zaqui Opublikowano 15 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2003 Mam pytanie:Jakim środkiem najlepiej oczyścić zanieczyszczone (lekko zaolejone) okładziny hamulcowe.Dodam również,że słuszałem że benzyna nie jest w tym wypadku najlepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 15 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2003 Hey, denaturat powinien pomóc, jak do tej pory u mnie się sprawdza przy czyszczeniu okładzin PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Denaturat nie pomoże- nie rozpuszcza oleju. Dosyć dobry do odtłuszczania jest rozpuszczalnik do lakierów albo „Nitro” albo do wyrobów ftalowo-karbamidowychNajlepiej ( jeżeli masz ) użyć pistoletu do mycia na sprzężone powietrze-wytwarza on silny strumień cieczy myjącej i sprzężonego powietrza. Umyć tym pistoletem , a potem wysuszyć samym powietrzem. Powinno pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek1 Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Dawno temu podobno zaolejone okładziny (bo klocków jeszcze wtedy nie było) :) , wrzucali do gotującej sie wody, ale to było dawno temu i ..może nieprawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 19 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2003 Proponuje specjalne preparaty typu "Bremsen Rainiger" firmy Wurth,Stp,Bardahl lub tp.Rozpuszcza wszystkie tłuszcze,brudy,osady ze starych okładzin i na dodatek nie uszkadza elementów gumowych ( np.osłony tłoczków)Szybko odparowuje i pozostawia idealnie czyste powierzchnie.Ja mam w pracy taki preparat firmy Peugeot opakowanie chyba 400ml za ok 14zł.Poza tym zastosowaniem np.po wymianie oleju w silniku myje tym srodkiem dół silnika i okolice filtra z resztek starego oleju. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Proponuje specjalne preparaty typu "Bremsen Rainiger" firmy Wurth,Stp,Bardahl lub tp.Rozpuszcza wszystkie tłuszcze,brudy,osady ze starych okładzin i na dodatek nie uszkadza elementów gumowych ( np.osłony tłoczków)Szybko odparowuje i pozostawia idealnie czyste powierzchnie.Ja mam w pracy taki preparat firmy Peugeot opakowanie chyba 400ml za ok 14zł.Poza tym zastosowaniem np.po wymianie oleju w silniku myje tym srodkiem dół silnika i okolice filtra z resztek starego oleju. Właśnie to chciałem napisać - działa to doskonale. Dodam jeszce, że jak oleju jest bardzo dużo, to faktycznie najpierw warto dać trochę benzyny ekstrakcyjnej i umyć pędzelkiem. Mycie z płynu hamulcowego - zupełnie odwrotnie. Tu benzyna i wszcelkie rozpuszczalniki nic, ale to nic nie dadzą - skuteczna jesy woda ! Można dodać detergentu, żeby lepiej zodmyć zabrudzenia, ale podstawą jest woda. Dodam jeszszcze, że takie szczęki powienno się potem przetrzeć papierem ściernym - w ten sposób na 100% usuniemy gładką warstwę, która się zaszlichciła podczas wycieku. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.