen aza dwa okolo 60zl, jesli wzmacniane(chartowane) to ok 120zltloki od 70zl poprzez inne meteory po jakies 160 do samego vertexa(jakies 300zl):notworthy: pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosston Opublikowano 28 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Dzieki za info. Czyli w sumie wyniesie mnie min. 200 zl. Ale chyba bede mial juz spokoj z cylindrem na jakies 10 tys. km?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 z reguly seryjne hondziawki rzedu 50ccm wymagaja remontu co jakies 20tys.mialem mbxa ktory mial przejechane ponad 22tys km i dalej jezdzi u nowego wlasciciela.wszystko zalezy od tego, jakie osiagi ma motorek(szybki- wyzsze obroty- szybsze zuzycie) i jakiej u jakiej firmy zaopatrzysz sie w tlok... takie te tansze wystarczaja do jakichs 10tys, tak bynajmniej powinno byc... pzdr:) pees. luz w cylindrze powinienwynosic 0,05mm. jezeli nie amsz duzo wiecej, powiedzmy do MNIEJ WIECEJ 0,5mm to da sie jezdzic- kup tlok n aten sam szlif. tyle ze kompresja bedzi eslabsza, wiec i pozniejsze osiagi. idz do jakiegoszerwisu z cylindrem, niech ci zmierza srednice porzadna suwmiarka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 (edytowane) Porzadna suwmiarka to sobie mozna siusiaka zmierzyc a nie cylinder. Edytowane 28 Marca 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matizz Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Porzadna suwmiarka to sobie mozna siusiaka zmierzyc a nie cylinder. wiec czym powinno sie mierzyć średnice cylindra by wyszło dokładnie :?: pozdrawiamMatizz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 mikrometrem ( chyba tak to sie nazywa :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 mikrometrem ( chyba tak to sie nazywa :) ) Konkretnie to "średnicówką" - specjalny przyrząd do takich pomiarów. Mikrometr - nawet tzw. "zewnętrzny" nie pozwoli pomierzyć średnicy w dowolnym miejscu cylindra. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 średnice cylindra średnicówka a tłok mikrometrem. wiem bo sam ostatnio mierzyłem, u mnie różnica jest 0,25mm i kompresja jest dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.