Skocz do zawartości

przednie zawieszenie KTM...


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.bikepics.com/pictures/540612/

a oto i fotka zawieszenia o ktorym mowa

No więc to jest dokładnie zawieszenie o którym mówiłem, WP o średnicy 50mm.

A jeśli chodzi o jade bez oleju to po prostu się szybciej ścierają te pierścienie i tworzą sie luzy, ale je można wymienić ewentualnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dzieki za pomoc. sprobuje zamowic czesci (simeringi i olej) na necie i powalcze sam z zawieszeniem:) jak skoncze to opisze efekty. THX za pomoc. Ewentualnosc rozwalenia elementow z zawieszeniu jakos nie jest tragiczna wiec kilka dni jeszcze powalcze z zima :lol:

A mam kolejne pytanie:lol::

podzielcie sie swoja wiedza i napiszcie jaki olej do amorkow jest godny polecenia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co to masz tutaj w moim profilu na bikepics.com dużo zdjęć tego właśnie zawieszenia rozebranego jakbyś ewentualnie nie wiedział co ma być w jakiej kolejności :) http://www.bikepics.com/members/adam87/99w...sp?i=289233&s=0

Numer katalogowy tych uszczelniaczy w larssonie to 5200213, koszt niecałe 40zł

Wymiar 50x59,6x7/10,5

Numer katalogowy ARI - ARI.085

 

Jeśli chodzi o olej to ja lałem syntetyczny castrola ale z tego co wiem to polecane są półsyntetyczne motula i castrola. Najlepszy jest olej do amortyzatorów firmy Ohlins - 90zł za litr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie adam87!!!

zamowilem juz ze stronki larsona simeringi i olej. fotki wydrukowalem i za kilka dni opisze czy wymiana zakonczyla sie porazka czy sukcesem :lol:

 

16-03.

simeringi nie przyszly jeszcze ale ja wziolem sie za rozkresanie zawieszenia... technologicznie zadanie proste..

odkrecic kilka srubek- nic prostszego- a jednak!!

4 z 12 srubek tak mocno dokrecone ze przekrecily sie glowki i nie moge odkrecic:) czekam na kumpla ktory ma mnie odwiedziz z kombinerkami wielkosci sekatora i zacisniemy na nich uscick herkulasa to moze puszcza :)

a mam pytanie: co sie stanie jak naleje za duzo oleju do amorkow :?: :?: :?: beda jakies przykrosci :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyt duża ilość oleju w lagach spowoduje ze amortyzator nie bedzie dobrze pracował albo nawet wogule. Nie wiem ja w LC4 to w środku wyglada ale w niektórych zawieszeniach może to spowodowac zniszczenie układu tłumiącego (nie samo nalanie a jazda ze zbyt dużym poziomem płynu). Najlepiej spytac sie w jakimkolwies serwisie. Standardowa jest chyba metoda własnie nalania oleju 13cm od górnej krawedzi przy wcisnietym teleskopie i wyjętych sprężynach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie??

Jak kupiłem huske to miała oryginalne simmeringi i wytrzymały mi sezon plus to co przejeździł poprzedni właściciel od momentu założenia ich, a te z larssona wymieniłem dwa razy w ciągu następnego sezonu. Są tańsze ale gorsze, chociaż jak ktoś jeździ bo dużym błocie to nawet oryginalne długo nie wytrzymają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są zielone?

 

nie wiem bo ich nie zakładałem.. a zgarniaczy nie ściągałem żeby sobie popatrzeć jak one wyglądają. pozdr

 

[ Dopisane: 17-03-2006' date=' 16:56[/i'] ]

tzn jak wygladaja uszczelniacze pod zgarniaczami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem w XT te uszczelniacze ARI czy jak tam sie nazywaja :evil: , nic nie ciekło, wszystko było ok, moze dlatego ża ja ich nie wymieniałem :lol: , dobrze również jest wypolerować powierzchnie lag :evil: Wiadomo postawa to osłony na lagi, bo sa takie typy co jeżdża bez nich w terenie... :roll: , ja równiez raz na jakiś czas czyściłem zgarniacze uszczelniaczy mimo że nie ciekło, tak jakoś profilaktycznie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo postawa to osłony na lagi

Osłony, ale takie plastikowe tylko chroniące od przodu, bo jak sie założy gumowe harmonijki albo te kondony neoprenowe to zużywa sie jeszcze szybciej bo błoto sie tam gromadzi, a ty nawet o tym nie wiesz. Lepiej mieć plastikowe osłony i po prostu częściej czyścić simmeringi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam może troszke inne pytanie ale nie chce zakładać osobnego tematu. Więc zmieniłem uszczelniacze w mtx-e nalałem nowy olej i jakby przedni zawias zrobił sie twardszy. Nie wiem może ten stary olej był już strasznie przerobiny bo chyba miał z 15 lat a śmierdział tak że nie można było wytrzymać.Wlałem 250ml do lagi i wydaje mie sie że to może troche zadurzo czy radzcie zlać czy może to sie ułoży i bedzie dobrze pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłony' date=' ale takie plastikowe tylko chroniące od przodu, bo jak sie założy gumowe harmonijki albo te kondony neoprenowe to zużywa sie jeszcze szybciej bo błoto sie tam gromadzi, a ty nawet o tym nie wiesz[/quote']

 

właśnie ja myślałem o tych neoprenowych osłonach, ale stwierdziłem że pod nimi nie widać czy jest jakieś błoto albo czy lagi ciekną, a ściągać za każdym razem żeby sobie sprawdzićto też bez sensu. dlatego mam oryginalne plastikowe osłony. Gdyby te neoprenowe były takie dobre to chyba montowaliby je seryjnie.... w wyczynowych maszynach... pozdr

 

 

Witam mam może troszke inne pytanie ale nie chce zakładać osobnego tematu. Więc zmieniłem uszczelniacze w mtx-e nalałem nowy olej i jakby przedni zawias zrobił sie twardszy

 

nie wiem ile oleju powinno być, ale może masz bardziej gęsty olej, więc zawieszenie zrobiło się twardsze !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...