kuba_195 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Jak sobie tak jeżdzę, trochę zaczyna mnie to irytować, mój motorek łapie moc dopiero przy bardzo wysokich obrotach, to nie jest zbyt dobre, zwłaszcza,jeśli chcę się czasami przejechac spokojnie, czy da się coś z tym zrobić , bez drastycznych zmian np, cylindra??chciałbym zeby miał moment wyżsy przy niższych obrotach, ale nie wim czy to się opłaca.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Mniejsz gaźnik da Ci trozke mocy na wolnieszych. Pozatym w swoim Hmie masz wydech Racingowy który pozbawia silniczek praktycznie dołu. Ja miałem 2 - taki jak Twój i Enduro i ten drugi miał naprawde niezły dół jak na 50 oczywiscie ale za to na wysokich nie miał takiej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 z jednej strony fajnie, bo jak chce wyprzedzić to 2-3 biegi w dół i szatn się budzi, ale to takie nipraktyczne trochę.. mam gaźnik 21mm , niestety gardziel 18, może jak gardziel wmienię na 21 mm to coś pomoże, cy raczej będzie moment szedł do góry??? mam wydech tak jak mówisz racing... jaki gaźnik założyć 19?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Jak chcesz sie scigac to wydech racing i gaznik 21. Do jazdy w terenie najlepiej ( doszlismy do tego po wielu próbach) wydech enduro i gaźnik 19 mmJak zrobisz wieksza gardziel to moc przesunie sie wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 to jakie on obroty bedzie osiagał?? bo ja nie wiem,jakie są jego mozliwości:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 A ja widziałem jak zawodnik ustawiał maszyne pod tor w Sochaczewie i zmieniał dystans między rurą rezonansową a tłumikiem akustycznym. Po prostu miał kilka rurek i przekładał zmieniając długość układu wydechowego. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 i to działało??ale samej rutki już tej cieniutkiej co wychodzi z dyfuzora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Tak. Zawodnik zmieniał rurki łączące dyfuzor z tłumikiem. Dysponując kilkoma długościami stroił silnik. Co okrążenie zmieniano długość układu wydechowego, co zajmowało około jednej minuty. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 No bo W Hm tym Enduro jest dluzsze polączenie z dyfuzorem a tlumikiem niz w wydechu racingowym;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 No bo W Hm tym Enduro jest dluzsze polączenie z dyfuzorem a tlumikiem niz w wydechu racingowym;) Połączenie jest akurat takie same ale te piersze kolanko do cylindra jest dużo dłuzsze i ma zawiniety kształt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 no dobra, czyli muszę cały tłumiik cofać lub oddalać od dyfuzora,(jeśli dobrze zrozumiałem) , wiecie może , jak silnik zachowuje się na dłuższej i jak na rutszej?P.S. jakie silnik może osiągać obroty taki, z racingowym dyfuzorem, 80cm3 i gaźnikiem 21mm, ?? nie iwem , bo nie mam zegarów żadnych, ale są naprade wysokie, 14tyś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Spoko jestem swiatkiem jak Am6 Kreci 15tys( tzn dokladnie nie wiadomo bo braklo obrotomierza) na jalowym biegu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 bardzo mądrze...Krecić silnik na jałowym biegu;] Pogratulowac normalnie:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 bardzo mądrze...Krecić silnik na jałowym biegu;] Pogratulowac normalnie:/ No jasne gdy regulujesz gaznik nie dajesz na chwile w palnik na luzie by zobaczyc czy sie wkreca na obroty??;] Przeciez nie mowie ze rznol go na jalowym 5 min tylko chwilowo 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 no dobra, czyli muszę cały tłumiik cofać lub oddalać od dyfuzora,(jeśli dobrze zrozumiałem) (...) Dobrze zrozumiałeś. Co do różnic to np. Simson miał lepszy dół na dłuższej zaś nie wkręcał się tak wysoko jak na krótkiej. Jednak na krótkiej elastyczność się pogarszała. Musisz popróbować zmieniać dystans dyfuzor/tłumik i porównywać. Nie tylko subiektywnie, dokonując jazd próbnych na wyczucie, lecz również ze stoperem w zębach porównując wymierne osiągi.Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.