sianko Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Jeżeli masz dobry piec to nie powinien w żadnym wypadku puszczać dyma (białego dyma) czy to na luzie czy na biegu.Co masz na myśli z ciśnieniem układu korbowego, czym to zmierzyłeś, gdzie konkretnie jest wyciek?Wentylator powinien się włączyć przy 105 C.Myślę, że jesteś trochę przewrażliwiony, problem z odpaleniem to pewnie nie naładowany akumulator,a dymy zz pieca to para z układu wydechowego z czarnym dymem (niedopalone paliwo) bo piec niedogrzany.Zagrzej do temperatury pracy, przejedź się daj mu kilka razy i wtedy zobaczysz co i jak.Temperatura podczas jazdy powinna być w granicach 82-86 C.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Z odpaleniem to byla moja wina , rozlozylem starter i zle zlozylem i krecil w zla strone . Jezeli chodzi o dym to po kilku przegazowaniach na raz puszcza czarny dym, ale po kilku w czasie ostatniej przegazowki. Jezeli chodzi o olej i wycieki to mam na mysli odme , ten krociec ktory wchodzi do obudowy filtra . Przy zdjetej obudowie filtra "wyskakuja" co jakis czas kropelki oleju .Adam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Czarnym dymem nie przejmuj się.Co do odmy to może masz za dużo oleju w silniku.I jeszcze jedna ważna sprawa, posiadanie service manual jest naprawdę pomocna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Witam ponownie .Czy moze mi ktos wytlumaczyc jak zrobic regulacje przepustnic? Serwisowka nie jest za czytelna . Czujnik podniesienia musi być odlaczony(podcisnienie dochozace do czujnika ) jak rownież inne przewody podcisnienia. Motor rozgrzany , kalibracja miernikow i kalibracja przepustnic. Zastanawiam sie czy to może być przyczyna tego ze jak trzymam gaz na ok 3-4 tys obrotów to obroty skaczą góra dół. Świece nowe filtr czysty , myśle aby wyjąć pompę paliwa i sprawdzić sitko czy nie jest brudne . Jeszcze z tylnego cylindra na obrotach słyszę coś ala trzaski czy może to być napinacz albo łańcuch . Adam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 ...w moim tlr odkąd go mam strasznie późno bierze sprzęgło ( normalnie ciągnie dopiero w ostatniej chwili, jak już klamka spod palcówucieka ) . grubość tarcz i długość sprężyn -ok przekładki proste. może dziać się coś z pompką czy siłownikiem czy wymieniać sprzęgło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 a zle ci tak ? ja chyba tez tak mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 jest to dosyc upierdliwe...w pelni ciagnie dopiero jak juz calkiem spod palcy ucieknie przez co zdazaja sie szarpniecia a i zgasnie czasem...zwlaszcza przy predkosciach i manewrachparkingowych....puszczasz, puszczasz...nic, nic...nie ma plynnosci operowania....sprawuje sie dobrze tylko przy zapierdzielaniu...on/off i nic wiecej. Czy mozliwe zeby na tyle sprezyny byly wydupczone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG1 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 (edytowane) witam tl1000r to fajna maszynka mam taką od niedawna i sprawuje się super tylko tak jak mówią koledzy amorek tylni się grzeje ale jest ok pozdro Edytowane 10 Września 2012 przez GREG1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Ktoś zdrowo popłynął: http://moto.allegro.pl/tl-1000-r-darkdog-unikat-r1-gsx-vtr-sv-rsv-ducati-i2730140480.html Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Panowie, zmieniał ktoś z Was łożyska w przednim kole ? Interesuje mnie czy podejdą jakieś zamienniki czy tylko seria?Przy okazji chciałbym zmienić olej w przednim zawieszeniu, co polecacie, jaka gęstość, ewentualnie jak marka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG1 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 witam kto mi powie jak się ścioga siedzenie pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Odkręcasz dwie śruby po bokach siedzenia i ściągasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG1 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 ok kolego ale tam mam jakiś długi pręt do czego on słurzy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 (edytowane) Do podtrzymania uniesionego baku. P. S. 30 lat i dalej ciężko pisać po Polsku? Edytowane 13 Listopada 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.