Gość Krzysztof Opublikowano 16 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2002 Ciesze się zę coś udało ci się znależć.Gdzieś powyżej na którejś ze stron jest opisany układ zasilania w paliwo. Przeczyść porządnie kranik i powinno być OK.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 16 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2002 PiotrkuB to przygasanie lampek faktycznie pochodzi od kierunkowskazów, jeśli masz 251 (to co ja) to sprawdź klosze kierunkowskazów. Jeśli dociśniesz je mocniej to występuje zwarcie plusa z masą (rurka od kierunków), ja tak miałem gdy kupiłem sprzęta i wracałem nim ok.250km do domu. Jeśli Ci padnie akumulator to 251 łatwo odpalić z pychu, jak miałem problemy odpalałem z pierwszego biegu. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 19 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2002 Mam takie pytanko.. Co powinno się znajdować w zestawie podręczych narzędzi przezornego Mzciarza?Czyli jakie narzedzia wozicie ze sobą w dłuższe trasy? Może jeszcze jakieś części? Chciałbym usuwać większość typowych usterek w czasie jazdy a nie czekać w polu na ratunek.. zwłaszcza w obecnych temperaturach :? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekB Opublikowano 21 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2002 PiotrkuB to przygasanie lampek faktycznie pochodzi od kierunkowskazów, jeśli masz 251 (to co ja) to sprawdź klosze kierunkowskazów. (...)Dzieki, wczoraj znalazlem chwile czasu i rzeczywiscie, zwarcie bylo w prawym przednim kierunku. Juz cieszylem sie, ze pojade do pracy sprawnym motocyklem, a tu dzisiaj minus 2 stopnie i bialo od przymrozku :(((Pozdrawiamy,PiotrekB i ETZ 251 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 21 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2002 Cześć Mzzz, teraz to nic nie wożę, bo motorek tyklo stoi, ale kiedyś zawsze miałem:pompkę, łatki na dętkę, małą łychę do zdejmowania opony, zapasową świecę, oczywiście klucz do niej, z kluczy to 8, 10, 13, 17, chyba 19 do tylnej ośki, wkrętaki, co jeszcze to Krzysztof niech się wypowie. Ja swoich MZtek nigdy nie zostawiłem na drodze, zawsze gdy mi coś nawaliło naprawiłem. Siemanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 21 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2002 MZ ETZ 150 (od miesiąca..) A teraz pytanko:Z czego można zrobić uszczelkę pod lewą pokrywę silnika? (Papierowa chyba przecieknie) Może ktoś zna jakieś miejsa z częściami do Mz-tek w woj. Śląskim?Polecam uszczelki w "płynie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 21 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2002 Ja swoich MZtek nigdy nie zostawiłem na drodze, zawsze gdy mi coś nawaliło naprawiłem. Siemanko I właśnie o to mi chodzi, dzięki Nie rozumiem kazmir.. chodzi o sylikon? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 22 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2002 Cześć Mzz, kazmirowi chyba chodzi o tzw. hermetic stosowany w samochodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 22 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2002 kurde mam problem :? nie swieci mi sie swiatlo stopu jak hamuje przodem jak tylem to wszystko jest ok gdzie moze tkwic przyczyna prosil bym o jakas lopatologiczna odpowedz gdyz jak wiadomo nie znam sie za bardzo na motorkach bo dopiero sie ucze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bauer Opublikowano 22 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2002 Najprawdopodobniej padł Ci "włącznik" tegoż hamulca. Jest tam koło zbiorniczka wkręcony. Wykręć go, odłącz kabelki, zetknij ze sobą jak jest światło to znaczy że to to. Kosztuje grosze i dostaniesz go chyba w każdym sklepie motoryzacyjnym. :lol: Życzę powodzenia :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jazz-use Opublikowano 22 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2002 Mam dwie emzetki .TS 250 przerobioną na ETZ(to nie moja wina:) ) i 150 etz sa spoko tylko kapryśne.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 22 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2002 Witam Mznitów! Może mi ktoś wyjaśnić jak kupując orginalnie zalaminowany komplet naprawczy do gaźnika z nadrukawanymi wyraźnymi napisami MZ ETZ 150 dostaję : dwie dysze 120 i 70 (w instrukcji mam 67 i 75) śrubę do regulacji powietrza która w ogóle jest za mała i nieda jej się wkręcić tam gdzie ma być!!! po trzech tygodniach szukania poddaję się.. może ktoś mógłby mi przesłać taką śrubę??? Za komplet dałem 30zł!!! Jak to możliwe że na rynku jest coś takiego??? Może jestem idiotą ale jak pisze etz150 to tak ma być nie? Do mocniejszej wersji etz (lux) tez niepasuje.. Pozdrawiam i Uważajcie co kupujecie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 23 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2002 Jazz-use znam taką MZ TS przerobioną na ETZ i szukam gościa (kumpel), który taką posiadał parę lat temu. Jeśli kupiłeś ją w Wawie daj znać na priva. Zapomniałem, mam problem z czterotaktowaniem, przy lekkim dodawaniu gazu występują stuki dosyć regularne. Zapłon mam wyregulowany, zapala bez problemu, iglica na drugim rowku od góry, MZka nieźle przyspiesza i kurna nie wiem skąd te stuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 23 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2002 odkrecam raczke od hamulca i cóż widze pęknięcie :D ale nie przeszkadza to na szczescie za bardzo ale bede musial kiedys pomyslec nad kupnem nowej raczki ze zbiorniczkiem :D :roll: ciekawe ile to kosztuje ale slyszalem ze nie malo niestety :( No i jak kiedys wspominalem kopniak moj jest troche do dupy półksiężyce a byc może nawet cały wałek może ktos wymienial ten kopniak albo orientuje sie ile on no i kosztuje nowa raczka hamulcowa ( pewnie komplet ze zbiorniczkiem ) :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jazz-use Opublikowano 23 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2002 jesli chodzi o kupno "oryginalnych"zestawów naprawczych to normalka że nic nie pasuje.Można ewentualnie skuć twarz sprzedawcy,że sprzedaje lipę i nie informujeo tym...A doskonale o tym wie że nic nie pasuje...:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.