Pablo78 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Witam.Mam pytanko dotyczące reg tłumienia odbicia.Jaki ma wpływ na zachowanie się motocykla,oraz jakie ustawienie jest lepsze do jazdy w lekkim terenie,a jakie do jazdy po ulicy.Dzięki za odp.Pozdrawiam. ;) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 przod, czy tyl? lopatologicznie: wieksze tlumienie odbicia powoduje, ze moto wolniej sie podnosi po ugieciu amora. mniejsze - szybciej. na duze predkosci lepiej dac wieksze, wtedy moto plynie i przy 200km/h po wjechaniu w dziure nie bedzie desantu ;) na mniejsze predkosci i wieksze dziury lepiej dac mniejsze tlumienie - moto szybciej "wstaje" i jest gotowe na przyjecie kolejnej przeszkody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 wieksze tlumienie odbicia powoduje, ze moto wolniej sie podnosi po ugieciu amora.To wiem.Chodziło mi o zachowanie motocykla. przod, czy tyl? Chodzi mi o tył.Bo z przodu w moim sprzęcie chyba tego niedasię regulować. Dzięki za odp.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 to ja też się przyłącze do ppytania, bo mam z tyłu gazowy amorek , z butlą z gazem pod siedzeniam, nie iwem jak się go reguluje, bo jak z niego spuszcze gaz to już nie będzie tak różowo;) olejowy bez problemu składałem, ale nie iwem czy z tym sobie poradze w razie błędu:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Gazu nie wypuszczasz w atmosfere. Przy regulacji wędruje on różnymi kanalikami w amortyzatorze reylując właśnie siłę odbicia / dobicia.Nie wiem, jak to jest w moto, ale w aucie sporo się bawiłem takimi regulacjamii i doszedłem do wniosku, że regulowanie siły dobicia w ogóle nie ma sensu. Tylko odbiciem można sie pobawić, choć patrząc na nasze drogi to złotego środka nie ma. Zawsze będzie coś nie tak. A co do samego dobrania charakterystyki tłumienia, to trzeba kominować i jeździć. Dojść do kompromisu metodą prób i błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.