Skocz do zawartości

Suzuki SV 650 opinie


Rekomendowane odpowiedzi

bardzo mozliwe ze taka predkosc kiedys bedzie mila narazie jako poczatkujacy wystarcza mi ta predkosc :) i oczywiscie ubiegajac osoby mowiace o odpowiedzilanosci itp, jezdze tam gdzie czuje ze tak moge :)

 

U mnie jest dokładnie tak samo.

 

Ostatnio nawet udało mi się wbić na pole position przed światłami, głupia rzecz a cieszy :D, ale jechałem z głową przed motocyklem, bo z prawej było bardzo dużo dojazdów od domków jednorodzinnych :).

 

Prędkość mnie jakoś nie rajcuje, cieszy mnie to, że kulam się na dwóch kołach, bujam się na boki, muchy rozbijają mi się o kask itp. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witajcie !

jako,że miałem trochę przygód z kolanem i ostatnio nawet operację to zacząłem myśleć o przesiadce z enduro(lc4 400 sxc) na jakiegoś szosowca.

Nie podobają mi się obudowane plastikiem "ścigacze" dlatego brałem pod uwagę horneta,bandita i esfałke :)

Po przeczytaniu wielu tematów odrzuciłem horneta i bandita chociażby ze względu na kulturę pracy.

Jakoś dźwięk R4 nie pasuje mi do "muskulatury" takich nakedów.

 

Ale dobra przechodzę do sedna sprawy.

póki co nurtują mnie 2 rzeczy:

-przeczytałem cały temat i widziałem,że w starszych modelach(a pewnie na taki tylko starczyłoby mi funduszów) są problemy ze smarowaniem podczas jazdy na kole.Powiedźcie mi czy będę miał jakieś problemy gdy czasami podczasz ruszania na światłach itp trochę dziada podniosę?Żaden ze mnie stunter ale zwyczajnie tak na sekundę-dwie fajnie mieć trochę moto w górze :D Czy układ smarowania jest tak niewydolny w tej pozycji,że ta mała chwila może zaszkodzić silnikowi?

-interesuje mnie wersja bez owiewek,jak będzie zachowywał się w winklach i łukach ?

Czytałem,że posiadacze obudowanej wersji schodzą na kolanko i ogólnie twierdzą,że bardzo ładnie się składa.

To samo tyczy się wersji N ?

 

 

ufff.. się rozpisałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problema ze schodzeniem na kolano i power wheelie :), przy wiekszym zaawansowaniu nalezaloby wykrecic ograniczniki w podnozkach (w golasie oczywiscie, bo w S podnozki sa nieco wyzej i troche cofniete).

Edytowane przez zonq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie brakowało mi tego określenia-power wheelie ! :D

Nie ma mowy o żadnych pionach,jazdy na stelażu itp ;)

Po prostu czasami na 1,2 sobie przyszaleć z gazem .

 

Daj sprawdzić czy panewki nie są przytarte ?

Jakbym kiedyś szukał sprzęta to trzeba brać pod uwagę,że ktoś mógł nim

"gumować".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

-interesuje mnie wersja bez owiewek,jak będzie zachowywał się w winklach i łukach ?

Czytałem,że posiadacze obudowanej wersji schodzą na kolanko i ogólnie twierdzą,że bardzo ładnie się składa.

To samo tyczy się wersji N ?

 

Czytałem gdzieś, ze wersja obudowana od gołej rożni sie przełozeniami, ze N'ka ma krotsza skrzynie. O ile to prawda to powinna sie nadac lepij do gumowania.

 

Co do panewek, to lekko przytartej raczej nie stwierdzisz.A jak ja słychac jak tłucze ,to juz jest troche za poźno.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N'ka ma wieksza zabatke z tylu, niestety ni pamietam o ile zebow.

z tego co wyczytałem(chyba nawet w tym temacie to o 1 ząb :) )

co raz to bardziej się na SV nastawiam.Banditów więcej i taniej można wyrwac...sam nie wiem.

Ale jakoś dźwięk V2 większy we mnie respect budzi.

A powiedźcie jak z dostępem do akcesoriów np. wydech sportowy itd ? I jak brzmi na orginalnym kominie-ujdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...