Skocz do zawartości

FZR 1000 - blokada


PGR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:) No i jak ;)

 

Wieprzu. Przeczytałem na niemieckim foru inną wersję odblokowania YZF 750R 93-94. Biało czerwony kabelek, o którym pisałem trzeba przeciąc. Końcówkę wychodzącą z modułu trzeba podłączyć do masy, a drugą część zaizolować. Ja tak u siebie zrobiłem teraz. Ciężko jest mi powiedzieć czy jest lepiej jak wtedy gdy kabelek całkiem odłaczyłem, bo wtedy jeżdziłem jak lało. Ale na pewno jest lepiej jak wtedy gdy kabelek był podłaczony bo ciągnie równo do czerwonego pola ( wtedy dostawał zadyszki przy ok. 11 000 obr). Mam nadzieję, że w czwartek napisze ten NIemiec wtedy będzie juz wszystko wiadome na 100 %. Napisz czy coś robiłeś przy swoim moto i jak jest u ciebie :)

 

:D Bread. Daj mi nr. na gg. Patrzyłem na to forum i z tego co zrozumiałem ( ale nie gwarantuje na 100% ) to potrzebujesz:

2 szt. krućce ssace lewe 3GM-1359-00

2 szt. krućce ssące prawe 3GM-13598-00

2 szt. dysze 3G2-1423A-75-A1 #122,5

Dysze 122,5 muszą być w 2 i 3 gażniku. W gażniku 1 i 4 dysze 125 ( oryginalnie 2 i 3 gażniku )

Ściągnąć redukcję między głowicą, a kolektorami ( średnica 26 mm )

Krućce ssące ( model 3 LF ) muszą mieć średnicę 33 mm

 

Model 1989-1990

Biało-czerwony kabel odłączyć z modułu i podłączyć do masy.

 

Modele od 1991 r..

W module jest wtyczka z 13 wsówkami, u góry po prawej jest jedna niepodłączona. Podłączyć do masy.

 

NIe wiem czy dobrze przetłumaczyłem (wydaje mi się, że chyba tak ). Jak chcesz to poczekaj, może odezwie się do mnie ten Niemiec to fachowo przetłumaczy. Powodzenia. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) No i jak :crossy:

 

 

Ściągnąć redukcję między głowicą, a kolektorami ( średnica 26 mm )

Krućce ssące ( model 3 LF ) muszą mieć średnicę 33 mm

 

 

O dzięki dobry człowieku. Właśnie mi o to chodziło, jednak coś na wydechach musi być, bo jednak pary mojemu moto brakuje. Od wtorku ruszam z tematem. :bigrazz: :clap: :bigrazz: :bigrazz: :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam mam fzr 1000 z 91(3LF) i nie wiem co z tym kabelkiem :biggrin: bo ja przy module mam jeden taki kabelek bodajże biały albo żółty i jest podłączony do plusa na aku a z tego co wyczytałem to ma byc podłączony do masy :) wyciągałem aku i może ja go zle podłączyłem ale wszystko działa tylko wczesniej szła na koło z gazu a teraz nie ma mowy . A jeszcze jedno na module mam napisane 3LF czy to ma znaczenie czy powinno w wersji otwartej być 3LE? POZDRO!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witajcie

Oznaczenia 3LE, 3LF, 3Lcośtam (gdzieś tam mam dokładną tabelę)

to oznaczenia do jakiego kraju był eksport.

Innymi słowy 3LE - Niemcy, 3LF - Francja

Przy identyfikacji bierzemy pod uwagę napis na ramie

czyli w przypadku kolegi ridera666 jest to model 3LE - na Niemcy,

natomiast nie ma znaczenia że na module jest 3LF, liczy się że jest 3Lcośtam.

Notabene większość FZR 1000 (3LE) z Niemiec ma na modułach 3LF również i u mnie

Edytowane przez bread
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...