duch-dziadka Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Jestem w posiadaniu Charta 210. Nie potrafię poradzić sobie z problemem: otóz moj Chart "zjada" świece. Wkręcam nówkę świecę do motoru, robię ok 80-100km i świeca jest do wywalenia. Dodam, ze regulowałem gaznik na kazdy mozliwy sposób, przerobiłem juz swiece Iskry, NGK, Bosch'a...nadal to samo. Co jest grane??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Wymien przewod wysokiego napiecia, kiedys mialem ten sam problem w ogórze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duch-dziadka Opublikowano 13 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Przewód wymieniony, fajka też. Cewka pozostała stara niemniej jednak motorower posiadam od nowości i ma on tylko 2500km przebiegu. Jeżeli jeżdzę po mieście świeca po wykręceniu jest zakopcona (nie zaolejona). Jeżeli zrobię ok 50km-świeca jest ładnie wypalona na kolor brązowo-złoty. Obroty trzyma OK, zawsze pali "od strzała", w trakcie jazdy nie dławi się i nie dusi. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 O jakiej ciepłocie używasz świec?Dodam że o ile pamiętam i się nie mylę silniki "ala komarowskie" są na to uczulone. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Myślę że zapłon jest za wczesny albo uboga mieszanka. W drugim przypadku może to być spowodowane niskim poziomem paliwa lub dostawaniem się lewego powietrza między gaźnikiem a cylindrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Jeśli ciepota świecy jest właściwa.....to kolor elektrod świecy i izolatora "powie"czy mieszanka jest prawidłowa :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Ile oleju jest w paliwie?Może za dużo i nagar osadza się na izolatorze i przebija.Staranniej mieszaj paliwo lub wkręć gorętszą świecę. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alien162 Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 sprawdz zaplon i przerwe na przerywaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Miałem podobny problem w jawie - po ok 1000km świeca co jakis czas robiła sobie wolne :) Przyczyną okazał sie drastycznie przestawiony zapłon 0,8mm zamiast 3 mm. O dziwo silnik pracował ok, miał właściwą moc i w zyciu bym nie wpadł że może być aż tak rozregulowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Moim zdaniem świece których używasz mają zbyt wysoki bilans cieplny. Zamontuj sobie taką jaka powinna być standardowo, najlepiej NGK, i powinno być dobrze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.