Skocz do zawartości

Kupilem honde CBR 1000f z 91:)


Mlody_88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://motocykle.spedia.net/ Tu masz opis tej krowy :)

 

Świetna maszyna, jeśli poprzedni właściciel o nią dbał to będziesz miał z niej pożytek, oczywiscie pod warunkiem poprawnej eksploatacji, daj fotki :P

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ło Jezuuu... się porobiło.

 

1. Panowie, dyskusja pt. "...ja bym kupił..." , "...ja bym nie kupił..." itd. jest bez sensu. Kolega kupił i już.

 

2. Pytasz czy to dobry motocykl. Świetne pytanie, he, he.

To zalezy do czego.

Nie da sie ukryć że CBR'ka jest motocyklem dużym i mocnym. Osoba i niezbyt wielkich gabarytach może mieć problemy z ogarnięciem motocykla (np. nie utrzyma do w pochyleniu na parkingu, albo sama nie podniesie po położeniu).

Ciężko ukryć też fakt, że jest to motocykl mocny. Bo ze 130 KM to nie mało. I już jako taki z definicji wymaga dużego pomyślunku i rozwagi.

Idziemy dalej. Honda CBR 1000 F jest motocyklem jakby nie patrzeć sportowo- turystycznym konstrukcyjnie wywodzącyum sie z lat 80 - tych. Ze wszystkimi tego konsekwencjami. A więc: spalanie 6-10 l (pałowanie po mieście), duża masa, odbiegające od dzisiejszych standardów zawieszenie i rama (celowo nie piszę że gorsze: jest po prostu inne i to wymaga pownego przyzwyczajenia). Stąd na przykład falalne zachowania na nawierzchniach sybkich.

 

Ale za to, zadbane moto jest mechanicznie nie do zdarcia (dbany silnik przezyje ok. 200 000 km).

 

Z drugiej stony, średnio wprawny jeździec jest w stanie zdziałać z F'ką dużo, bo moto jest dość uniwersalne i daje duże możliwości. Od wielotysięcznych przelotów turystycznych we dwoje, do szlifowania zakretów kolanem (prawie) - da sie radę.

 

I tu jest pytanie do Ciebie: po co Ci motocykl? Turystyka - tak dobry wybór, jazda codzienna - dobrze trafiłeś, jazda tylko miejska - żle (po co ci 1000 na miasto?), stunt - źle (masa, Misiu, masa), świrowanie po zakrętach - tak sobie nienajlepiej (masa, masa, gabaryty, zawieszenie - to nie gixxer).

 

I dla kogo.

Wybacz kolego, ale z tresci i formy twojego posta, wynika jakby to powiedzieć.... po pierwsze przypadkowość zakupu motocykla. Kupujesz 15 letnie moto a POTEM pytasz na co zwrócić uwage?! Litości... o to się pyta przed. (Z resztą o pewne rzeczy nawet się nie pyta: olej, filtry, zawory, prostota moto)

Po drugie - przeanalizuj swoje doświadczenia na moto. Bo jeśli to Twoja Pierwsza Duża Japonia, to uważaj, bo moze ugryźć. Cholernie uważaj i myśl.

 

A czy sie opłacało - zobaczysz na koniec sezonu... 8)

 

No, a poza tym : witam kolejnego CBR 1000 F. Mam nadzieje że że się z Hondą polubicie.

 

pozdr.

 

Jacek

 

PS. Opcja "szukaj" (to ta miedzy "grupy" a "wyloguj" na górze ekranu też działa... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...