PGR Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Dysze główne mają średnicę 105 oraz 102,5. W partsach widnieją rozmiary 107.5 oraz 105, jednakże jest to niemiecka wersja. Ma ktoś może rozeznanie czy to jest nornalka dla niemieckich silników czy jest to oznaka bzblokowania silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Ma być: 125;122,5;122,5;125Wymień gaźnikiWłaśnie kończę oddławiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 21 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Zapomniałem dodać że mowa o FZR 1000 88 czyli tzw PRE-EXUP Może jeszcze silnik od razu wymienić :?: 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Może jeszcze silnik od razu wymienić Question- coś z kategori czarny humor??a na serio to jakbyś miał zminiać wszystkie dysze, iglice, membrany po 250zł za sztukę, to lepiej kupić używane gaźniki wersji otwartej za ok cztery stówy niż zapłacić za nowe bebechy 1500 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 21 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 bread a Ty o jakim silniku mówisz? Pewnie o nowszej wersji EXUP? [ Dopisane: Środa Marzec 22, 2006 10:38 pm ]co taka cisza nikt nie bawił się nigdy FZRą :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 wczoraj znalazłem stronkę: www.fzrfahrer.de, - jest tam forum poświęcone głównie FZR, w pół godziny po napisaniu posta miałem przesłaną niemiecką dokumentację w jaki sposób oddławić FZR krok po kroku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Witam. Bread czy możesz napisać jak była dławiona niemiecka wersja. Mnie interesi YZF 750R 4HN, ale może będzie to coś podobnego. Szukałem w niemieckich stronach, ale nie bardzo kumam technicznego języka. Może byś mi pomógł znaleść jak była dławiona moja YZF :D Czy wiesz gdzie podłączyć ten pieprzony kabelek o który kiedyś pytałeś na forum ( przy minusowej klemie akumulatora )? U mnie też jest taki sam. Z góry dzięki. Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 (edytowane) Cześć Jacku1, szukałem Cię wczoraj po forum żeby podać Ci tą niemiecką stronkę. Ja też z niemca nic nie kumam dlatego napisałem posta w prostym angielskim, jak już tam się zarejestrujesz to wejdź na forum , dalej na fzr 1000, tam znajdziesz mojego posta, odpisał mi tam polak, pomoże mi to przetłumaczyć. Możesz również skorzystać z www.translation2.paralink.com - dość dobrze tłumaczy z niemieckiego na angielski i odwrotnie.Zaś co do kabelka to z tego co narazie wykumałem to w FZr1000 rok 1989 do 1990 trzeba jakiś kabel podłączyć do masy, a po 1991 odłączyć, właśnie odłączyłem ten kabelek i wszystko działa, niestety nie miałem czasu się przejechać. Przypuszczam że ten kabel ma jakiś wpływ na mapę zapłonów bo prowadzi wprost do modułu.Zresztą masz tam dział YZF750 więc próbuj.Podjarany jestem na maksa, bo rozwiwązanie tej zagadki jest tuż tuż.Do tłumaczenia pojedyńczych słówek polecam: www.slowniki.onet.pl lub www. ling.pl Edytowane 11 Kwietnia 2006 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 :D Breed nawet nie wiesz jak mi pomogłeś!!! VICTORY po 6 latach. Wszedłem na niemieckie forum i wszystkiego się dowiedziałem. Wystarczyło odłączyć od modułu jeden pieprzony kabelek ( wszystko inne miałem wcześniej zmienione ) i moto zap...... Zgłoś się do mnie bo stawiam beczkę piwa. Jeszcze raz dzięki Stary. :icon_exclaim: :D Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 (edytowane) Spoko, podam Ci adres do wysyłki na email. HeheheP.S.Ja jeszcze nie sprawdziłem różnicy po odłączeniu kabelka, a jaka jest różnica u ciebie, jezdziłeś??Jako ciekawostkę mogę podac fakt, że egzemplarze zdławione po oddławieniu wykazują lepsze wyniki na hamowni, niż te które były od początku na full power. Edytowane 11 Kwietnia 2006 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Jeżdziłem zaraz po odłączeniu kabelka ( w deszczu, ale musiałem sprawdzić ). Wcześniej dostawał zadyszki przed czerwonym polem, teraz zap..... do odcięcia, no i na gumę lepiej wsaje. Zajefajnie. Pozdrawiam. Jacek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 (edytowane) jacek1 może podzielisz sie wiedzą jaki kabelek odłączyłeś? i czy rozwiercałeś głowice (wyloty) Edytowane 13 Kwietnia 2006 przez Wieprz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Cześć Wieprzu. Myślałem, że ty masz już moto po zabiegu. Kurde nie bardzo jestem dzisiaj na czasie. Może napiszę więcej o tym wieczorem. Jeżeli chcesz zadzwoń 600246395. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Pisz Jacku na forum co zrobiłeś przy moto żeby oddławić, może jeszcze inni skorzystają, a ja chętnie też poczytam.Jak znajdę trochę czasu to również o mojej FZR napiszęGratulacje z powodu wyzwolenia moto spod klątwy kastrata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Dzięki Bread, ale na 100% pewny będe dopiero w czwartek. Na niemieckim forum napisałem do Niemca, polskiego pochodzenia (też jeżdzi YZF) i obiecał mi, że wszystko dokładnie opisze(teraz jest na urlopie). To co zczaiłem z Niemca: 1. 4HN 1993-1994. W module jest wtyczka z 13 wsówkami. Pierwszy kabel od góry z prawej strony, czerwono-biały trzeba wyjąć, czy przeciąć, końcówki zaizolować. 2. 4HN 1995-1997. W module druga wsówka u góry od prawej strony trzeba połaczyć z masą. 3. Wymienić krućce ssące 4 szt. na 38,5 mm 3GM-13597-00(2xlewe) i 3GM-13598-00 (2xprawe) 4. Usunąc redukcję przy kolektorach - nie chodzi tu chyba o wywalenie nadlewów w głowicy, ale o jakieś wstawki w kolektory-czytełem o tym na niemieckim forum i głowicy nie wolno się czepiać. U mnie odłączyłem tylko kabelek i moto odżyło. Krućce już wcześniej wymieniłem. Z moim technicznym niemieckim kiepskawo i nie wiem czy wszystko dobrze zczaiłem. Dam znać jak dostanę meaila z Niemiec.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.