Wieprz Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 dzięki jacek1 lece zobaczyć mam nadzieje że nikt go jeszcze nie odłączył krućce mam wymienione :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 :) No i jak ;) Wieprzu. Przeczytałem na niemieckim foru inną wersję odblokowania YZF 750R 93-94. Biało czerwony kabelek, o którym pisałem trzeba przeciąc. Końcówkę wychodzącą z modułu trzeba podłączyć do masy, a drugą część zaizolować. Ja tak u siebie zrobiłem teraz. Ciężko jest mi powiedzieć czy jest lepiej jak wtedy gdy kabelek całkiem odłaczyłem, bo wtedy jeżdziłem jak lało. Ale na pewno jest lepiej jak wtedy gdy kabelek był podłaczony bo ciągnie równo do czerwonego pola ( wtedy dostawał zadyszki przy ok. 11 000 obr). Mam nadzieję, że w czwartek napisze ten NIemiec wtedy będzie juz wszystko wiadome na 100 %. Napisz czy coś robiłeś przy swoim moto i jak jest u ciebie :) :D Bread. Daj mi nr. na gg. Patrzyłem na to forum i z tego co zrozumiałem ( ale nie gwarantuje na 100% ) to potrzebujesz:2 szt. krućce ssace lewe 3GM-1359-002 szt. krućce ssące prawe 3GM-13598-002 szt. dysze 3G2-1423A-75-A1 #122,5Dysze 122,5 muszą być w 2 i 3 gażniku. W gażniku 1 i 4 dysze 125 ( oryginalnie 2 i 3 gażniku )Ściągnąć redukcję między głowicą, a kolektorami ( średnica 26 mm )Krućce ssące ( model 3 LF ) muszą mieć średnicę 33 mm Model 1989-1990Biało-czerwony kabel odłączyć z modułu i podłączyć do masy. Modele od 1991 r..W module jest wtyczka z 13 wsówkami, u góry po prawej jest jedna niepodłączona. Podłączyć do masy. NIe wiem czy dobrze przetłumaczyłem (wydaje mi się, że chyba tak ). Jak chcesz to poczekaj, może odezwie się do mnie ten Niemiec to fachowo przetłumaczy. Powodzenia. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 :) No i jak :crossy: Ściągnąć redukcję między głowicą, a kolektorami ( średnica 26 mm )Krućce ssące ( model 3 LF ) muszą mieć średnicę 33 mm O dzięki dobry człowieku. Właśnie mi o to chodziło, jednak coś na wydechach musi być, bo jednak pary mojemu moto brakuje. Od wtorku ruszam z tematem. :bigrazz: :clap: :bigrazz: :bigrazz: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Lepiej od wtorku nie ruszaj, bo na kacu wszystko się pie.....a jak to zalany poniedziałek w Święta.PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Acha! przewęzenia dotyczą wersji 72kW czyli mojej. (bo jest jeszcze 74kW)Teściu wynalazł mi słownik niem-pol techniczny. Jak masz jakieś niezrozumiałe słówko to pisz.P.S.GG nr 1472353 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatov Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witam mam fzr 1000 z 91(3LF) i nie wiem co z tym kabelkiem :biggrin: bo ja przy module mam jeden taki kabelek bodajże biały albo żółty i jest podłączony do plusa na aku a z tego co wyczytałem to ma byc podłączony do masy :) wyciągałem aku i może ja go zle podłączyłem ale wszystko działa tylko wczesniej szła na koło z gazu a teraz nie ma mowy . A jeszcze jedno na module mam napisane 3LF czy to ma znaczenie czy powinno w wersji otwartej być 3LE? POZDRO!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 witam dołanczam się do wypowiedzi kudlatova mam model 3le 91r (tak pisze na ramie ) a na module mam napisane 3lf czy ma to jakieś znaczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 (edytowane) WitajcieOznaczenia 3LE, 3LF, 3Lcośtam (gdzieś tam mam dokładną tabelę)to oznaczenia do jakiego kraju był eksport.Innymi słowy 3LE - Niemcy, 3LF - Francja Przy identyfikacji bierzemy pod uwagę napis na ramieczyli w przypadku kolegi ridera666 jest to model 3LE - na Niemcy, natomiast nie ma znaczenia że na module jest 3LF, liczy się że jest 3Lcośtam.Notabene większość FZR 1000 (3LE) z Niemiec ma na modułach 3LF również i u mnie Edytowane 11 Września 2008 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.