Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

druga sprawa ETZ 150 powyżej 80-90km/h ma tylko 0.5kg nacisku na przednią oś ...

Bardzo ciekawe :?: Skad masz takie dane?

Inna sprawa cieknacy kranik' date=' sparciala wewnetrzna uszczelka z 3 otworkami. Podobno mozna dorobic z grubej skory, lub gdzie znalezc gume odporna na benzyne :?: W sklepie gosc oswiadczyl mi ze jedynie moge kupic nowy kranik :evil:[/quote']

 

 

mam znajomego który w tym wszystkim siedzi od lat ... i kiedyś coś wspominał . Zresztą kiedyś przeczytałem coś podobnego w jakiejś gazecie ...ale nie pamietam dokładnie gdzie i kiedy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokombinuj ze zwykla guma (tylko nie od dentek) Zawsze mozna 2x w sezonie uszczelke zmienic :)

 

Pozdro

Marek

 

No tak, ale gdzie znalezc ,,zwykla gume,, :?:

 

druga sprawa ETZ 150 powyżej 80-90km/h ma tylko 0.5kg nacisku na przednią oś ...

 

Ludzie blagam nie wypisujcie bzdetow...

 

Pomysl logicznie gdyby tak bylo faktycznie to przy zmianie z 4 na 5 , nie mowiac juz o nizszych biegach stawal bys na laczku....

Zgodze sie ze 150 ma mniej kozystny rozklad mas , ale bez przesady.

( zawsze wolatem ciezsze 250 :lol: )

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokombinuj ze zwykla guma (tylko nie od dentek) Zawsze mozna 2x w sezonie uszczelke zmienic :)

 

Pozdro

Marek

 

No tak' date=' ale gdzie znalezc ,,zwykla gume,, :?:

 

druga sprawa ETZ 150 powyżej 80-90km/h ma tylko 0.5kg nacisku na przednią oś ...

 

Ludzie blagam nie wypisujcie bzdetow...

 

Pomysl logicznie gdyby tak bylo faktycznie to przy zmianie z 4 na 5 , nie mowiac juz o nizszych biegach stawal bys na laczku....

Zgodze sie ze 150 ma mniej kozystny rozklad mas , ale bez przesady.

( zawsze wolatem ciezsze 250 :lol: )

Pzdr[/quote']

 

 

nie mam zamiaru się kłócić ... zauważ , że juz w starych TS kach był ten problem . niby po co w Trophy montowali masywne przednie błotniki !!!

 

po drugie nie wiesz co piszesz !!!! kłania się przedmiot zwany mechaniką techniczną .. gdzie z bardzo prostego wzrou mozna bez problemy wyliczyć ten cały nacisk .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kłania się przedmiot zwany mechaniką techniczną .. gdzie z bardzo prostego wzrou mozna bez problemy wyliczyć ten cały nacisk .

Nie to zebym podwazal to co mowisz ale napisz jak mozesz ów wzór co by kazdy mogl sobie wyliczyc i bedzie po sprawie :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kol wueska nie skruszeje pod warunkiem ze guma bedzie olejoodporna.

Pytanie tylko gdzie taka wykombinowac??Zwykla taka np z detki skruszeje jeszcze szybciej, najpierw zrobi sie 3x wieksza pod wplywem paliwa lub oleju.

Kol Koszkin temat uwazam za zamkniety niech ci bedzie nacisk 0,5kg :lol:

Nie chce z toba dyskutowac wiem ze zadnego wzoru i tak nam tu na forum nie podasz, a swoimi wywodami nt. Trophy pograzyles sie calkowicie jestes lamerem i basta.Wyjasnie tobie ze. Trophy mialo przednie zawieszenie bardzo ciekawe z tzw. wachaczem pchanym.(potem probowalismy to skopiowac w Gazeli) Poza poprawa komfortu mialo to przeciwdzialac nurkowaniu podczas hamowania. A przedni blotnik dlatego byl masywny bo byl czescia konstrukcji zawieszenia , tzw elementem nosnym.

Pozatym mylisz TS z Trophy (ktorego pewnie jeszcze nie widziales nie mowiac o jezdzie). Tropka tez miala nacisk 0,5kg :?:

 

PS. Koszkin nie odpowiadaj na tego posta. Jestes wielkim specem od mechaniki :) Wzorami sypiesz nam tu jak z rekawa :-) Najlepiej wypisywac bzdury ktore gdzies, ktos, kiedys i na 100% prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie skaładam ze troche o mechanice technicznej wiem :(:P i miałem już coś takiego jak punk cieżkości :) nie jest to proste do policzenia !! zwłaszcza w motocyklu !!

 

Wiecie co niewarto kombinowac z gumą nowy kranik (bardoz fajny z blokowanymi przełożeniami) 15,50 podrubka 11,20 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kłania się przedmiot zwany mechaniką techniczną .. gdzie z bardzo prostego wzrou mozna bez problemy wyliczyć ten cały nacisk .
8O To ty gościu jesteś jak z prostego wzoru potrafisz takie coś obliczyć.Może (i to napewno nie łatwo)można by obliczyć nacisk pojazdu stojącego...ale jadącego(i to z pracującym zawieszeniem)??Hmm czyli skoro na przodzie jest 0,5 kg to na tylnim ile??114,5kg+kierowca??To już chyba pasażera wziąć nie można :-D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na tylnim ile??114' date='5kg+kierowca??To już chyba pasażera wziąć nie można [/quote']

Buhehheheh no no ...jakos tak bedzie ale liczbe 114.5kg zmienilbym na 200kg, bo skoro przod jest tak odciazony to gdzie jest tyl w takim razie :) :P :mrgreen:

Ehh dobra koniec tematu bo ze smiechu spac nie bede mogl...a co do wzorow (prostych zreszta wg autora pewnego postu :) ) to faktycznie sypie nimi jak z rekawa :( :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sie posmialismy :-D :-D :-D Sam Koszkin tez chyba jest zrobiony z prostego wzoru 8O

Proponuje juz dalej tematu nie drazyc :)

 

 

Wiecie co niewarto kombinowac z gumą nowy kranik (bardoz fajny z blokowanymi przełożeniami) 15,50 podrubka 11,20 :(

 

Qrde za taka kase kupil bym od reki, w okolicznym sklepie chyba 25 czy 30zl i od razu gosc zaznacza ze nie jest to oryginal :cry: ale nie najlepsza podroba. Chyba przy jakichs wiekszych zakupach kupie se w Agmocie(15zl) wyglada solidnie.

Pozdro4all.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...