Skocz do zawartości

Ciągłe się zalewa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Mam problem z cb 650. Przy odpalaniu na zimno np: po nocy raczej nie mogę liczyc na to że odpale ja bez problemów, praktycznie zawsze sie zaleje, a co dalej to juz każdy wie wykręcanie świec i czyszczenie ect.

Nadmieniam, że wymieniłem zaworki w gaźnikach, świece, zawory są wyregulowane, gaźniki zsynchronizowane. Oczywiście nie są to gaźniki podciśnieniowe, a zwykłe i motocykl jest już wiekowy bo z 1980 r. Próbowałem już kręcenia śrubka powietrza i zapłonem, ale mam wrażenie że motocykl nie reaguje.

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak sie do tego zabrac po kolei, żeby czegoś nie spartaczyć i nie ominąć, bo już nie mam siły wymyślać co mogło się stać. Nie wspomnę już o odpalaniu w temperaturach minusowych !!!!ZAPOMNIJ ZE ODPALI!!!!

A może polecicie mi kogoś w okolicach Poznania, kto za rozsądną cene by się tym zajął, bo mechaników juz przy niej było wielu i każdy był mądry tylko w gębie i w kasowaniu za usługę.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności proponuję sprawdzić iskrę. Powinna być jasna i dobrze widoczna. Przeskok iskry np. z przwodu (po odkręceniu fajki) na cylinder powinien nastepować przy odległości nawet 1 cm. Jeśli tak nie jest to może być wina cewki lub podłaczenia przewodu wysokonapięciowego albo jeszcze coś związanego z układem zapłonowym. Jeśli to wszystko jest dobre to może wystarczy zmienić świece na nowe. Oczywiście przyjmuję że gaźniki są dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skad takie zalozenie ?

Napewno nie sa dobre, za to napewno sa stare.

Jezeli jednak spodziewasz sie ze na odleglosc ktos ci pomoze z takim problemem to jestes niezlym optymista. Tak samo powaznym problemem moze byc za slaba iskra, jak zla regulacja gaznikow, np za wysoki poziom paliwa w komorze plywakowej, nie calkowicie wylaczajace sie ssanie.

Wracajac do iskry to jaki masz tam system zaplonu, przerywacze czy tyrystorowy ?

Jezeli ten ostatni to sprawdz ( zapalajac motur w ciemnosci ) czy ci iskry po przewodach W.N. nie biegaja, na swiecach iskra powinna byc niebieska i silna. Oczywiscie iskre sprawdzasz masujac swiece na glowicy.

No i rowniez warto sprawdzic sprezanie w tym silniku, jak jest na niskim poziomie to nie pomaga w zapalaniu.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

A kumasz coś po angielsku? Jak tak to idź tu http://sohc4.us/forums/index.php

Tam jest ponad 3000 użytkowników HOndy SOHC. Ja tam ciągle siedzę i nigdy nie zawiodło!

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...