Skocz do zawartości

ZX6R GASNIE PO CHWILI GDY WLACZE SWIATLA


dymekk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM mam takie pytanie posiadam kawe zx6r 95 rok motocykl normalnie odpala i chodzi bez problemu jednak gdy wlacze swiatla motocykl chodzi jakies pare minut po czym zaczyna przebierac tak jakby konczylo sie paliwo i gasnie , moto po chwili mozna odpalic ale na wlaczonych swiatlach znow chodzi chwile i gasnie, sytuacja nie zdarza sie gdy swiatla sa wylaczone i moto chodzi normalnie , w czasie jazdy to samo swiatla wlaczone po paru kilometrach gasnie gdy wylaczone mozna normalnie jachac . POZDRAWIAM I HHEEELLPPPPPPPP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

padniety regulator minimum to 13.3 V a 1 volt juz powoduje ze aku sie nie laduje tylko oddaje energie a samo napeicie nie powinno sie zmienaic po dadaniu gazu

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie nie jest jeszcze tak źle, skoro trzyma 14,3 V na wolnych obrotach. Sprawdź w ten sposób, naładuj akumulator,odpal maszyne i sprawdz jakie masz napiecie przy 5 - 6 tys obrotów i włączonych DLUGICH (drogowch) światłach. Jeżeli miedzy 14 a 15 V to wszystko jest ok.

Edytowane przez Filip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzmy ze napiecie bedzie dobre i w normie to jaka moze byc inna przyczyna ze gasnie po kilku minutach jak sie wlaczy swiatla, bo gdy przygazowalem troche do 4 tys to z 12,70 wskakiwalo na 14 z groszem wiec chyba ok jest przy wlaczonych swiatlach ktos mi gadal ze mial tez taki przypadek z gsx750f ze tez mu gasl na swiatlach i zrobil czyszczenie pozadne gaznikow z regulacja i juz mu sie to nie powtarzalo , ale co ma gasniecie motoru przy wlaczonych swiatlach do gaznikow :) sam juz nie wiem chyba oddam na zlom :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim manualu pisze ze 12 V to minimum a napiecie powinnio wzrastac razem z obrotami silnika do max 15V, moze byc taka sprawa ze masz gdzies zwarcie i alternator nie wyrabia

 

Albo podjedz do elektryka samochodowego on napewno ci powie co jest grane

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli przy wlaczonych swiatlach jest 12.7V to jest to za male napiecie do naladowania aku, pomiar na akumulatorze w wys 14.3 V nie swiadczy o niczym, bo nie masz obciazenia aku.

Sprawa moze polegac na skorodowanej / zgrzanej laczce plastikowej miedzy reglerem a altkiem bo wyglada ze jakis slad ladowania masz.

 

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś podobnego miałem w swojej YZF, ale nie wiem czy sprawdzi się to w tym przypadku. Gdy włączyłem światła, sygnał itp. czyli jak był większy pobór prądu zaczynała nie palić na wszystkie gary, jeszcze gorzej gdy wzrastała temperatyra silnika. Była walnięta jedna cewka. Zobacz czy nie masz pęknięcia na cewkach, czasami pomaga popsikanie całych cewek jakimś sprayem kontaktowym. Ja wymieniłem jedną i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...