Skocz do zawartości

Dysza główna Yamaha TZR 125 POMOCY !!!


jony
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam Yamaha tzr 125 po tuningu na 170 i gaźnik mikuni tm 38 mm i sportowy filtr znalazłem na necie ze mam miec dysze główną ok 300 nigdzie takiej nie umie dostać i chce rozwietać tę co mam i mam taki problem ile to jest te 300 w mm i jak to sie mieży fi czy obwód i jak najlepiej rozwietać dysze (gdzie). Pomocy !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

człowieku skad masz te informacje nigdzie takiej dyszy nnie dostaniesz bo takiej dyszy nie ma nikt jej nie produkuje bo nie ma takich rozmiaro dysz jak ja rozwiecisz to silnik bedzie sie zalewał bo dysza 300 to chyba przznaczona bedzie do gaznika 60 jezeli chcesz juz wzbogacic mieszanke to dodaj ok 40 do wartosci dyszy ktoera masz obecenie ale wydaje mi sie ze najwieksza dysza jaka tu powinna sie znalezc to dysza 195 taka mozna dostac jednakze taka dysza jest w moto o poj 400 a nie 170 wiec sie dorze zastanow co chcesz zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysze powinno sie dobrac metoda prob i błedow mi sie wydaje ze nie mozesz drastycznie zmieniac parametrow gaznika wydaje mi sie ze wystarczy tylko podregulowac gaznik i bedziesz smiało jezdził na tych dyszach w skuterach jak siue wstawia wieksze cylindry nie trzeba wymieniac dysz głownych tylko wyregulowac gaznik dac mu wiekszy skład mieszanki ewentualnie kup dysze 150 i zobaczysz roznice ale podejrzewam ze bedziesz miał strasznie wielkie zuzycie paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak jak mowie metoda prob i błedow nie mozna powiedziec ze 168 bedzie dobra bo to zalezy od roznych elementow np. filtra stopcnia sprezania srednicy gaznika pojemnosci itd na twoim miejscu sprobowałbym poszukac rozmiaru dysz w jakiejs 200 np rmx kmx dt tam beda podobne powiedzmy parametry do twoich ja na poczatek sprobowałbym z dysza 140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na luzie bedzie ledwo zipiec, na biegach juz w ogole masakra. tylko na niskich obrotach ci bvedzie dzialac. idz do dobrego sklepu metalowego, kup wierteleczko, ktore bedzie pasowac w dziutke tej dyszy i operowac wiertelkiem na boki... mysle ze to pomoze... zaopatrz sie w jakims serwisie/ sklepie motocyklowym w dysze i na nich probuj. ja tak robilem w MBXie, ale i tak to nic nie dalo- gaznik 14 mm mowi sam za siebie:P

 

pzdr:)

 

swoja droga dysza 300... niezle to by musialo zrec paliwa...

ja w ns1 mam dysze bodajze 125... a to jets silnik 80ccm... ale nietylko dysza swiadczy o mocy... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba mieszacie _numeracje_ dysz z gaznikow roznych typow lub roznych producentow . Skoro w gazniku Mikuni TM28 siedzi glowna 240 (przy oddlawianiu silnika 125ccm wymieniana zazwyczaj na 270) , to w TM38 300 nie wyglada nieprawdopodobnie .

 

BTW Mieloch Motocykle handluje dyszami do skuterowych gaznikow Mikuni - moze do wiekszych gaznikow tez cos maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba mieszacie _numeracje_ dysz z gaznikow roznych typow lub roznych producentow

 

 

tak, to jets racja. gadalem kiedys z mechanikiem w serwisie na ten temat i mowil, ze nie ma to sensu, gdyz nic sie nie ogiagnie w ten sposob... moc nietylko od tego zalezy i takie tam...

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...