adam87 Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 http://www.bikepics.com/pictures/540612/ a oto i fotka zawieszenia o ktorym mowa No więc to jest dokładnie zawieszenie o którym mówiłem, WP o średnicy 50mm. A jeśli chodzi o jade bez oleju to po prostu się szybciej ścierają te pierścienie i tworzą sie luzy, ale je można wymienić ewentualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 14 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 to dzieki za pomoc. sprobuje zamowic czesci (simeringi i olej) na necie i powalcze sam z zawieszeniem:) jak skoncze to opisze efekty. THX za pomoc. Ewentualnosc rozwalenia elementow z zawieszeniu jakos nie jest tragiczna wiec kilka dni jeszcze powalcze z zima :lol:A mam kolejne pytanie:lol::podzielcie sie swoja wiedza i napiszcie jaki olej do amorkow jest godny polecenia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Jakby co to masz tutaj w moim profilu na bikepics.com dużo zdjęć tego właśnie zawieszenia rozebranego jakbyś ewentualnie nie wiedział co ma być w jakiej kolejności :) http://www.bikepics.com/members/adam87/99w...sp?i=289233&s=0Numer katalogowy tych uszczelniaczy w larssonie to 5200213, koszt niecałe 40złWymiar 50x59,6x7/10,5Numer katalogowy ARI - ARI.085 Jeśli chodzi o olej to ja lałem syntetyczny castrola ale z tego co wiem to polecane są półsyntetyczne motula i castrola. Najlepszy jest olej do amortyzatorów firmy Ohlins - 90zł za litr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 14 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 dzieki wielkie adam87!!!zamowilem juz ze stronki larsona simeringi i olej. fotki wydrukowalem i za kilka dni opisze czy wymiana zakonczyla sie porazka czy sukcesem :lol: 16-03. simeringi nie przyszly jeszcze ale ja wziolem sie za rozkresanie zawieszenia... technologicznie zadanie proste..odkrecic kilka srubek- nic prostszego- a jednak!!4 z 12 srubek tak mocno dokrecone ze przekrecily sie glowki i nie moge odkrecic:) czekam na kumpla ktory ma mnie odwiedziz z kombinerkami wielkosci sekatora i zacisniemy na nich uscick herkulasa to moze puszcza :)a mam pytanie: co sie stanie jak naleje za duzo oleju do amorkow :?: :?: :?: beda jakies przykrosci :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Zbyt duża ilość oleju w lagach spowoduje ze amortyzator nie bedzie dobrze pracował albo nawet wogule. Nie wiem ja w LC4 to w środku wyglada ale w niektórych zawieszeniach może to spowodowac zniszczenie układu tłumiącego (nie samo nalanie a jazda ze zbyt dużym poziomem płynu). Najlepiej spytac sie w jakimkolwies serwisie. Standardowa jest chyba metoda własnie nalania oleju 13cm od górnej krawedzi przy wcisnietym teleskopie i wyjętych sprężynach. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Marca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Nie założyłbym do KTMa tych uszczelniaczy z Larssona. Szkoda pracy i oleju. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 17 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Nie założyłbym do KTMa tych uszczelniaczy z Larssona. Szkoda pracy i oleju. pzdrDlaczego nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Dlaczego nie??Jak kupiłem huske to miała oryginalne simmeringi i wytrzymały mi sezon plus to co przejeździł poprzedni właściciel od momentu założenia ich, a te z larssona wymieniłem dwa razy w ciągu następnego sezonu. Są tańsze ale gorsze, chociaż jak ktoś jeździ bo dużym błocie to nawet oryginalne długo nie wytrzymają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 ja mam aktualnie założone jakieś silikonowe uszczelniacze, ponoć lepsze, a czy one są oryginalne czy nie to nie wiem, zamawiane w rapidzie, ale nie przeze mnie... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 a mam aktualnie założone jakieś silikonowe uszczelniacze' date=' ponoć lepsze, a czy one są oryginalne czy nie to nie wiem, zamawiane w rapidzie, ale nie przeze mnie... pozdr[/quote']Są zielone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Są zielone? nie wiem bo ich nie zakładałem.. a zgarniaczy nie ściągałem żeby sobie popatrzeć jak one wyglądają. pozdr [ Dopisane: 17-03-2006' date=' 16:56[/i'] ]tzn jak wygladaja uszczelniacze pod zgarniaczami :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PavloS Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 miałem w XT te uszczelniacze ARI czy jak tam sie nazywaja :evil: , nic nie ciekło, wszystko było ok, moze dlatego ża ja ich nie wymieniałem :lol: , dobrze również jest wypolerować powierzchnie lag :evil: Wiadomo postawa to osłony na lagi, bo sa takie typy co jeżdża bez nich w terenie... :roll: , ja równiez raz na jakiś czas czyściłem zgarniacze uszczelniaczy mimo że nie ciekło, tak jakoś profilaktycznie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Wiadomo postawa to osłony na lagiOsłony, ale takie plastikowe tylko chroniące od przodu, bo jak sie założy gumowe harmonijki albo te kondony neoprenowe to zużywa sie jeszcze szybciej bo błoto sie tam gromadzi, a ty nawet o tym nie wiesz. Lepiej mieć plastikowe osłony i po prostu częściej czyścić simmeringi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Witam mam może troszke inne pytanie ale nie chce zakładać osobnego tematu. Więc zmieniłem uszczelniacze w mtx-e nalałem nowy olej i jakby przedni zawias zrobił sie twardszy. Nie wiem może ten stary olej był już strasznie przerobiny bo chyba miał z 15 lat a śmierdział tak że nie można było wytrzymać.Wlałem 250ml do lagi i wydaje mie sie że to może troche zadurzo czy radzcie zlać czy może to sie ułoży i bedzie dobrze pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Osłony' date=' ale takie plastikowe tylko chroniące od przodu, bo jak sie założy gumowe harmonijki albo te kondony neoprenowe to zużywa sie jeszcze szybciej bo błoto sie tam gromadzi, a ty nawet o tym nie wiesz[/quote'] właśnie ja myślałem o tych neoprenowych osłonach, ale stwierdziłem że pod nimi nie widać czy jest jakieś błoto albo czy lagi ciekną, a ściągać za każdym razem żeby sobie sprawdzićto też bez sensu. dlatego mam oryginalne plastikowe osłony. Gdyby te neoprenowe były takie dobre to chyba montowaliby je seryjnie.... w wyczynowych maszynach... pozdr Witam mam może troszke inne pytanie ale nie chce zakładać osobnego tematu. Więc zmieniłem uszczelniacze w mtx-e nalałem nowy olej i jakby przedni zawias zrobił sie twardszy nie wiem ile oleju powinno być, ale może masz bardziej gęsty olej, więc zawieszenie zrobiło się twardsze !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.