Seba Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2003 zarówno zwiększenie pojemności jak i zmniejszenie stopnia sprężania są NIEZAUWAŻALNE!!!!!!!!!!!!! :!: przestańcie gadać głupoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2003 zarówno zwiększenie pojemności jak i zmniejszenie stopnia sprężania są NIEZAUWAŻALNE!!!!!!!!!!!!! :!: przestańcie gadać głupoty Kiedy ja wcale nie mówię, że zauważalnie. To On zaczął! ;);):PA tak w ogóle jak chcecie już koniecznie pobić na swoim ogrze rekord prędkości to tego się nie robi na najwyższym biegu tylko na luzie. I z górki. Dużej górki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2003 A tak wogole zebysmy sie nie klocili to niedlugo bede skladal ogara, ktory jest zrobiony z nominalnego na 3 szlif i wtedy powiem czy bedzie lepiej ciagnal, zeby nie bylo klotni. Wiec narazie koniec tematu. Inna sprawa ze pytalem sie doswiadczonego motocyklisty, ktory sie z zna na mechanice, bo wlasnie konczy skladac trajke i mowil ze jest roznica. Ale poczekamy zobaczymy jak zloze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2003 trajkachyba mylisz szlifowanie z rozwiercaniem :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2003 Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Ja mam zmienioną zębatkę na większą tylko na przodzie.Gdybym założył mniejszą na tył to by poszedł jeszcze więcej :?: Czy tego silnik już by nie uciągnął i by gasł na pierwszym biegu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalskimarcin Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Ja mam OGARA 205 i jedzie mi 70 km/h 8) Jest to możliwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A w jaki sposób go tunningowałeś :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2003 Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Zmieniłem na tłok 3 pierścieniowy.Miałem zmienioną skrzynię na 3 przełożenia,zwiększona komora spalania,zmiana zębatki na trzynastkę!Całe szczęście że mam już NSR 8) Było przy tym dużo kosztów :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2003 ja mam gdzies cakly manual do tuningu silnika jawki jak ktos chce to moze wyslac na mail Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.