Skocz do zawartości

MOTO do LASU dla początkującego


Rekomendowane odpowiedzi

e bieraj 600 bo 350 jest zamala :mrgreen: :clap: jak to sie mowie 600 to zamalo :) ;)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wazny jest tez moment obrotowy taka 300 musisz juz wkrecac na obroty aby szla a taka 600 idzie juz troszke powyzej obrotow biegu jalowego co sie odzwierciedla w trwalosci silnika

 

ale generalnie jesli moto tylko i wylacznie w teren zadnego przelotu po 100 i wiecej km asfaltem z tabolami i/lub plecaczkiem to wystarczy 350 ale na trase sie nie nadaje zato 600 ciezsza ale bardziej uniwerslana nie ma nic idealnego :clap:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I miałeś rację.

SZUKAM OD DZISIAJ DR 350 - JAKIEŚ PODPOWIEDZI

 

 

Jesli cie interesuje ten dr to mozesz poszukac na tych stronach niemieckich sam wlasnie szukalem dla siebie i znalazlem.

www.autoscout24.de

www.mobile.de

 

POZDRAWIAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale generalnie jesli moto tylko i wylacznie w teren zadnego przelotu po 100 i wiecej km asfaltem z tabolami i/lub plecaczkiem to wystarczy 350 ale na trase sie nie nadaje zato 600 ciezsza ale bardziej uniwerslana nie ma nic idealnego

 

 

Jesli tylkow teren to zdecydowanie 350. Pamietaj, ze jesli moto jest do wszystkiego (uniwersalne) to znaczy, ze tak naprawde jest do niczego :clap:

 

Na trase to masz przeciez maraudera.

 

pozdro,

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam 600 mozna wywijac na rowni z 350 tylko wymaga troszke wprawy i przelamania strachu

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Musisz kupić coś, co będzie odpalało albo z elektrycznego rozrusznika, albo da się w miarę lekko odpalić kopniakiem. Jak na początek, po przygodzie z czoperem, kupisz jakąś zatwardziałą, nieodpalającą sztukę, to się szybciej zniechęcisz do zabawy, niż zapaliłeś. Będzie stał, kopał, wylewał pot, wkurzał się, zamiast jeździć i cieszyć się enduro...

Pomyśl, czy chcesz enduro do zabawy, czy enduro do wyczynu, w tym dużego wysiłku fizycznego. Bo być może nie zdajesz sobie sprawy, ile sił fizycznych, a także psychicznych, kosztuje najpierw wyciągnięcie z błota wielkiego kloca, potem jego odpalenie bez magiznego guziczka, przez zabawę z kopniakiem i dekompresatorem... Obyś się po prostu nie rozczarował i nie zniechęcił.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam 600 mozna wywijac na rowni z 350 tylko wymaga troszke wprawy i przelamania strachu

Daj żyć z tymi 600tkami. Nie musisz ich każdemu wciskać. Duża waga bardzo psuje zabawę. Po co się uczyć jeździć na ciężkim motorze jeśli można odrazu lekki kupić? Szczególnie że Romualdo już ma coś na szosę. Taką 600 to żadna przyjemność podnosić nawet będąć świerzym, a jak po męczącej jeździe jeszcze się glebe złapie to chyba motor zostanie w tym błocie. Ja jeżdżę wyjątkowo licho ale dużo większą zabawę czerpię z jazdy na mojej cezecie niż np DR 600 na której odrazu sie wywaliłem i jak już zapaliła to byłem cały mokry i oddałem ją właścicielowi bo mi odszedł zapał. Co prawda ta DR na której chwilę jechałem dosyć łatwo zaplała ale jednak trzeba kopać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no odpalanie bez wiedzy i techniki to zalamka :) z kolesia DR 600 sie meczylem a on podszedl kop i pali :mrgreen: :clap: ale znowu rozrusznik i aku tez wazy pare kilo wiec wybor trudny ;)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpalanie na kopa w takich sprzętach nie jest wcale trudne, pierwsza lekcja jest męcząca, a potem jak moto jest dobrze ustawione to bez problemu łapie.

 

rozrusznik oczywiście świetna sprawa, ale za luksusy się płaci i czym więcej elektryki tym więcej mozliwości, że moze się coś zepsuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpalanie na kopa w takich sprzętach nie jest wcale trudne' date=' pierwsza lekcja jest męcząca, a potem jak moto jest dobrze ustawione to bez problemu łapie.[/quote']

 

Tak, oczywiscie ale w normalnych warunkach. Po glebie albo utopieniu motocykla sprawa wyglada "troszke" inaczej, nie mowiac juz o zmeczeniu np po calym dniu jazdy.

 

czym więcej elektryki tym więcej mozliwości, że moze się coś zepsuć

 

Nie przesadzaj, jeszcze nie widzialem, zeby cos w ukladzie rozrusznika sie popsulo - no chyby ze padniete aku. Dlatego najlepszy jest uklad: rozrusznik+ kopniak.

 

Wogole nie rozumiem co zescie sie tak uparli z tymi 600 w teren. Tak naprawde tu ciezar i porecznosc ma najwieksze znaczenie, a dla sprawnego amatora enduro 30 KM w zupelnosci wystarczy. Jedyne jak ktos musi miec moto takze na szose to jest to do przyjecia.

 

pozdro,

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos musi bronic poczciwe 600. Wiadomo ze ktos kto ma 17 lat bedzie mial klopot ze 150 kilowa 600 , ale ktos starszy z doswiadczeniem w jezdzie na moto i majacy troszke sily bez problemu sobie poradzi. Pozatym nie rozmawiamy tu o moto do hardenuro blota po pas i nie wiadomo jakich ekstremalnych terenow ,wiec 600 napewno nie bedzie za ciezka. Wage podobna do DR 350 ma XR 600 i KLX650R ale nie latwo je znalesc

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=89747435

http://cgi.ebay.de/KAWASAKI-KLX-650-R-Voll...1QQcmdZViewItem

 

moge to samo powiedziec o was co wy sie uparliscie na DR 350 sa inne motocykle niz DR-ka bo ta do idealnych tez nie nalezy.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...