Skocz do zawartości

Kawasaki KZ 1000 Police


Domier
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...

Tak szczerze mówiąc,to historia zakupu opony,pasowałaby na niejedną gawędę;)

Ale konkretnie,to opon o rozmiarze 140/90 - 18 nie udało mi się znaleźć(pomimo szczerych chęci,tj. dzwonieniu po sklepach i serwisach oponiarskich,a nawet pytając w salonie Kawasaki w Łodzi)Co ja się wtedy nasłuchałem od "fachowców"...szkoda słów.Część z nich,o ile mieli jakie takie pojęcie o jaki motocykl mi chodzi doradzała rozmiar 120/90.

Ostatecznie stanęło na Pirelli o rozmiarze 130/80 - 18, z tym jednak ,że będę miał ją założoną w tym tygodniu dopiero(nic nie ma od ręki...)

Podobno tej opony DUNLOP K327 już nie produkują.

 

W między czasie miałem pzygodę z akumulatorem.

Jadąc w trasie,motocykl dał strzał z rury i zaraz potym wystąpiły objawy,jak przy końcu paliwa(jak trzeba przełączyć na rezerwę),czyli brak mocy i motocykl zgasł.

Po zjechaniu na parking rozrusznik nawet nie zakręcił,a kontrolki przygasły.

Stanęło na tym,że bateria jest szrot.

I tu znów pytanie,do tej pory zmocowany był akumulator 22Ah,zastanawiam się,czy koniecznie potrzebny jest o tak dużej pojemności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item605637924_nowa_...s_310r_095.html

Szukaj na allegro, w tej chwili żeczywiście nie ma 140 ale często się trafiają, wiem bo sam szukałem w zeszłym roku bo mam założone przez poprzedniego właściciela węzsze i chciałem zamienic na właściwe żeby motor nie wyglądał jak kolarzówka ale ostatecznie wymieniłem tylko przednią i jakoś wygłąda a jeżdzi się tez nieżle, z przodu mam 110/90/18 a z tyłu właśnie 120/90/18 firmy heidenau i jest w miare ok.

Akmulator nie wiem jakiej mam pojemności bo chodzi bez zażutu i go zabardzo nie oglądałem, dolałem tylko wody i doładowalem po zimie, kręci jak trzeba, zobacze we wtorek to Ci napisze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.

 

Ja z rozmiaru 140/90 -18,znalazlem jedynie w Larsonie jakis chiński wyrób.

A najlepsze jest to,że jak pytałem o tą oponę,to najpierw sprzedający pytali o model motocykla do jakiego ma być,jak im mówiłem, to najczęściej nie było dalszego tematu i w ogóle brak chęci współpracy.

Takie olewające podejście.Nic tylko spojrzeć w katalogu,czy jest ten typ,a jak nie ma to dowidzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szkoda...

 

Ja za to byłem i spotkałem poprzedniego właściciela Twojego Kawasaki!

 

Podszedł do mnie i wymieniliśmy parę uwag co do motorka.

 

Ale 20tys motocykli w jednym miejscu,to dopiero robi wrażenie!!!

 

W drodze powrotnej spotkałem drugie Kawasaki Police.Tym razem z Łodzi.Wracaliśmy kawałek razem i we dwóch jechaliśmy pasem-to dopiero wrażenie,jak dwa obok siebie jadą. Wtedy to droga wolna non stop;)

 

Zastanawiam się tylko co będzie za rok,bo już teraz wszyscy się nie zmieścili na Jasnej Górze...

 

ZYGID,do następnej okazji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich fascynatów kawy 1000 police.od niedawna równiez jestem w posiadaniu tej przepieknej maszynki.Jak na razie moje wrazenia z jazdy są jak najlepsze<co prawda malo jeżdże czas nie pozwala.Tak jak ktos wczesniej pisal maszynką jezdzi sie jak TIR-em.Przez przypadek znalazlem to forum i jestem bardzo zadowlony,można wiele żeczy sie dowiedziec ciekawych POZDRAWIAM I SZEROKOSCI ŻYCZE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Widzę,że trzeba znów trochę wodę wzburzyć w temacie;)

 

ZYGID,masz może instrukcję?Co ile książkowo należy zmieniać olej i filtry?

 

A widzieliście tą http://moto.allegro.pl/item651841945_kawas...lice_z_usa.html

 

Poza tym jak wygląda, ma zdaje się uchwyt na strzelbę z tyłu,pod boxem na radiostację.

Niezły bajer,no nie?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś słabo tę wode wzburzasz, temat zamarł.

Co do oleju to jest mniej-więcej tak:kiedyś na którejś stronce amerykańskiej opisującej KAWASAKI POLICE

wyczytałem że w czasie eksploatacji w policji olej wymieniano w pczeliczeniu na kilometry co 5000 km

a regulacje robiono co 10 000 km (było to podane w milach ja przeliczyłem na km), dlatego motorki mimo dużych przebiegów były w dobrej kondycji (tak pisało). Ja się tego trzymam.

Instrukcje mam po angielsku, ale pożyczyłem ję jednemu młodemu i nie mam jak do niej zajżeć, jak mi odda to zobacze co tam piszą na ten temat, to odpisze. (jak się doczytam bo z tym angielskim to różnie bywa).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...