Pirus55 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 pomysl fajny, tylko pytanie, czy przy glebie wytrzymają, czy ta częśc ramy się nie wygnie i czy mocowanie wtego wytrzyma. Jak to w ogołe jest mocowane? Na "ścisk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 pomysl fajny, tylko pytanie, czy przy glebie wytrzymają, czy ta częśc ramy się nie wygnie i czy mocowanie wtego wytrzyma. Jak to w ogołe jest mocowane? Na "ścisk? jak na ścisk , przecie widać szpilke jak byk..... wkreca się w ramę jak większość tego typu rozwiązań... sam nie wiem co myśleć juz , nie wiem czy nie jest to bezpieczniejsze rozwiazanie , bo tamte "bezinwazyjne" wydaje mi sie że zabardzo z przodu są zamocowane i po oparciu na tym może się cos przytrzec , ... niech ktos zrobi próbę jak założy te bez wiercenia i położy moto na boku i zobaczy czym jeszcze dotyka do ziemi ... a ktos ktoma tradycyjne np. Zalmen niech zrobi podobna próbę... zobaczymy które rozwiazanie skuteczniejsze... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Spoko... jutro bede wygrzebywal grata z garazu to go probnie poloze i zobaczymy co i jak ;) moze nawet rypne jakies foty i wieczorkiem gdzies wrzuce. Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Spoko... jutro bede wygrzebywal grata z garazu to go probnie poloze i zobaczymy co i jak :banghead: moze nawet rypne jakies foty i wieczorkiem gdzies wrzuce. Pozdrawiam elegancko ;) jeszcze patrykcbr zapoda podobne zdjęcia albo opis przynajmniej i będzie całkowita jasność w temacie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoR6 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Mi osobisice najbardziej pasuja crashpady jakie zamowil patryk.cbr czekam tylko na zdjecie w realu i zamawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Ja też oczekuję na opinie gdyż sezon się zbliża i trzeba moto przygotowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirus55 Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 no ja właśnie mówiłem o tych "bezinwazyjnych" padach.Wczoraj się przyglądałem moto i wygląda na to, że pad wystaje wystarczająco daleko, by uchronić plastiki i dekielek silnika.A je sli będzie za krótkie to widać, ze są tam śruby i można końcówke zminić na dłuższą, tylko zastanawiam się jak te "bezinwazyjne" bedą się sprawowały podaczas szlifu, czy siła lecącego motocykla nie przesunie ich, ale nie urwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 wszystko wyjdzie w praniu :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robher Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Trochę późno, ale napiszę. Ja kupiłem sobie takie cacka : http://www.republika.pl/zipser/pady.htm do 954, mam już założone i muszę powiedzieć że mi się podobają. Jeszcze ich nie testowałem :)aker ile dałeś za nie i gdzie kupiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Jak obiecalem tak zrobilem. W czwartek rano wytoczylem maszyne na podworko, porozkladalem szmaty i polozylem na lewym, a potem na prawym boku i obfotografowalem. Zdjecia do obejrzenia pod tym adresem:http://www.staff.amu.edu.pl/~zalmen3/CBR/100_0196.JPGdalsze fotki mozna obejrzec zmieniajac ostatnia liczbe w linku az do 0204.Komentarz slowny:Lewa strona, tak jak podejrzewaliscie opiera sie na deklu i padzie, dodatkowo tyl na podstawce centralnej i podnozku (ktory jak wiadomo sie zlozy), owiewki nie dotykaja ziemi. Problemem mojego typu padow jest fakt, ze lewy jest na tyle blisko drugiego punktu podparcia (dekla), ze istnieje duze prawdopodobienstwo przelewarowania motocykla i obtarcie jego gornej czesci :) .Strona prawa opiera sie na tlumiku i padzie, podobnie jak przy stronie lewej owiewki nie dotykaja podloza, dotyka go rowniez podnozek. Dziki sporej odleglosci glownych punktow podparcia (tlumik i pad) prawdopodobienstwo przelewarowania motocykla jest znacznie mniejsze.Ogolnie zagrozone sa rowniez lusterka, a co za tym idzie - stelaz i czacha. Moje kirunki nie dotknely ziemi, ale sa one dosc krotkie; oryginalne moga zachaczyc.Szczerze powiem, ze jestem zawiedziony, szczegolnie lewa strona i sadze, ze takie pady sprawdzaja sie tylko przy parkingowce, a podczas szlifu nie wiele dadza :P .Warto przypomniec, ze moje pady zostaly skocone, od nowosci byly o 4 cm dluzsze i mialy po 15 cm. Taka jednak dlugosc wytwarzala ramie i grozila polamaniem ramy w skutek silnego uderzenia podczas upadku. Jednak nawet te 15 cm nie chronilo lewej pokrywy silnika (sprawdzilem poprzez uniesienie sprzeta tak, zeby pad byl 4 cm nad ziemia i nadal dekiel dotykal).To tyle z mojej strony; niech ktos teraz przetestuje te bezinwazyjne. Na fotkach nr 0192 do 0195 mozna zobaczyc mniej wiecej jak ogolnie sie prezentuja chrashpady po zamontowaniu. Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Zgaduję, że w Żernikach Wrocławskich :) Crashpady Ale ile dałeś z montażem to możesz napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirus55 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 czyli "lipa" Uszkodzneiu nie ulegną tylko plastiki. tumik, dekielek, kierunki ida w cholerę.A jesteś pewien Zalmen, ze dłuższe o te 4 cm stanowiłyby zagrożenie dla ramy? A może wystarczyło skrocić je tylko o 2 cm, to by uchroniło dekleiek. Hmm ciezka sprwa.Przypuszczam, ze podobnie będzie w przypadku bezinwazyjnych. Ale najlepiej niech ktoś na Twój wzór zrobi fotorelację z kontrolowanego przewracania sprzeta :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 (edytowane) Nie wiem czy napewno ramie bylo by wystarczajaco duze, zeby wylamac rame, ale szczerze mowiac wole nie ryzykowac. Jakis czas temu byla dyskusja na forum (chyba latem) w dziale mechaniki na temat dlugosci padow i tam wiekszosc twierdzila, ze powinny one miec okolo 10 cm. Moje maja teraz po 11 cm z cego okolo 0,5-0,7 cm wchodzi w fabryczne wyzlobienia w ramie. Jak juz pisalem po podniesieniu moto o te 4 cm dekiel nadal dotykal ziemi. Wlasciwie to motocykl opiera sie na pokrywie juz przy niewiele wiekszym pochyleniu niz przy zakrecie pokonywanym na krawedzi opony.Mysle, ze ta druga wersja padow bedzie miala ta przewage, ze beda znacznie dalej od dekla, a co za tym idzie maszyna nie bedzie miala tendencji do przechylenia sie i oparcia na gornej swej czesci (bak, czacha).A tak apropos, to tlumika nie da sie raczej zabezpieczyc w jakis logiczny sposob... chyba, ze wepchnie sie go pod siedzenie jak jest to w CBR 600 RR :) Pozdrawiam Edytowane 25 Marca 2006 przez zalmen3 Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 dzięki Zalmen :unsure: coś już wiemy , ogólnie cudów nie ma się co spodziewać , wiadomo że przy szlifie trzeba mieć kupe szczęścia żeby obyło się bez strat... ogólnie to wygląda to nieźle poza tymdeklem lewym :blink: i tak jak mówisz motocykl sunąć po asfalcie może się gibnąć na bak itp... więc to mnie tylko niepokoii , ale podejrzewam, że podobnie może być (pokrywa altka) w tych bezinwazyjnych wynalazkach... :) no cóż czekamy teraz na relację posiadaczy rozwiązania nr 2 :) przypłynęły już :rolleyes: :angry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 a ja wam mówie zakładajcie standardy z wycinaniem otworów to jedyne miejsce na pada by chronił dekielki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.