dymekk Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 WITAM mam takie pytanie posiadam kawe zx6r 95 rok motocykl normalnie odpala i chodzi bez problemu jednak gdy wlacze swiatla motocykl chodzi jakies pare minut po czym zaczyna przebierac tak jakby konczylo sie paliwo i gasnie , moto po chwili mozna odpalic ale na wlaczonych swiatlach znow chodzi chwile i gasnie, sytuacja nie zdarza sie gdy swiatla sa wylaczone i moto chodzi normalnie , w czasie jazdy to samo swiatla wlaczone po paru kilometrach gasnie gdy wylaczone mozna normalnie jachac . POZDRAWIAM I HHEEELLPPPPPPPP :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 1. woltomierz na aku i odpal silnik2. wlacz swiatla i obserwuj co sie dzieje3. podaj wyniki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekk Opublikowano 25 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 no hey zmierzyle dzis tym woltomierzem przy wylaczonych swiatlach jest 14,30 a po wlaczeniu 12,30 ale gdy dodam gazu to idzie na 14 wiec chyba ladowanie jes tdobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 (edytowane) padniety regulator minimum to 13.3 V a 1 volt juz powoduje ze aku sie nie laduje tylko oddaje energie a samo napeicie nie powinno sie zmienaic po dadaniu gazu Edytowane 25 Marca 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekk Opublikowano 25 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 czyli jest to powod ze moto gasnie po wlaczeniu swiatel ,, acha po wlaczeniu swiatel jest 12,70 a nie 12,30 po[beeep]alo mi sie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 (edytowane) Jak dla mnie nie jest jeszcze tak źle, skoro trzyma 14,3 V na wolnych obrotach. Sprawdź w ten sposób, naładuj akumulator,odpal maszyne i sprawdz jakie masz napiecie przy 5 - 6 tys obrotów i włączonych DLUGICH (drogowch) światłach. Jeżeli miedzy 14 a 15 V to wszystko jest ok. Edytowane 25 Marca 2006 przez Filip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekk Opublikowano 25 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 powiedzmy ze napiecie bedzie dobre i w normie to jaka moze byc inna przyczyna ze gasnie po kilku minutach jak sie wlaczy swiatla, bo gdy przygazowalem troche do 4 tys to z 12,70 wskakiwalo na 14 z groszem wiec chyba ok jest przy wlaczonych swiatlach ktos mi gadal ze mial tez taki przypadek z gsx750f ze tez mu gasl na swiatlach i zrobil czyszczenie pozadne gaznikow z regulacja i juz mu sie to nie powtarzalo , ale co ma gasniecie motoru przy wlaczonych swiatlach do gaznikow :) sam juz nie wiem chyba oddam na zlom :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 w moim manualu pisze ze 12 V to minimum a napiecie powinnio wzrastac razem z obrotami silnika do max 15V, moze byc taka sprawa ze masz gdzies zwarcie i alternator nie wyrabia Albo podjedz do elektryka samochodowego on napewno ci powie co jest grane Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Jezeli przy wlaczonych swiatlach jest 12.7V to jest to za male napiecie do naladowania aku, pomiar na akumulatorze w wys 14.3 V nie swiadczy o niczym, bo nie masz obciazenia aku.Sprawa moze polegac na skorodowanej / zgrzanej laczce plastikowej miedzy reglerem a altkiem bo wyglada ze jakis slad ladowania masz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekk Opublikowano 26 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 ale czy to jest przyczyna ze gasnie na swiatlach bo aku sie nie rozladowuje i po zgasnieciu kreci jak po**bany w poniedzialek podjade do elektryka niech sprawdzi pozdro i na[isze co powiedzial elektryk :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekk Opublikowano 28 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 wedlug elektryka jest wszystko ok :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Coś podobnego miałem w swojej YZF, ale nie wiem czy sprawdzi się to w tym przypadku. Gdy włączyłem światła, sygnał itp. czyli jak był większy pobór prądu zaczynała nie palić na wszystkie gary, jeszcze gorzej gdy wzrastała temperatyra silnika. Była walnięta jedna cewka. Zobacz czy nie masz pęknięcia na cewkach, czasami pomaga popsikanie całych cewek jakimś sprayem kontaktowym. Ja wymieniłem jedną i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekk Opublikowano 28 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 dzieki cza probowac wszystkiego jutro to sprawdze walka trwa juz 4 dzien dalem gazniki do sprawdzenia i okazalo sie ze dysze byly pozamieniane jutro wloze i zobaczymy czy to cos da thx za podpowiedz i pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.