bully Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 no chodzi mi o tą "uszczelke" okrągłom bo bee wyjmowal simmer bo mi na owrót załozyli :P (odrzutnikiem do środka..) Dobra zrozumiałem dzieki ;)nie zrozumiałem dobrze, ale simer ma być sprezynką do sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 problema juz rozwiazalem .. a o to sie pytalem gdyz szybko mi siadł simmering ;/ ale juz wszystko pod kontrolą 30 minut roboty i po sprawie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Kolego, jesli pali Ci swiece to na 99 procent winna jest cewka WN. Wymien ją i powinno byc wszystko oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepomz Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Witam jestem posiadaczem jaskołki w ktorą wsadziłem juz dwa lata zdrowia;) a nadal nie chodzi zmieniłem zapłon mam prawie nowy zapłon od mz ts 250 i teraz gdy odpalam zalewa swiece czy miałby ktos z forumowiczow gaznik do jaskołki?? na sprzedaz? w starym gazniku jest ukręcona dysza i mysle ze to jest jednym z powodow jej nie palenia. ma rowniez słabą iskrę czym to moze bys spowodowane?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Nieorginalny zapłon moze zle podawac iskre itd. Ja radze kupic sprawny ale orginalny,no chyba ze ten od TS pasuje bez sastrzezen. A słaba iskra moze byc spowodowana przypalonymi stykami(wyczysc delikatnie papierem sciernym,bardzo drobym) moze byc tez winny kondensator,ewentualnie jest zle wyrególowany zapłon.A jakiego koloru masz iskre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepomz Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 wiesz iskra jest znikoma bardzo słabiutka taka fioletowa jak powinna byc ale strasznie słaba możliwe ze to wina przerywacza poniewaz jest troszke brudny;)sprawdze i będe pisał jak by był jakis problem jeszcze;) i poszukuje gaznika do jaskołki bo ten juz jest nadgryziony zębem czasu;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 No to wyczysc delikatnie styki papierem i dobrze wyrególuj a iskra napewno bedzie lepsza. A z gaznikiem Ci niepomoge,niemam czesci do takich starych motocykli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepomz Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 przeczysciłem styki przerywacza i okazało sie iż iskra jest zdecydowanie lepsza :biggrin: ale to nie jest to co powinno byc jeszcze zmienie kondensator zeby upewnic się czy jest dobry. Poprzednio jak ustawiłem gaznik to dostawał taką dawkę ze ze swiecy leciało a teraz nie jest nawet wilgotna od paliwa . i co do ustawienia to ile ma sie otwierac przed GMP jaka przerwa na przerywaczu i jaka na swiecy?? a moze ktorys z forumowiczow ma serwisowke na kompie do mz es 250/1 lub wie skąd mozna ową serwisowke sciągnąc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrudaMax Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Hejka. Poszukuję kompletu uszczelek do silnika ES 250/2.(szykuje mi się rozbórka po tym jak wypadł wałek zmiany biegów i tryby opadły) Jak wiecie gdzie mogę je kupić lub dorobić to piszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Hejka. Poszukuję kompletu uszczelek do silnika ES 250/2.(szykuje mi się rozbórka po tym jak wypadł wałek zmiany biegów i tryby opadły) Jak wiecie gdzie mogę je kupić lub dorobić to piszcie.jesli nigdzie nie kupisz to mozesz dorobic z tektury,ja tak robiłem,tylko żeby nie była za gruba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidos Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Witam. Mam MZ ts250 i problem ze sprzęgłem w tym motorku, a mianowicie ciężko je wyregulować a co najgorsze często mi się zawiesza (zazwyczaj gdy wcisnę sprzęgło na zgaszonym silniku bądź zgaszę motor trzymając wcisnięte sprzęgło). Jest to dość uciążliwe bo jedyny sposób żeby je odwiesić to uderzenie czymś w okrągły dekielek ten od regulacji ;) Mam zamiar wymienić tarcze ale nie jestem pewien czy to pomoże... :flesje: Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi doradził coś w tej sprawie ;) Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrudaMax Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Silnik do "kupy" złorzę na silikon (już taki kupiłem do olejów i smarów o wytrzymałości do temp.300 C) zalezy mi na uszczelce cylindra i głowicy, ale cały komplet też bym przytulił.A jak ktoś by mi napisał, lub dał jakieś instrukcje serwisowe jak i w jakiej kolejności rozbierać i składać silnik od ES 250/2 (NA CO UWARZAĆ, A CZEGO NIE RUSZAĆ) oraz jakich narzędzi będę potrzebował (motorek stoi w garażu mojego Taty 300 Km odemnie i chcę się przygotować na remont) będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidos Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Silnik do "kupy" złorzę na silikon (już taki kupiłem do olejów i smarów o wytrzymałości do temp.300 C) zalezy mi na uszczelce cylindra i głowicy, ale cały komplet też bym przytulił.A jak ktoś by mi napisał, lub dał jakieś instrukcje serwisowe jak i w jakiej kolejności rozbierać i składać silnik od ES 250/2 (NA CO UWARZAĆ, A CZEGO NIE RUSZAĆ) oraz jakich narzędzi będę potrzebował (motorek stoi w garażu mojego Taty 300 Km odemnie i chcę się przygotować na remont) będę wdzięczny.uszczelki do cylindra i głowicy powinnes dostać w sklepie z częściami do motocykli. W ostateczności pod cylinder możesz dorobić z tektury :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Witam. Mam MZ ts250 i problem ze sprzęgłem w tym motorku, a mianowicie ciężko je wyregulować a co najgorsze często mi się zawiesza (zazwyczaj gdy wcisnę sprzęgło na zgaszonym silniku bądź zgaszę motor trzymając wcisnięte sprzęgło). Jest to dość uciążliwe bo jedyny sposób żeby je odwiesić to uderzenie czymś w okrągły dekielek ten od regulacji :( Mam zamiar wymienić tarcze ale nie jestem pewien czy to pomoże... :icon_question: Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi doradził coś w tej sprawie :notworthy: Z góry dziękuje Jak w TS 250 jest sprzęgło? idzie osobno łancuszkiem na wał? czy jest osadzone prosto na wale jak w ETZ 250?? Jesli jest tak jak w MZ ETZ 250 (bo w 150 jest łancuszek,niejest osadzone prosto na wale) to bardzo mozliwe ze masz krzywy wał. Ale spróbój najpierw je rozebrac,wyczyscic, załozyc nowe tarcze i niezapomnij o tych przekładkach metalowych z ząbkami,są bardzo wazne. Ale jesli wymiania tarczek sprzęgłowych i tych metalowych przekładek niepomoze, to raczej jest wał do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidos Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Dzięki za informację ale mam nadzieję że nie będzie to wał bo nie chce mi się znów rozbierać silnika. A co do sprzęgła to jest ono osadzone bezpośrednio na wale, identycznie jak w ETZ. Narazie wymienię tarcze i te przekładki metalowe i zobaczę co będzie (mam nadzieję że to wystarczy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.