Skocz do zawartości

Ciągłe się zalewa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Mam problem z cb 650. Przy odpalaniu na zimno np: po nocy raczej nie mogę liczyc na to że odpale ja bez problemów, praktycznie zawsze sie zaleje, a co dalej to juz każdy wie wykręcanie świec i czyszczenie ect.

Nadmieniam, że wymieniłem zaworki w gaźnikach, świece, zawory są wyregulowane, gaźniki zsynchronizowane. Oczywiście nie są to gaźniki podciśnieniowe, a zwykłe i motocykl jest już wiekowy bo z 1980 r. Próbowałem już kręcenia śrubka powietrza i zapłonem, ale mam wrażenie że motocykl nie reaguje.

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak sie do tego zabrac po kolei, żeby czegoś nie spartaczyć i nie ominąć, bo już nie mam siły wymyślać co mogło się stać. Nie wspomnę już o odpalaniu w temperaturach minusowych !!!!ZAPOMNIJ ZE ODPALI!!!!

A może polecicie mi kogoś w okolicach Poznania, kto za rozsądną cene by się tym zajął, bo mechaników juz przy niej było wielu i każdy był mądry tylko w gębie i w kasowaniu za usługę.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności proponuję sprawdzić iskrę. Powinna być jasna i dobrze widoczna. Przeskok iskry np. z przwodu (po odkręceniu fajki) na cylinder powinien nastepować przy odległości nawet 1 cm. Jeśli tak nie jest to może być wina cewki lub podłaczenia przewodu wysokonapięciowego albo jeszcze coś związanego z układem zapłonowym. Jeśli to wszystko jest dobre to może wystarczy zmienić świece na nowe. Oczywiście przyjmuję że gaźniki są dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skad takie zalozenie ?

Napewno nie sa dobre, za to napewno sa stare.

Jezeli jednak spodziewasz sie ze na odleglosc ktos ci pomoze z takim problemem to jestes niezlym optymista. Tak samo powaznym problemem moze byc za slaba iskra, jak zla regulacja gaznikow, np za wysoki poziom paliwa w komorze plywakowej, nie calkowicie wylaczajace sie ssanie.

Wracajac do iskry to jaki masz tam system zaplonu, przerywacze czy tyrystorowy ?

Jezeli ten ostatni to sprawdz ( zapalajac motur w ciemnosci ) czy ci iskry po przewodach W.N. nie biegaja, na swiecach iskra powinna byc niebieska i silna. Oczywiscie iskre sprawdzasz masujac swiece na glowicy.

No i rowniez warto sprawdzic sprezanie w tym silniku, jak jest na niskim poziomie to nie pomaga w zapalaniu.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

A kumasz coś po angielsku? Jak tak to idź tu http://sohc4.us/forums/index.php

Tam jest ponad 3000 użytkowników HOndy SOHC. Ja tam ciągle siedzę i nigdy nie zawiodło!

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...