Emiloko Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Siemsko Mam taki problem z NSRką 125, pod siedzeniem mam takie małe czarne pudełeczko napisane jest na nim "TSR 6000/30"i to pudełeczko jest podłączone do aku "+" i "-" i dwoma kabelkami do modułu (biało-czerwony i biało-niebieski) w necie znalazłem ze to jest jakas blokada i jak sie jej pozbyc http://www.motor-talk.de/showthread.php?postid=5407223, tyle tylko, że ja nie wiem dokładnie co i jak... POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 A jaką masz wersje NSR?? Jc22?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emiloko Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Tak, JC22 i dodam jeszcze, że obroty wchodzą na 12 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Tak mozliwe a raczej napewno jest to blokada:) Chyba ze regulator napiecia w co wątpie ;) Mysle ze ogranicza to poziom produ na moduł:banghead: A na jalowym biegu kreci ci silnik wyzej niz 10 tys obrmin??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emiloko Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Na jałowym tez ok 12 tys. Te kable biało-czerowny i biało niebieski mam połączyc ze sobą tylko nie wiem czy odłączyc to całkiem i te dwa dwukolorowe kable które wychodzą z modułu połączyc ze sobą czy zamienic na krzyz POPRAWKAWłaśnie zauwazyłem, że tylko biało-niebieski jest podłączony do modułu (w kostce z innymi) a biało-czerwony jest podłączony do biało-czarnego który idzie do silniczka od zaworu wydechowegoa tak wygląda to pudełeczko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 To mzoe byc modul do sterowania elektromagnesem i zarazem zaworem wydechowym.Być moze jest zablokowany:)No nie iwem moze sie skonczyc spaleniem zaplonowego jak pujdzie za dzue napiecie na niego czy cos ;) mozesz sprobowac na swoje ryzyko jednak udal bym sie do jakiegos elektryka :banghead: a jakie ma osiągi nsr nie takie jak powinna miec ze sądzisz ze jest zablokowana?bo jak kreci 12tys to na eletryce (module zaplonowym blokady nie ma) a na zaworze wydechowym owszem moze byc i nieotwiera sie do konca;] [ Dopisane: 22-03-2006, 17:46 ]Emiloko Chyba widzialem teoją NSr kiedys w wolowie ;] Bylismy tam ze squadem ;] jak cchesz to napisz na priv ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emiloko Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Nie wiem co to za dziadostwo ale bez upewnienia się nic nie zamieniam bo nie widzi mi się wydawac 500 zł na nowy moduł. Przed chwilą dokonałem nowego odkrycia, po odłączeniu biało-niebieskigo kabelka nie da rady wyłączyc motura normalnie. A może ktoś mi ładnie przetłumaczy to co napisał ten niemiec w linku który podałem na początku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Jaki masz teraz vMax (na standartowych przełożeniach)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emiloko Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 130 km/h 5 i 6 bieg muuuli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 To jak kreci Ci sie do 12 tys to nie jest moduł. Jeśli jest blokada na module to obroty dochodza bodajże do 7,5 tys i ani joty wiecej. Ile Ci leci na maxa i na jakich zebatkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 najlepiej zajżyj na 125.pl bo tam kolesie mają obcykane nsr-ki i napewno ci pomogą, a dotego są tam artykuły dotyczące odblokowania nsr, przeczytaj i porównaj ze swoją pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emiloko Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Leci 130 km/h na zębatkach nie wiem jakich, standardowych pewnie, wiem o tym, że blokada na module blokuje obroty ale to nie jest ta blokada, na stronce 125.pl nie mają tego akurat obcykanego i nigdzie w polsce nie widziałem najmniejszej wzmianki na temat takiego czegoś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Ale to nie będzie ta blokada. Na 5 i 6 biegu też masz te 12.000rpm? Jeśli tak to trochę dziwne, bo ta NSR powinna lecieć przynajmniej 150 km/h. Moim zdaniem może być jeszcze jakaś blokada gaźnik/wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emiloko Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Wszystko inne było sprawdzane i ewentualnie odblokowywane a na 5 i 6 biegu nie moze sie rozkręcic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Sprawa jasna zablokowany jest albo na wydechu albo na zaworze wydechowym :) 130km\nsr to [beeep] nie predkosc :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.