Skocz do zawartości

FZR 1000 - blokada


PGR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dysze główne mają średnicę 105 oraz 102,5. W partsach widnieją rozmiary 107.5 oraz 105, jednakże jest to niemiecka wersja. Ma ktoś może rozeznanie czy to jest nornalka dla niemieckich silników czy jest to oznaka bzblokowania silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze silnik od razu wymienić Question

- coś z kategori czarny humor??

a na serio to jakbyś miał zminiać wszystkie dysze, iglice, membrany po 250zł za sztukę, to lepiej kupić używane gaźniki wersji otwartej za ok cztery stówy niż zapłacić za nowe bebechy 1500 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Bread czy możesz napisać jak była dławiona niemiecka wersja. Mnie interesi YZF 750R 4HN, ale może będzie to coś podobnego. Szukałem w niemieckich stronach, ale nie bardzo kumam technicznego języka. Może byś mi pomógł znaleść jak była dławiona moja YZF :D Czy wiesz gdzie podłączyć ten pieprzony kabelek o który kiedyś pytałeś na forum ( przy minusowej klemie akumulatora )? U mnie też jest taki sam. Z góry dzięki. Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Jacku1, szukałem Cię wczoraj po forum żeby podać Ci tą niemiecką stronkę. Ja też z niemca nic nie kumam dlatego napisałem posta w prostym angielskim, jak już tam się zarejestrujesz to wejdź na forum , dalej na fzr 1000, tam znajdziesz mojego posta, odpisał mi tam polak, pomoże mi to przetłumaczyć.

Możesz również skorzystać z www.translation2.paralink.com - dość dobrze tłumaczy z niemieckiego na angielski i odwrotnie.

Zaś co do kabelka to z tego co narazie wykumałem to w FZr1000 rok 1989 do 1990 trzeba jakiś kabel podłączyć do masy, a po 1991 odłączyć, właśnie odłączyłem ten kabelek i wszystko działa, niestety nie miałem czasu się przejechać. Przypuszczam że ten kabel ma jakiś wpływ na mapę zapłonów bo prowadzi wprost do modułu.

Zresztą masz tam dział YZF750 więc próbuj.

Podjarany jestem na maksa, bo rozwiwązanie tej zagadki jest tuż tuż.

Do tłumaczenia pojedyńczych słówek polecam:

www.slowniki.onet.pl lub www. ling.pl

Edytowane przez bread
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D Breed nawet nie wiesz jak mi pomogłeś!!! VICTORY po 6 latach. Wszedłem na niemieckie forum i wszystkiego się dowiedziałem. Wystarczyło odłączyć od modułu jeden pieprzony kabelek ( wszystko inne miałem wcześniej zmienione ) i moto zap...... Zgłoś się do mnie bo stawiam beczkę piwa. Jeszcze raz dzięki Stary. :icon_exclaim: :D Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, podam Ci adres do wysyłki na email. Hehehe

P.S.

Ja jeszcze nie sprawdziłem różnicy po odłączeniu kabelka, a jaka jest różnica u ciebie, jezdziłeś??

Jako ciekawostkę mogę podac fakt, że egzemplarze zdławione po oddławieniu wykazują lepsze wyniki

na hamowni, niż te które były od początku na full power.

Edytowane przez bread
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisz Jacku na forum co zrobiłeś przy moto żeby oddławić, może jeszcze inni skorzystają, a ja chętnie też poczytam.

Jak znajdę trochę czasu to również o mojej FZR napiszę

Gratulacje z powodu wyzwolenia moto spod klątwy kastrata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Bread, ale na 100% pewny będe dopiero w czwartek. Na niemieckim forum napisałem do Niemca, polskiego pochodzenia (też jeżdzi YZF) i obiecał mi, że wszystko dokładnie opisze(teraz jest na urlopie). To co zczaiłem z Niemca:

 

1. 4HN 1993-1994. W module jest wtyczka z 13 wsówkami. Pierwszy kabel od góry z prawej strony, czerwono-biały trzeba wyjąć, czy przeciąć, końcówki zaizolować.

 

2. 4HN 1995-1997. W module druga wsówka u góry od prawej strony trzeba połaczyć z masą.

 

3. Wymienić krućce ssące 4 szt. na 38,5 mm 3GM-13597-00(2xlewe) i 3GM-13598-00 (2xprawe)

 

4. Usunąc redukcję przy kolektorach - nie chodzi tu chyba o wywalenie nadlewów w głowicy, ale o jakieś wstawki w kolektory-czytełem o tym na niemieckim forum i głowicy nie wolno się czepiać.

 

U mnie odłączyłem tylko kabelek i moto odżyło. Krućce już wcześniej wymieniłem. Z moim technicznym niemieckim kiepskawo i nie wiem czy wszystko dobrze zczaiłem. Dam znać jak dostanę meaila z Niemiec.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...