Skocz do zawartości

Zagadka


Adam M.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No nie, takiego nie mam - klub posiadaczy GoldStarow to bardzo ekskluzywne grono pasjonatow z duzymi pieniedzmi i zwykle bardzo duza wiedza.

Moja BSA to plebejski model A65 Thunderbolt z 70r, przy pojemnosci 650 ccm i mocy podobnej do GoldStara jest to znacznie mniej wysilony silnik, no i przede wszystkim ma 2 cylindry. Po prostu panie, masowa.

Musze szczerze przyznac ze tluczkow, czyli 1 cylindrowek specjalnie nie lubie.

Co ciekawe ze kiedys, pod koniec lat 70 tych, czy na poczatku 80 tych mialem Honde CB750 ( 4 cyl SOHC ) z pierwszych serii tego modelu z 69r, czyli o rok starsza od BSA - ktora jednakowoz byla w PRLu uwazana za super nowoczesny motocykl, i tak rzeczywiscie sie na niej czulem z tarczowym hamulcem z przodu i jedynym obowiazkiem zwiazanym z dolewaniem benzyny i wymianami oleju.

Natomiast na mlodszej BSA czuje sie jak na motocyklu z lat 30 tych, w ktorym ciagle trzeba cos sprawdzac i poprawiac, dokrecac sruby i nakretki, pilnowac ladowania itd.

Podobna zabawa jak z waszymi ruskimi sprzetami w Polsce.

 

Adam M.

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...