darek.666 Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Witam!!!Mam problem z cb 650. Przy odpalaniu na zimno np: po nocy raczej nie mogę liczyc na to że odpale ja bez problemów, praktycznie zawsze sie zaleje, a co dalej to juz każdy wie wykręcanie świec i czyszczenie ect.Nadmieniam, że wymieniłem zaworki w gaźnikach, świece, zawory są wyregulowane, gaźniki zsynchronizowane. Oczywiście nie są to gaźniki podciśnieniowe, a zwykłe i motocykl jest już wiekowy bo z 1980 r. Próbowałem już kręcenia śrubka powietrza i zapłonem, ale mam wrażenie że motocykl nie reaguje.Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak sie do tego zabrac po kolei, żeby czegoś nie spartaczyć i nie ominąć, bo już nie mam siły wymyślać co mogło się stać. Nie wspomnę już o odpalaniu w temperaturach minusowych !!!!ZAPOMNIJ ZE ODPALI!!!!A może polecicie mi kogoś w okolicach Poznania, kto za rozsądną cene by się tym zajął, bo mechaników juz przy niej było wielu i każdy był mądry tylko w gębie i w kasowaniu za usługę.Pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 W pierwszej kolejności proponuję sprawdzić iskrę. Powinna być jasna i dobrze widoczna. Przeskok iskry np. z przwodu (po odkręceniu fajki) na cylinder powinien nastepować przy odległości nawet 1 cm. Jeśli tak nie jest to może być wina cewki lub podłaczenia przewodu wysokonapięciowego albo jeszcze coś związanego z układem zapłonowym. Jeśli to wszystko jest dobre to może wystarczy zmienić świece na nowe. Oczywiście przyjmuję że gaźniki są dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 A skad takie zalozenie ?Napewno nie sa dobre, za to napewno sa stare.Jezeli jednak spodziewasz sie ze na odleglosc ktos ci pomoze z takim problemem to jestes niezlym optymista. Tak samo powaznym problemem moze byc za slaba iskra, jak zla regulacja gaznikow, np za wysoki poziom paliwa w komorze plywakowej, nie calkowicie wylaczajace sie ssanie.Wracajac do iskry to jaki masz tam system zaplonu, przerywacze czy tyrystorowy ?Jezeli ten ostatni to sprawdz ( zapalajac motur w ciemnosci ) czy ci iskry po przewodach W.N. nie biegaja, na swiecach iskra powinna byc niebieska i silna. Oczywiscie iskre sprawdzasz masujac swiece na glowicy.No i rowniez warto sprawdzic sprezanie w tym silniku, jak jest na niskim poziomie to nie pomaga w zapalaniu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 A kumasz coś po angielsku? Jak tak to idź tu http://sohc4.us/forums/index.phpTam jest ponad 3000 użytkowników HOndy SOHC. Ja tam ciągle siedzę i nigdy nie zawiodło! Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Sprawdż ciśnienie w silniku, jeżeli silnik już zjechany to tak będzie się działo. Zobacz jak go zaleje czy na świecach nie ma śladów oleju. Jak z braniem oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.