jacek1 Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Czesc wszystkim. Mam nadzieje, ze na tym forum mi ktos pomoze, bo fachowcow bylo duzo. Chodzi mi o odblokowanie z 98 KM YAMAHY YZF 750R wersja 4HN ( Niemcy ) 1993r. Ten moto mam juz 6 lat i nikt nie wie jak go mozna odblokowac. Zmienilem krucce ssace bo stare mialy zwezki. Gdzies czytalem, ze sa mniejsze dysze w gaznikach, ale nie wiem czy tylko glowne. Modul ma inne oznaczenia jak w innych wersjach. W glowicy tam gdzie przykreca sie kolektory wydechowe sa do polowy zalane otwory. Nie wiem, czy tak ma byc, czy tym moto jest dlawione. Czy wystarczy kupic same dysze, czy tez modul, a nie chce sie bardzo pchac w koszta. Moze ktos mial podobny przypadek, albo ktos sie wie w czym rzecz. Z gory dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Na postawione niegdyś pytanie w sprawie odblokowania FZR 1000, dostałem taką informację:..."I tak kolejno...Skandynawia i Wielka Brytania...Zastosowano ‘’stan darty wydechowe’’..Kryzy w układzie wydechowym...Katalizatory w łączkach między przewodowych..Lub bezpośrednio w tłumikach....Przewężone średnice na kolektorach głowicowych... lub tuleje środkujące.. Niemcy Austria po Gibraltar...Zastosowano ‘’stan darty gaźnikowe ‘’...Kryzy w łączkach między gaźnikiem a dolotówką do cylindrów..W wielu odmianach,zawężania,lub tuleje w gaźnikach..Zawężone całe kanały ‘’pajpasy’’ między dolotowe..Dysze paliwowe i powietrzne pod wymiarowe....Iglice i sprężyny nad przeponowe innej twardości i kształtu,przepony z twardym kołnierzem,przepony z sztuczna odmą... Szwajcaria...Zastosowano ‘’w modułach zapłonowych’’,zmienione.Rozwiedzione fazy rozrządu....Inne wałki sprężyny zaworowe, nawet przypadki pod wymiaru na gniazdach i zaworach...I niezwykle ostre rygory, co do czystości spalin... A za tym idące sondy,katalizatory to sprzężone z elektroniką motocykla... Co tak naprawdę to w tym wszystkim najgorsze to mieszano tym jak ‘’cygan słońcem?’...Znajomy, co się tym roz blokowywaniem parał wytrzasnął informator.... Rocznikowo i numerowo, co, do jakiego kraju było importowane i można było przynajmniej wiedzieć, co i z czym"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 15 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Dzieki bread za informacje. ale to jest wszystko bardzo popieprzone. Czy ty doszedles jak jest blokowane twoje moto?Dziki napisalem ci wczoraj pare zdan na twoj adres, widocznie nie odczytales. Jak chcesz pogadac mozesz gg 883917. Masz takie samo moto jak ja 4 HN i z tego samego rocznika. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 temat jest ciekawy. niby w briefie jest to napisane ale jeszcze nie rozszyfrowałem .mam zamiar wybrać sie również na hamownie która wykaże wszyskie mankamentyjednak obawiam sie że może być w module coś namieszane skoro napisali na nim 4HN a pełna wersja to chyba 4FM mój kumpel miał zdławiony do 27 kW!!! i wymieniał moduł ale 4HN inny trudno dostać masz może foto tych zaślepionych wylotów? nie sprawdzałem tego u siebie . będe pisał jak by co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 15 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Fotki nie mam, żeby ją zrobić musiałbym wykręcać kolektory. Wygląda to tak, że otwory w głowicy nie są okrągłe tylko do połowy zalane ( jakbyś wsadził tam pół jabłka :) ). Gadałem kiedś z ,,fachowcem" i kazał mi to wypiłować, drugi powiedział, że w YZF tak musi być. Zgłupiałem i wolałem się tego nie czepiać. Żeby dorwać serwisówkę, to byłoby wiadomo. Ściągnąłem kiedyś ( już nie wiem z jakiej strony ) oznaczenia wersji silnikowych:4HD 125 KM4HN D,S,SF (kraje)4HT 750SP, DTakie same oznaczenia są na modułach i nie wiem czy mają wpływ na blokowanie mocy modułem. Co wiedziałem napisałem. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Hej :P http://216.37.204.202/Yamaha_OEM/YamahaMC.aspTu znajdziesz fiszki, tyle, że od roku 94, są tam podane także rozmiary dysz w gaźnikach, schemat silnika od strony wydechu niestety nie jest dobrze ujęty.- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Czy posiada ktoś bliższe informacje na temat odblokowania Szwajcarskiej wersji 4HR zdławionej do 50HP? Powiem tyle, że exup nie jest w ogóle podłączony...Z góry dzięki za jakiekolwiek info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 WitamPrawdopodobnie do wyjęcia będą zwężki w kanale dolotowym i/lub wydechu.Dodatkowo możliwe że trzeba będzie obejrzeć gaźniki, pod kątem dysz i ich rozmiaru.Dalej też do sprawdzenia CDI. Szczegółowych informacji szukaj na sieci. Jest tego trochę ale zazwyczaj w obcym języku. PSMówimy o YZF750? w profilu masz FZ750. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ....Mówimy o YZF750? w profilu masz FZ750. zapomniałem uaktualnić w profilu ;> Standardowe procedury z YZF znam, zastanawiałem się tylko czy przy zdławieniu moto do 50HP nie będzie jeszcze namieszane np w rozrządzie, inne fazy itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Słuszne pytanie, nie spotkałem się jeszcze żeby YZF była aż tak zdławiona. Skąd masz takie informacje? Polecam chwilę poczekać aż ktoś bardziej doświadczony się odezwie. Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez Zbyszekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Z fahrzeugausweis'u, gdzie podana jest moc motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.