Mosue Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Pokombinuj ze zwykla guma (tylko nie od dentek) Zawsze mozna 2x w sezonie uszczelke zmienic :evil: P.S. Moze uda Ci sie zrobic uszczelke do kranika z uszczelki pod grzybek w kranie? Wygladaja one dosyc solidnie. PozdroMarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoSzkin Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 druga sprawa ETZ 150 powyżej 80-90km/h ma tylko 0.5kg nacisku na przednią oś ... Bardzo ciekawe :?: Skad masz takie dane?Inna sprawa cieknacy kranik' date=' sparciala wewnetrzna uszczelka z 3 otworkami. Podobno mozna dorobic z grubej skory, lub gdzie znalezc gume odporna na benzyne :?: W sklepie gosc oswiadczyl mi ze jedynie moge kupic nowy kranik :evil:[/quote'] mam znajomego który w tym wszystkim siedzi od lat ... i kiedyś coś wspominał . Zresztą kiedyś przeczytałem coś podobnego w jakiejś gazecie ...ale nie pamietam dokładnie gdzie i kiedy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Pokombinuj ze zwykla guma (tylko nie od dentek) Zawsze mozna 2x w sezonie uszczelke zmienic :) PozdroMarek No tak, ale gdzie znalezc ,,zwykla gume,, :?: druga sprawa ETZ 150 powyżej 80-90km/h ma tylko 0.5kg nacisku na przednią oś ... Ludzie blagam nie wypisujcie bzdetow... Pomysl logicznie gdyby tak bylo faktycznie to przy zmianie z 4 na 5 , nie mowiac juz o nizszych biegach stawal bys na laczku....Zgodze sie ze 150 ma mniej kozystny rozklad mas , ale bez przesady.( zawsze wolatem ciezsze 250 :lol: )Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Poszukaj węzyka takiego z ktorego moznaby bylo wyciac sobie odpowiedniej srednicy kolko do tego kranika. (przetnij wezyk wzdluz i wytnij sobie co Ci trzeba, potem zrob otwory) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 daj sobie spokuj :) możesz ewentualnie z skury zrobić uszczelke guma skruszeje w 2 tygodnie:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoSzkin Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Pokombinuj ze zwykla guma (tylko nie od dentek) Zawsze mozna 2x w sezonie uszczelke zmienic :) PozdroMarek No tak' date=' ale gdzie znalezc ,,zwykla gume,, :?: druga sprawa ETZ 150 powyżej 80-90km/h ma tylko 0.5kg nacisku na przednią oś ... Ludzie blagam nie wypisujcie bzdetow... Pomysl logicznie gdyby tak bylo faktycznie to przy zmianie z 4 na 5 , nie mowiac juz o nizszych biegach stawal bys na laczku....Zgodze sie ze 150 ma mniej kozystny rozklad mas , ale bez przesady.( zawsze wolatem ciezsze 250 :lol: )Pzdr[/quote'] nie mam zamiaru się kłócić ... zauważ , że juz w starych TS kach był ten problem . niby po co w Trophy montowali masywne przednie błotniki !!! po drugie nie wiesz co piszesz !!!! kłania się przedmiot zwany mechaniką techniczną .. gdzie z bardzo prostego wzrou mozna bez problemy wyliczyć ten cały nacisk . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 kłania się przedmiot zwany mechaniką techniczną .. gdzie z bardzo prostego wzrou mozna bez problemy wyliczyć ten cały nacisk .Nie to zebym podwazal to co mowisz ale napisz jak mozesz ów wzór co by kazdy mogl sobie wyliczyc i bedzie po sprawie :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Kol wueska nie skruszeje pod warunkiem ze guma bedzie olejoodporna. Pytanie tylko gdzie taka wykombinowac??Zwykla taka np z detki skruszeje jeszcze szybciej, najpierw zrobi sie 3x wieksza pod wplywem paliwa lub oleju.Kol Koszkin temat uwazam za zamkniety niech ci bedzie nacisk 0,5kg :lol: Nie chce z toba dyskutowac wiem ze zadnego wzoru i tak nam tu na forum nie podasz, a swoimi wywodami nt. Trophy pograzyles sie calkowicie jestes lamerem i basta.Wyjasnie tobie ze. Trophy mialo przednie zawieszenie bardzo ciekawe z tzw. wachaczem pchanym.(potem probowalismy to skopiowac w Gazeli) Poza poprawa komfortu mialo to przeciwdzialac nurkowaniu podczas hamowania. A przedni blotnik dlatego byl masywny bo byl czescia konstrukcji zawieszenia , tzw elementem nosnym.Pozatym mylisz TS z Trophy (ktorego pewnie jeszcze nie widziales nie mowiac o jezdzie). Tropka tez miala nacisk 0,5kg :?: PS. Koszkin nie odpowiadaj na tego posta. Jestes wielkim specem od mechaniki :) Wzorami sypiesz nam tu jak z rekawa :-) Najlepiej wypisywac bzdury ktore gdzies, ktos, kiedys i na 100% prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 tak sie skaładam ze troche o mechanice technicznej wiem :(:P i miałem już coś takiego jak punk cieżkości :) nie jest to proste do policzenia !! zwłaszcza w motocyklu !! Wiecie co niewarto kombinowac z gumą nowy kranik (bardoz fajny z blokowanymi przełożeniami) 15,50 podrubka 11,20 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 kłania się przedmiot zwany mechaniką techniczną .. gdzie z bardzo prostego wzrou mozna bez problemy wyliczyć ten cały nacisk . 8O To ty gościu jesteś jak z prostego wzoru potrafisz takie coś obliczyć.Może (i to napewno nie łatwo)można by obliczyć nacisk pojazdu stojącego...ale jadącego(i to z pracującym zawieszeniem)??Hmm czyli skoro na przodzie jest 0,5 kg to na tylnim ile??114,5kg+kierowca??To już chyba pasażera wziąć nie można :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 to na tylnim ile??114' date='5kg+kierowca??To już chyba pasażera wziąć nie można [/quote']Buhehheheh no no ...jakos tak bedzie ale liczbe 114.5kg zmienilbym na 200kg, bo skoro przod jest tak odciazony to gdzie jest tyl w takim razie :) :P :mrgreen:Ehh dobra koniec tematu bo ze smiechu spac nie bede mogl...a co do wzorow (prostych zreszta wg autora pewnego postu :) ) to faktycznie sypie nimi jak z rekawa :( :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 ETZ 150 powyżej 80-90km/h ma tylko 0.5kg nacisku na przednią oś Ale sie ku""a uśmiałem.Ide pojeździć może przy 105km/h nacisk będzie mniejszy i polece... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 To sie posmialismy :-D :-D :-D Sam Koszkin tez chyba jest zrobiony z prostego wzoru 8O Proponuje juz dalej tematu nie drazyc :) Wiecie co niewarto kombinowac z gumą nowy kranik (bardoz fajny z blokowanymi przełożeniami) 15,50 podrubka 11,20 :( Qrde za taka kase kupil bym od reki, w okolicznym sklepie chyba 25 czy 30zl i od razu gosc zaznacza ze nie jest to oryginal :cry: ale nie najlepsza podroba. Chyba przy jakichs wiekszych zakupach kupie se w Agmocie(15zl) wyglada solidnie.Pozdro4all. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 nie tylko nie adam i grarzyna:P:P panowie jest umnie lepszy sklep i ma czesci w niezłej cenie !! podam telefon i adres wyślą paczeke bez problemu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 A co z Agmotem jest nie tak??Tak patrząc to niektóre częsci mają tanio! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.