Konrigol Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 witam...Mam obecnie Honde CBR 600F2 z silnikiem F3. Podczas wkrecania bardzo energicznego z najnizszych obrotow (1.5 tys) słyszalny jest dziwny stukot z koszyczka sprzęgłowego. Trwa on chwile i trzeba sie wsluchac aby uslyszec. Poczatkowo myslalem ze to moze napinacz rozrzadu ale gdy jest wcisnieta dzwignia sprzegła to tego stukotu nie ma. Wiec to napewno od sprzegła. Pytania mam takie... czy to moze byc cos powaznego? czy mam sie nie martwic i spokojnie jezdzic? Generalnie silnik pracuje bardzo regularnie i cicho jedynie ten mankament mnie drazni. Od 2 tys przy dodaniu energicznie gazu rowniez juz nie slychac... jedynie gdy pracuje na biegu jałowym i gdy jest rozsprzęgłone sprzegło.czekam na podpowiedzi. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 ale gdy jest wcisnieta dzwignia sprzegła to tego stukotu nie ma - luzy na koszu sprzeglowym - nieplacalna naprawa - nowy kosz- zuzyte lozysko oporowe sprzegla - naprawa prosta i tania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 rozumiem ze trzeba to jak najszybciej wymienic.... czy mozne narazie jeszcze jezdzic?i gdzie to łozysko dokladniej sie znajduje?pozdrawiam [ Dopisane: 05-03-2006, 12:23 ]dzieki za pomoc...czy mozna narazie jeszcze pojezdzic czy lepiej od razu naprawic?w przypadku tego łożyska to gdzie dokladniej ono sie znajduje?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 zeby to wymienic trzeba dowiedziec jak mocno jezt zuzyte. czesto sie po prostu z tym jezdzi. sprzeglo znajduje sie z prawej strony moto i tam tez znajduje sie lozysko oporowe. poki sie go nie wymieni, to nie wiadomo, czy to wina kosza. no chyba, ze ma ewidentne luzy. najlepiej dac to komus, kto to fachowo oceni. inaczej procedura wyglada tak: - rozbierasz i wymieniasz lozysko- skladasz do kupy- testujesz- jezeli halasuje nadal to wina kosza, jak przestalo to bylo po prostu zuzyte lozysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Ale mozna przeciez poprostu sprawdzic czy lozysko jest zuzyte:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Po raz kolejny piszę że silnika bez obciążenia nie wkręca się na wysokie obroty.A teraz na temat sprzęgła :Jeżeli po naciśnięciu dzwigni odgłosy milkną to należy to zostawić i dalej eksploatować motocykl. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrigol Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 To mnie pocieszyliscie bo nie chcialo mi sie ponownie sciagac plastiki i grzebac w silniku. Dziweki za odp.A tak na marginesie to nie wkrecalem na wysokie obroty... max do 6 tys:)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.