Komarek Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 SiemaOto problemo :? Remontuję silnik w Komarku, i po wyciągnięciu wału okazało się ze łożyska bardzo luźno wchodzą na oś wału . Prawie je można ściągnąć ręką. Czy jest jakiś sprawdzony sposób aby skasować luż między osią wału korbowego, a łożyskiem Tylko mi nie piszcie, ża mam kupić nowy wał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 najlepszy by byl nowy wal ;) a lozyska nowe? mozna sprobowac kleju do gwintow :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 jest coś takiego jak Loctite czy jakoś tak na komarka pewnie wystarczy.Ale możesz oblutować wał i to napewno będzie trzymać bo brat ma tak w Junaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 a nie prosciej by ci bylo zdobyc za grosze uzywany lecz dobry wał do komarka na allegro przeciez taki wal mozna za grosze kupic jak mialem komarka to zdobylem wał od kumpla za 2 paczki marlboro 8) 8) 8) 8) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_PIOTREK_ Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 a nie prosciej by ci bylo zdobyc za grosze uzywany lecz dobry wał do komarka na allegro przeciez taki wal mozna za grosze kupic jak mialem komarka to zdobylem wał od kumpla za 2 paczki marlboro 8) 8) 8) 8) 8) Zgadzam się. Za ten klej, o którym było wcześniej napisane więcej zapłacisz niż za używany wał. Prawie każdy ma jakieś części do komara w domu... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 ja nawet mam wał od komarka, ale troche pękł na klinie po odpalaniu do tyłu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 ja nawet mam wał od komarka' date=' ale troche pękł na klinie po odpalaniu do tyłu :buttrock:[/quote']Czego sie nie robiło z Komarkami i Rometami :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarek Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 A jak sobie poradzić z luzami łożysk w karterach? Może i na to są jakieś sprytne metody :? Oczywiście poza wymianą karterów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 proponuje poszukać "nowego" silnika, można znaleść na allegro albo u znajomych za mniej niż koszt loctita do wklejania łożysk w wyrobione gniazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Ja pie**ole ale rady. Kup nowe łożyska, zregeneruj wał a nie bedziesz go kleił... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 łożyska bardzo luźno wchodzą na oś wału Ja pi**dole ale rady. Kup nowe łożyska' date=' zregeneruj wał a nie bedziesz go kleił...[/quote'] Greedo - Ty to naprawde "genialny" jesteś ;) :banghead: Gniazda łożysk same powrócą do właściwego wyniaru, tak samo jak czopy główne wału :P :banghead: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ludzie kombinująlutują, srają na to i jeszcze inne cuda, jak pojawi się jakikolwiek luz to i tak prędzej czy później to się wytłucze... nie radze stosować takich patentów Chucka Norisa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 czeee A jak sobie poradzić z luzami łożysk w karterach? Może i na to są jakieś sprytne metody Confused Oczywiście poza wymianą karterów Evil or Very Mad Oczywiscie ze sa .. tulejowanie(rozwiercenie otworu na wiekszy wymiar i wstawienie tuleii na wcisk z dodatkowym zapunktowaniem na krawedziach). Tylko pozostaje kwestia oplacalnosci w przypadku komarka :roll: pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.