jony Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Witam mam Yamaha tzr 125 po tuningu na 170 i gaźnik mikuni tm 38 mm i sportowy filtr znalazłem na necie ze mam miec dysze główną ok 300 nigdzie takiej nie umie dostać i chce rozwietać tę co mam i mam taki problem ile to jest te 300 w mm i jak to sie mieży fi czy obwód i jak najlepiej rozwietać dysze (gdzie). Pomocy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 człowieku skad masz te informacje nigdzie takiej dyszy nnie dostaniesz bo takiej dyszy nie ma nikt jej nie produkuje bo nie ma takich rozmiaro dysz jak ja rozwiecisz to silnik bedzie sie zalewał bo dysza 300 to chyba przznaczona bedzie do gaznika 60 jezeli chcesz juz wzbogacic mieszanke to dodaj ok 40 do wartosci dyszy ktoera masz obecenie ale wydaje mi sie ze najwieksza dysza jaka tu powinna sie znalezc to dysza 195 taka mozna dostac jednakze taka dysza jest w moto o poj 400 a nie 170 wiec sie dorze zastanow co chcesz zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 To jaką dysze powinnem dać do tego cylindra 170 z tym gaźnikiem i z stożkiem oryginalna dysza to 118 to jaka powinna być teraz z tym wszystkim co zrobiłem jeszcze sport wydech i wał sportowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 ja kupiłem od kolesia takie dobre wiertła, 0.8. 0.9. 1.1 i jeszcze kilka innych i dysze od simsona rozwierciłem i mam pełna gamę:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 dysze powinno sie dobrac metoda prob i błedow mi sie wydaje ze nie mozesz drastycznie zmieniac parametrow gaznika wydaje mi sie ze wystarczy tylko podregulowac gaznik i bedziesz smiało jezdził na tych dyszach w skuterach jak siue wstawia wieksze cylindry nie trzeba wymieniac dysz głownych tylko wyregulowac gaznik dac mu wiekszy skład mieszanki ewentualnie kup dysze 150 i zobaczysz roznice ale podejrzewam ze bedziesz miał strasznie wielkie zuzycie paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 No to jak mówicie ze nie musi być 300 tylko mniejsza to taką to sobie załatwie i dostane tylko powiedzcie jaką powinnem załatwić bo to mnie interesuje. Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 no tak jak mowie metoda prob i błedow nie mozna powiedziec ze 168 bedzie dobra bo to zalezy od roznych elementow np. filtra stopcnia sprezania srednicy gaznika pojemnosci itd na twoim miejscu sprobowałbym poszukac rozmiaru dysz w jakiejs 200 np rmx kmx dt tam beda podobne powiedzmy parametry do twoich ja na poczatek sprobowałbym z dysza 140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Ale jak będe miał za malą dysze główną to sie będzie grzał a w skuterkach jest zalecana zmiana dyszy glównej przy większym cylindrze i przy stożku tez powinna być większa dysza bo więcej powietrza dostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 no to mowie sproboj dyszy 140 ale podejrzewam ze to bedzie max jak nie bedzie chciał sie wkrecac na najwyzszych obrotach to znak ze dysza jest za duza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ale jak sie nie będzie chciał wkręcać na luzie czy na biegach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 na luzie bedzie ledwo zipiec, na biegach juz w ogole masakra. tylko na niskich obrotach ci bvedzie dzialac. idz do dobrego sklepu metalowego, kup wierteleczko, ktore bedzie pasowac w dziutke tej dyszy i operowac wiertelkiem na boki... mysle ze to pomoze... zaopatrz sie w jakims serwisie/ sklepie motocyklowym w dysze i na nich probuj. ja tak robilem w MBXie, ale i tak to nic nie dalo- gaznik 14 mm mowi sam za siebie:P pzdr:) swoja droga dysza 300... niezle to by musialo zrec paliwa...ja w ns1 mam dysze bodajze 125... a to jets silnik 80ccm... ale nietylko dysza swiadczy o mocy... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ja mam w aprili dysze 155 taka jak jest zalecana w danych technicznych Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LesniK Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Chyba mieszacie _numeracje_ dysz z gaznikow roznych typow lub roznych producentow . Skoro w gazniku Mikuni TM28 siedzi glowna 240 (przy oddlawianiu silnika 125ccm wymieniana zazwyczaj na 270) , to w TM38 300 nie wyglada nieprawdopodobnie . BTW Mieloch Motocykle handluje dyszami do skuterowych gaznikow Mikuni - moze do wiekszych gaznikow tez cos maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Chyba mieszacie _numeracje_ dysz z gaznikow roznych typow lub roznych producentow tak, to jets racja. gadalem kiedys z mechanikiem w serwisie na ten temat i mowil, ze nie ma to sensu, gdyz nic sie nie ogiagnie w ten sposob... moc nietylko od tego zalezy i takie tam... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Dysza jaką miec powinienes to 130-135 max ;]pzdr Dysze 300 to są maasakrycznie wielkie i czy w jakims moto wogole sa to wątpie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.